Често спиране и тръгване на климатика
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 20 фев 2008, 10:52
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 TDi
- Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
Често спиране и тръгване на климатика
Здравейте, установих следния проблем съвсем на скоро и искам да попитам да ми дадете някакъв съвет. Значи проблемът е следния колата е следната Форд Фиеста 1.4 2002 година. : когато включа климатика всичко е ОК климатика почва да духа сваля температурата на 11 градуса измерена в духалките, проблемът визниква че когато натисна педала на газта плавно или рязко няма значение как при 1300 оборота спира климатика и при 1500 го пуска отново, чува се едно досадно причукване през цялото време което идва от магнитния съединител. Прави го всеки път когато подам така газ, на градски условия се сещата, че климатика се включва и изключва непрекъснато, на дълъг път това нещо го няма климатика се включва и работи без проблеми но паднат ли оборотите под 1500 оборота климатика се изключва щом мине колата в покой на празен ход климатика се включва, същото става и в обратния процес на нараставне на оборотите при 1300 се изключва и при 1500 се включва. Някой може ли да ми даде съвет от какво може да е това, също така искам да спомена, че налягането на монометрите е измерено и за HL и HP и е в норма, налягането на HP не се качва над 19bar което е нормално и всичко е ОК, но ме притеснява това често включване и изключване на климатика!!! Моля ви дайте някакъв съвет?!?!?!?!
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Re: Често спиране и тръгване на климатика
А ако я държиш форсирана примерно на 3-4 хил оборота, спира ли? Да знаем поне, че не е от климатика като изглежда. Това ще да е нещо в електрониката сякаш. Диагностика правил ли си й скоро.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 20 фев 2008, 10:52
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 TDi
- Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
Re: Често спиране и тръгване на климатика
Когато включи над 1500 оборота после климатика не госне а си работи нон стоп, без проблеми, в смисъл на дълъг път когато колата е в обороти не го прави. А диогностика и е правена ЯНУАРИ месец когато я купих втора рака от МОТО ПФОЕ. От там казаха, че всичко е ОК. Сега с колегата климатичар сме решили да източим целия фреон, да вакумираме системата и да я презаредим с точното количество фреон което е 650 грама +-13 грама, ако може да се вярва на АУТОДАТА-та. А фреона е R134a. Интересното е, че когато гелдах вчера АУТОДАТА-та видях че нормалното налягане на HL e 1.8-3 bar, а на HP е от 5 - 15 bar, а моята кола вдига до 18 bar. Там като евентуален проблем е описано, да се презареди системата с точното количество фреон. В смисъл дадено е, че ако HL е в нормите и не се вдига повече от 3 bar, а HP стига до 18-19 bar да се направи това презареждане с точно количество фреон. Макар че колегата климатичар каза че за тези температури на вън е нормално да дава малко по високо налягане. Но след 10 дена се връща от отпуска и ще го мъчиме този климатик. Ако и вие имате накакви идеи какво може да е моля пишете.
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Re: Често спиране и тръгване на климатика
Това с малко по-високото налягане е нормално. Не може да е по учебник, но при ниски и високи обороти променят ли се параметрите. Проблема според мен е в електрониката или някой датчик.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 20 фев 2008, 10:52
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 TDi
- Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
Re: Често спиране и тръгване на климатика
И аз мисля, че проблема е до електроника, но не знам кой датчик в този автомобил е свързан по някакъв начин с климатика. При ниски обороти държи HP 15bar и го качва до 18bar после се включва перката и пак се връща на 15bar. Същото е положението и при високи обороти държи се по същия начин, но когато потеглям с автомобила климатика спира за малко и после се включва пак, на градски условия това е непрекъснато включване, изключване, включване , изключване направо лудница, накрая ще прецакам компресора и хайде нов. Идеята е да отстраня проблема на време.Също така ако подам моментно газ климатика пак се изключва и после включва.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 23 мар 2006, 21:05
- Модел на автомобила: ford fokus,1.6L Zetec-SE 16V 74kw2002god,5vrati.manual transmission
- Местоположение: kuwait
- Status: Извън линия
Re: Често спиране и тръгване на климатика
imah sashtia problem s chesto spirsne i tragvane na klimatika-FORD FOCUS 2002god.slabo ohlajdashe.okaza se namalyal freon v sistemata,sled dozarejdaneto mu vsichko se upravi.sega nese chuva prekasvaneto na kompresora i ohlajdaneto e silno
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Re: Често спиране и тръгване на климатика
Да но тогава на ниско налягане, при работещ климатик газовата няма да показва 3-4 бара, а около 0 бар или атм. налягане.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта