Копчето за насочване на въздуха
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 31 авг 2008, 15:17
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Status: Извън линия
Копчето за насочване на въздуха
Значи онзи ден се счупи втрътката-върти се свободно и не променя посоката на въздуха и сега духа само на предното стъкло . Какво може да се направи? Колата е Ford Focus 2002г.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Копчето за насочване на въздуха
...нова врътка...sandman013 написа:Значи онзи ден се счупи втрътката-върти се свободно и не променя посоката на въздуха и сега духа само на предното стъкло . Какво може да се направи? Колата е Ford Focus 2002г.
- bateto113
- потребител
- Мнения: 190
- Регистриран: 17 окт 2008, 09:04
- Модел на автомобила: Ford Puma 1,7
- Местоположение: Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Копчето за насочване на въздуха
що нова врътка?ако е скъсано жилото?
- migcho
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 29 мар 2008, 20:43
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MK6 1.25
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Копчето за насочване на въздуха
Мисля че е като при мондеото на вакум а не на жило 

- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Копчето за насочване на въздуха
Фокусът е с жила.
Аз не разбрах кое се е счупило - самата врътка или механизмът отзад?
Аз не разбрах кое се е счупило - самата врътка или механизмът отзад?
- eddie_prudent
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 03 юни 2009, 09:30
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 1.6i (1999)
- Status: Извън линия
Re: Копчето за насочване на въздуха
Здравейте колеги,
и аз имам същия проблем но на Мондео Мк2 1999г.
Врътката се върти и включва вентилатора когато не е на нула, но въздуха излиза само през предното стъкло. Някаква информация относно врътките на моя модел Мондео - жило или вакуум. И как се оправя ... знам че е с ходене на майстор но поне по-малко да ме лъжат.
Също при мен когато завъртя врътката въздуха да излиза от предното стъкло се включва климатика (лампата светва). Това май не е нормално но така го взех Мондеото и още не го познавам.
Давайте съвети.
и аз имам същия проблем но на Мондео Мк2 1999г.
Врътката се върти и включва вентилатора когато не е на нула, но въздуха излиза само през предното стъкло. Някаква информация относно врътките на моя модел Мондео - жило или вакуум. И как се оправя ... знам че е с ходене на майстор но поне по-малко да ме лъжат.
Също при мен когато завъртя врътката въздуха да излиза от предното стъкло се включва климатика (лампата светва). Това май не е нормално но така го взех Мондеото и още не го познавам.
Давайте съвети.
- migcho
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 29 мар 2008, 20:43
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MK6 1.25
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Копчето за насочване на въздуха
Колега ако си от София ще ти го оправя без пари.
Ако имаш желание пиши.
Ако имаш желание пиши.
- eddie_prudent
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 03 юни 2009, 09:30
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 1.6i (1999)
- Status: Извън линия
Re: Копчето за насочване на въздуха
Привет,migcho написа:Колега ако си от София ще ти го оправя без пари.
Ако имаш желание пиши.
желание имам но съм по чуждите земи. Ако мислиш, че можеш да обясниш ще съм благодарен!
- eddie_prudent
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 03 юни 2009, 09:30
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 1.6i (1999)
- Status: Извън линия
Re: Копчето за насочване на въздуха
Малко допълнително информация относно проблем с насочване на въздуха при Монео.
Отворих панела, както ме насочи колегата и на най-дясната врътка за силата на вентилатора има един куплунг с три тръбички. При мен Монео Мк2 от 1999 бяха черна, бяла, зелена (от ляво на дясно). Самия куплунг е от силикон и явно с времето силикона се отпуска и от там започва да всмуква въздух.
Целта на тези тръбички при моя модел и на него пребключвател е да контролират дали да се засмуква въздух от вън или да циркулира въздуха в самото купе. Превключването става механично в ключа - има една клапа която се преплъзва в зависимост дали ключа е завъртян на ляво или на дясно.
Още нямам правилно решение на проблема. Намазах го със силикон, и пак набих куплунга но ме съмнява, че няма да уплъни добре.
Друг вариант който още не съм пробвал е да се сложат къси маркучета от медицинска система в ключа и да се измисли нещо като сламка за да влязат в куплунга и така да се получи някакво домашно изготвено снаждане/удължение.
Друг вариант е да се запушат като така се възстановява липсата на налягане в системата и се позволява да се контролира потока на въздуха.
Искам да уточня че при мен беше необходино да се запуши само черния маркуч (който влиза в жълтия) за да тръгне системата. Белия и зеления нямаше значение дали са отворени или не, но може на моята кола да има някакъв проблем.
Отворих панела, както ме насочи колегата и на най-дясната врътка за силата на вентилатора има един куплунг с три тръбички. При мен Монео Мк2 от 1999 бяха черна, бяла, зелена (от ляво на дясно). Самия куплунг е от силикон и явно с времето силикона се отпуска и от там започва да всмуква въздух.
Целта на тези тръбички при моя модел и на него пребключвател е да контролират дали да се засмуква въздух от вън или да циркулира въздуха в самото купе. Превключването става механично в ключа - има една клапа която се преплъзва в зависимост дали ключа е завъртян на ляво или на дясно.
Още нямам правилно решение на проблема. Намазах го със силикон, и пак набих куплунга но ме съмнява, че няма да уплъни добре.
Друг вариант който още не съм пробвал е да се сложат къси маркучета от медицинска система в ключа и да се измисли нещо като сламка за да влязат в куплунга и така да се получи някакво домашно изготвено снаждане/удължение.
Друг вариант е да се запушат като така се възстановява липсата на налягане в системата и се позволява да се контролира потока на въздуха.
Искам да уточня че при мен беше необходино да се запуши само черния маркуч (който влиза в жълтия) за да тръгне системата. Белия и зеления нямаше значение дали са отворени или не, но може на моята кола да има някакъв проблем.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта