имам проблем с парното помогнете
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 05 май 2007, 21:09
- Модел на автомобила: Ford"Escort"
- Status: Извън линия
имам проблем с парното помогнете
имам ford Courier 97г. и парното не духа топло грам,антифриз има загрява добре а не топли казаха ми Че има датЧик някЪде по трЪбите към кУпето коЙто ми дава проблем но пак преди и след него трЪбите са топли.Какво може да е?Ще ви бЪда благодарен ако помогнете.
- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Тирсих схема на тръбите и кранчетата но не успях да намеря.
Значи към купето трябва дда отиват две тръби на охладителната система.Едната е вход а другата изход.Виж да ли са топли.Ако тие възможно проследиги ,на едната трябва да има кранче.То може да се базика да не работи.Но не знам на какъв принцип е .Механично или електрическо.
А колатати е разновидност на Фиеста,ане на Ескорт ако е като тези на скиците по долу.
Значи към купето трябва дда отиват две тръби на охладителната система.Едната е вход а другата изход.Виж да ли са топли.Ако тие възможно проследиги ,на едната трябва да има кранче.То може да се базика да не работи.Но не знам на какъв принцип е .Механично или електрическо.
А колатати е разновидност на Фиеста,ане на Ескорт ако е като тези на скиците по долу.

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
В модел на автомобила какво си писал?
Видях "ескоpд" и те подминах.
Изобщо не четох в темата за какво си питал.
Я виж тук:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%EF%E0%ED" onclick="window.open(this.href);return false;
couriera, ако си пазиш оригиналния Motorcraft филтър той се пере.
Видях "ескоpд" и те подминах.
Изобщо не четох в темата за какво си питал.
Я виж тук:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%EF%E0%ED" onclick="window.open(this.href);return false;
couriera, ако си пазиш оригиналния Motorcraft филтър той се пере.
-
- потребител
- Мнения: 66
- Регистриран: 11 юли 2007, 17:11
- Модел на автомобила: Focus 1.8 tddi 2000г. комби
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не разбрах, като пуснеш вентилатора духа ли макар и не топло или няма въздушна струя?
Аз имах подобен проблем - духаше но не достатъчно топло, опитвах се да почистя радиатора на парното но не стана и просто го смених.
Провери маркуча който влиза и маркуча който излиза от радиатора дали са топли и дали има някаква разлика в температурата им, ако са еднакво топли и двата но не духа топло, просто ти е запушен радиатора и водата минава през 1/5 от него(образно казано) и не успява да стопли въздуха и си излиза топла.
Другия вариант е входния маркуч да е горещ а изходния студен, при това положение през радиатора може изобщо да не минава течност.
Аз имах подобен проблем - духаше но не достатъчно топло, опитвах се да почистя радиатора на парното но не стана и просто го смених.
Провери маркуча който влиза и маркуча който излиза от радиатора дали са топли и дали има някаква разлика в температурата им, ако са еднакво топли и двата но не духа топло, просто ти е запушен радиатора и водата минава през 1/5 от него(образно казано) и не успява да стопли въздуха и си излиза топла.
Другия вариант е входния маркуч да е горещ а изходния студен, при това положение през радиатора може изобщо да не минава течност.
Москвич 2140 GT - Совершенная Гоночная Машина
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта