Губя антифриз - не мога да разбера от къде!
- Adult_X
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 19 юни 2007, 11:22
- Модел на автомобила: Puma 1.4i 16V 66/90
Mitsubishi Pajero 2.5 TDI - Местоположение: Sliven
- Status: Извън линия
Губя антифриз - не мога да разбера от къде!
как мога да разбера кое съединение е спукано защото за 2 седмици ми изтича по 1 литър антифриз
и най кофтито е че не си личи откъде е текло и изтича....а невярвам да се изпарява

и най кофтито е че не си личи откъде е текло и изтича....а невярвам да се изпарява

- Adult_X
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 19 юни 2007, 11:22
- Модел на автомобила: Puma 1.4i 16V 66/90
Mitsubishi Pajero 2.5 TDI - Местоположение: Sliven
- Status: Извън линия
Няма локвичка няма и синьо-зелени следиkEFi написа:Ако антифриза тече някъде - оставя синьо-зелени следи (като соли)...
Място се локализира и сутрин с поглед под колата - къде е локвичката

също така съм пробвал след дълго каране отварям капака но пак няма нито 1 капка


- Adult_X
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 19 юни 2007, 11:22
- Модел на автомобила: Puma 1.4i 16V 66/90
Mitsubishi Pajero 2.5 TDI - Местоположение: Sliven
- Status: Извън линия
не нямам газовоkEFi написа:Газово?
Високи скорости?
Промяна в поведението на двигателя?
карам само градско - максимум 70-80 км и то много рядко
двигателя си работи нормално
аз съм сигурен че е от някое съединение....и май май ще ми се наложи да ги сменя всички...а се надявах да има вариант чрез който да се разбере кое точно е пукнато и при нагряване изпуска...мерси много

ще ги сменя всичките и се надявам да се оправят нещата

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Където е текло винаги си остават следи. Даже и да е изсъхнало. Погледни си и радиатора.
Покрай перката някъде може да не се вижда къде изтича и да изсъхва докато стигне най-долу и почне да капе. Или от предната страна.


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- gogo_21011
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 18 яну 2006, 15:15
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI 94
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Прецакана гарнитура на главата, изкривена или пукната глава, от там по малко по малко отива в цилиндъра и се изпарява в процеса на горене, ако е твърде малка пролуката може и хич да не забележиш разликата в работата на двигателя! Отвори камачката на разширителния съд за антифриза, запали и гледай какво става вътре, ако излизат балончета... не я пали повече, а сваляй главата! При толкова голяма загуба на антифриз и липса на локви отдолу не се заблуждавай че е е малко един литър антифриз, а още повече да се изпарява!!Успех!
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 01 авг 2008, 16:11
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Re: Губя антифриз - не мога да разбера от къде!
Здравейте колеги!
За да не отварям нова тема за едно и също нещо продължавам тази.
Има FORD Escort 1.6, 90к.с., произведен 10'1994. Към момента се държи изненадващо прилично, но се появи следния проблем:
Парното духа топло около 10с., след което изстудява. Проверих антифриза и се оказа, че е загубил около 2л. Долях ги и отидох на сервиз.
Диагнозата преди отваряне се завъртя около следните варианти:
- смяна на гарнитура на двигател
- смяна на казанчето за парното
Няма видими течове и затова смятат, че няма проблеми с маркучи, съединения и прочие. Но понеже не вярвам на нашите "професионалисти" питам патилите:
1. Какъв е според Вас проблема?
2. Моля да ми препоръчате читав сервиз за подобни проблеми във Варна, където да им се занимава с моята кошница!
Благодаря предварително и със здраве!
За да не отварям нова тема за едно и също нещо продължавам тази.
Има FORD Escort 1.6, 90к.с., произведен 10'1994. Към момента се държи изненадващо прилично, но се появи следния проблем:
Парното духа топло около 10с., след което изстудява. Проверих антифриза и се оказа, че е загубил около 2л. Долях ги и отидох на сервиз.
Диагнозата преди отваряне се завъртя около следните варианти:
- смяна на гарнитура на двигател
- смяна на казанчето за парното
Няма видими течове и затова смятат, че няма проблеми с маркучи, съединения и прочие. Но понеже не вярвам на нашите "професионалисти" питам патилите:
1. Какъв е според Вас проблема?
2. Моля да ми препоръчате читав сервиз за подобни проблеми във Варна, където да им се занимава с моята кошница!
Благодаря предварително и със здраве!
-
- потребител
- Мнения: 567
- Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Губя антифриз - не мога да разбера от къде!
КОлега сега има едно"прахче" което се слага в охладителната с-ма и ако има изгорели гзове във антифриза (демек спукана глава или скъсана гарнитура) се озветява течноста в определен цвят.Тия в тоя сервиз кви майстори са ,някви грънчари или???? Същите симптоми на бълдъзата рендето,резултата беше гарнитура на главата.
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти 

- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Губя антифриз - не мога да разбера от къде!
Три неща точно са необходими за тия проверки.
Помпа с манометър на капачката на разширителния съд или съответно радиатора.При загрял мотор там се подават 2,5 атм. и се гледа дали реагира манометъра.Не трябва да мърда.Това хваща главно течове от избушена гарнитура.
Второто е писано вече-прахче в разширителния съд.Това хваща пунатини в главата.Продуктите на горенето нямат работа в антириза.
Третото е UV лампа и предпазни очила.Антифриза свети ярко зелено.
Тия практики да се търсят повреди по метода на пробата и грешката са безумни.Само се губи време.
Помпа с манометър на капачката на разширителния съд или съответно радиатора.При загрял мотор там се подават 2,5 атм. и се гледа дали реагира манометъра.Не трябва да мърда.Това хваща главно течове от избушена гарнитура.
Второто е писано вече-прахче в разширителния съд.Това хваща пунатини в главата.Продуктите на горенето нямат работа в антириза.
Третото е UV лампа и предпазни очила.Антифриза свети ярко зелено.
Тия практики да се търсят повреди по метода на пробата и грешката са безумни.Само се губи време.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 01 авг 2008, 16:11
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Re: Губя антифриз - не мога да разбера от къде!
Благодаря Ви!
Винаги ми е кеф, когато някой точно и човешки обясни как стават някой работи. Аз сам няма да се захвана защото трудно мисля и не съм сръчен.
Остава открит въпроса за читав сервиз във Варна. При "грънчарите", които работят на принципа "проба - грешка - плаща" няма да ходя. Познати ме агитират за ИНПАС в кв. "Чайка". Били много добри по климатици, охладителни системи и прочие! То аз разбира се ще си взема ден и ще се навъртам наоколо докато ми човъркат колата, но честно казано освен да гледам умно с друго не мога да се включа.
Винаги ми е кеф, когато някой точно и човешки обясни как стават някой работи. Аз сам няма да се захвана защото трудно мисля и не съм сръчен.
Остава открит въпроса за читав сервиз във Варна. При "грънчарите", които работят на принципа "проба - грешка - плаща" няма да ходя. Познати ме агитират за ИНПАС в кв. "Чайка". Били много добри по климатици, охладителни системи и прочие! То аз разбира се ще си взема ден и ще се навъртам наоколо докато ми човъркат колата, но честно казано освен да гледам умно с друго не мога да се включа.
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 24 ное 2007, 19:12
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0i 97г
- Status: Извън линия
Re: Губя антифриз - не мога да разбера от къде!
А някой може ли да каже от къде да си намеря такова прахче , защото имам подозрения че и моята глава не е наред???
- TED
- потребител
- Мнения: 304
- Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07 - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Губя антифриз - не мога да разбера от къде!
Леле какви "космически" технологии задействахте... Ако се губи антифриз а няма теч какво е според Вас??? Телепортация на антифриза в друго измерение? Или просто има гарнитура за смяна или спукана глава? Ако пък "извира" антифриза през капачката какво е??? Мистериозен ефект само при марката форд... или пак въпросните гарнитура или глава.






"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 24 ное 2007, 19:12
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0i 97г
- Status: Извън линия
Re: Губя антифриз - не мога да разбера от къде!
Колега не зная за какво измерение говориш ама и гарнитурата ми е нова и главата е шлайфана и лично съм си я стягал така ,че..... имам подозрение за капачката щото забелязвам че като карам на извънградско не ми се губи течност но като вляза в града и започне да загрява и тогава избива през капачката. По рано имах един друг форд ескорт беше ма направила луд тая капачка. Затова не изключвам проблема да е в нея.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта