изключване на възд. възглавници
- mondeo 2
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 16 дек 2007, 16:17
- Модел на автомобила: FORD MONDEO '99 1,8 TDI TURNIER
- Местоположение: Ловеч
- Status: Извън линия
изключване на възд. възглавници
На някои коли има указващи лепенки за изключване на възд. възгвавници ако на предната седавка се вози дете в детска седалка. Имам мондео 99 г. Не намерих бутон на обичайното място отдясно на таблото. Има ли въобще такава възможност?
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
напротив.Dundee написа:Датчикът е в закопчалката на колана. Ако си без колан възглавницата не се отваря.
точно в седалката е,ако си забелязал в нея влиза сноп кабели, които често са обект на въпроси тип "за какво са кабелите в седалката като нямам отопляеми седалки"?
МИ ето за това

Незнам в закопчлката да има ел инсталация,дори кабели.
- msotiroff
- потребител
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD - Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: изключване на възд. възглавници
Пич, защо просто не махнеш бушона на ЕрБега, така няма да работи и готово. А пък ако толкова държиш да има бутонче може да се прекъсне "+" на ЕрБега посредством ключе-прекъсвач, което да се изведе на достъпно място...mondeo 2 написа:...
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4782
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
чудя се защо едно нещо ,което е създадено за безопасност трябва да бъде премахнато
предпазния колан също служи за безопасност ,ако нямаше закон и глоба за неслагането му без колан ли ще карате?
автомобилните инженери се чудят как да създадат по безопасен автомобил за за тези които са в него и за тези които са извън него ,а вие как да премахнете системите за безопасност
предпазния колан също служи за безопасност ,ако нямаше закон и глоба за неслагането му без колан ли ще карате?
автомобилните инженери се чудят как да създадат по безопасен автомобил за за тези които са в него и за тези които са извън него ,а вие как да премахнете системите за безопасност
времето е като парите-никога не стига
- Bijutera
- потребител
- Мнения: 1850
- Регистриран: 12 авг 2007, 14:51
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
знаеш ли каква е целта на колана-като се треснеш поне да останеш целpepy1 написа:чудя се защо едно нещо ,което е създадено за безопасност трябва да бъде премахнато
предпазния колан също служи за безопасност ,ако нямаше закон и глоба за неслагането му без колан ли ще карате?
автомобилните инженери се чудят как да създадат по безопасен автомобил за за тези които са в него и за тези които са извън него ,а вие как да премахнете системите за безопасност



- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Не съм съгласен с това. Лично съм присъствал на две ПТП при които, ако бяха с колани водачите без съмнение щяха да са между живите, даже драскотини нямаше да имат (писал съм го и друг път но от повтаряне няма лошо).Bijutera написа:знаеш ли каква е целта на колана-като се треснеш поне да останеш целpepy1 написа:чудя се защо едно нещо ,което е създадено за безопасност трябва да бъде премахнато
предпазния колан също служи за безопасност ,ако нямаше закон и глоба за неслагането му без колан ли ще карате?
автомобилните инженери се чудят как да създадат по безопасен автомобил за за тези които са в него и за тези които са извън него ,а вие как да премахнете системите за безопасност![]()
![]()
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
НАСКО, при цялото ми уважение... не мога да се съглася.
Коланът спасява живот при ниски скорости наистина, но при високи, значително намалява шансовете за оцеляване. (в този момент чукнах на дърво и сипнах малко за близките...)
Преди години 4 души с БМВ 5та серия, на слизане от планиснки път, при нелепи обстоятелства излизат, от шосето и отсичат дърво. Частите на колата бяха пръснати във вероятно 500 метра диаметър. При този инцидент, двама души с колани загиват на място. Между тях - мой приятел и момче, което не познавах. Момче и момиче излитат по някакъв начин извън колата от задните седалки и са живи и здрави. Все още се виждаме от време на време за по ракия, без да се споменава този инцидент...
Не е въпрос на налагане на мнения, и не бих подходил по този начин никога. Няма прав, няма крив. При високи скорости, почти нищо не спасява. Трябва да си имаш Ангел пазител, за да те предпази. При скорост до 100км/ч в стена или при 50 челен, коланът и ербега биха те спасили несъмнено.
Идеята ми зад изключване на ербезите в градски условия се базира на фактът, че лек удар отзад (каквито се случват редовно), би отворил ербега и пръснал волана/таблото на колата, докато щетите по задницата са минимални. Освен това, друг мой приятел с Ауди А4, се прибра със счупен нос, след като при скорост 10ина км/ч бе ударен от преуморен таксиджия. Разбира се, Аудито получи нов волан след това, но какво търсене беше, не е истина.
Та, това са разумните за мен причини за спиране на ербези. Да... разбира се, на дълъг път се включват, при жена/дете в колата, задължително колани и всички останали методи, подпомагащи пасивна+активна безопасност.
Мерцедес имат масово копчета на централната конзола за спиране на ербеговете. Дали има резон зад това, или просто са праснали едно копче на конзолата... да има.
Коланът спасява живот при ниски скорости наистина, но при високи, значително намалява шансовете за оцеляване. (в този момент чукнах на дърво и сипнах малко за близките...)
Преди години 4 души с БМВ 5та серия, на слизане от планиснки път, при нелепи обстоятелства излизат, от шосето и отсичат дърво. Частите на колата бяха пръснати във вероятно 500 метра диаметър. При този инцидент, двама души с колани загиват на място. Между тях - мой приятел и момче, което не познавах. Момче и момиче излитат по някакъв начин извън колата от задните седалки и са живи и здрави. Все още се виждаме от време на време за по ракия, без да се споменава този инцидент...
Не е въпрос на налагане на мнения, и не бих подходил по този начин никога. Няма прав, няма крив. При високи скорости, почти нищо не спасява. Трябва да си имаш Ангел пазител, за да те предпази. При скорост до 100км/ч в стена или при 50 челен, коланът и ербега биха те спасили несъмнено.
Идеята ми зад изключване на ербезите в градски условия се базира на фактът, че лек удар отзад (каквито се случват редовно), би отворил ербега и пръснал волана/таблото на колата, докато щетите по задницата са минимални. Освен това, друг мой приятел с Ауди А4, се прибра със счупен нос, след като при скорост 10ина км/ч бе ударен от преуморен таксиджия. Разбира се, Аудито получи нов волан след това, но какво търсене беше, не е истина.
Та, това са разумните за мен причини за спиране на ербези. Да... разбира се, на дълъг път се включват, при жена/дете в колата, задължително колани и всички останали методи, подпомагащи пасивна+активна безопасност.
Мерцедес имат масово копчета на централната конзола за спиране на ербеговете. Дали има резон зад това, или просто са праснали едно копче на конзолата... да има.


- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Kocko, най-малко аз искам да налагам мнение, още повече че аз лично много рядко слагам колан. В нашия регион почти никой не ги ползва.
Тези аргументи ги виждам почти всекидневно. Да ти кажа преди време, автомобил с 4 момичета излезе от пътя и се удари в дърво, едното момиче излетя от задната седалка и почина, от останалите тази която беше до шофьора и най-близко до удара със счупена ръка другите без драскотина. Всяка катастрофа е уникална, не може от един случай да правим заключения.
А ако имам въздушни възглавници не бих ги изключил. Във градски условия също може да нанесеш/получиш много сериозни удари.
В краен случай всеки решава за себе си, не искам да влизам в дискусии.
Тези аргументи ги виждам почти всекидневно. Да ти кажа преди време, автомобил с 4 момичета излезе от пътя и се удари в дърво, едното момиче излетя от задната седалка и почина, от останалите тази която беше до шофьора и най-близко до удара със счупена ръка другите без драскотина. Всяка катастрофа е уникална, не може от един случай да правим заключения.
А ако имам въздушни възглавници не бих ги изключил. Във градски условия също може да нанесеш/получиш много сериозни удари.
В краен случай всеки решава за себе си, не искам да влизам в дискусии.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- divxstore
- потребител
- Мнения: 757
- Регистриран: 03 ное 2007, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo'10 2.0 TDCI 143hp Titanium X5988BX
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Съгласен съм с Наско, въпреки, че и аз в Димитровград рядко слагам колан, но тръгна ли да карам извънградско или в друг град коланът е винаги закопчан. Еърбеците никога не бих се и опитал да ги изключвам, в нашата страна трябва да си самоубиец за да си изключиш еърбега. Аз специално си взех последната колата защото вече търсих по-голяма сигурност - да има повече еърбеци, да се представя и добре в краш тестовете и всичко това защото ако не дай си боже стане нещо да имам по-голям шанс, а и най- вече заради детето което чакаме с жена ми.
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Правилно, няма еднакви случаи...
Всеки прави каквото прецени
Аз наскоро бях в Ямбол и всички ми се чудиха защо карам постоянно с колан... А аз така съм си свикнал от години. Дори едни полицаи ме питаха как съм знаел че са там, за да сложа колана. Явно там не е модерно да се кара така...
Както и да е. Да сме живи и здрави и да не се налага да ни спасяват колана и ербезите на колата. Не искам да ги виждам в действие.
Всеки прави каквото прецени

Аз наскоро бях в Ямбол и всички ми се чудиха защо карам постоянно с колан... А аз така съм си свикнал от години. Дори едни полицаи ме питаха как съм знаел че са там, за да сложа колана. Явно там не е модерно да се кара така...
Както и да е. Да сме живи и здрави и да не се налага да ни спасяват колана и ербезите на колата. Не искам да ги виждам в действие.


-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
май нямаш и идея как работят - вземи се ограмоти малко преди да пишеш подобни глупости !Kocko написа:...Идеята ми зад изключване на ербезите в градски условия се базира на фактът, че лек удар отзад (каквито се случват редовно), би отворил ербега и пръснал волана/таблото на колата, докато щетите по задницата са минимални. ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта