Форд Ка- Изгорях
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 16 мар 2011, 14:32
- Модел на автомобила: ka
- Status: Извън линия
Форд Ка- Изгорях
Здравейте колеги и колежки.Първо да се похваля с нова придобивка в семейството.Наред до двете рена Сценик 2.0 и Туинго 1.2 се нареди и един мъник Форд Ка 1.3 1998г за мама.Непретенциозна възрастна дама на 66 , която след 20 години управление на ВАЗ 2101 вчера за 1ви път седна в западна кола
.Чувстваше се така както аз бих се чувствал ако бях седнал в космическа совалка примерно.
Сега на въпроса с изгарянето.Парното духа само топло и при тези градуси навън се налага баба Р. да кара колата почти по монокини което не е много здравословно за околните минувачи и шофьори.Врътката която е за студено си е в синия сектор но от отворите пак духа все едно, че си насред Сахара.Моля ви ако някой има идея по какъв начин действа тази врътка, с жило ли е или някаква електрика нека сподели ще бъда безкрайно благодарен.
Благодаря предварително за помощта че изгоре бабата


Сега на въпроса с изгарянето.Парното духа само топло и при тези градуси навън се налага баба Р. да кара колата почти по монокини което не е много здравословно за околните минувачи и шофьори.Врътката която е за студено си е в синия сектор но от отворите пак духа все едно, че си насред Сахара.Моля ви ако някой има идея по какъв начин действа тази врътка, с жило ли е или някаква електрика нека сподели ще бъда безкрайно благодарен.
Благодаря предварително за помощта че изгоре бабата



Последна промяна от nicko67 на 16 мар 2011, 16:28, променено общо 1 път.
- иво г. иванов
- потребител
- Мнения: 915
- Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
- Местоположение: Berkoviza , Montana
- Status: Извън линия
Re: Форд Ка- Изгорях
Ми сля, че си с жило и или се е откачило или не затваря клапана към радиаторчето на парното. Изчакай и за други мнения преди да търсиш сервиз или майстор.И пиши на колегите какъв е двигателя и год. на производство.
По- често срещания проблем е за слабо парно през зимата така, че при теб е по- малкия дявол
Успех !
Щях да забравя : Добре дошъл във форума и честита Ви новата придобивка !
По- често срещания проблем е за слабо парно през зимата така, че при теб е по- малкия дявол

Успех !
Щях да забравя : Добре дошъл във форума и честита Ви новата придобивка !

Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 16 мар 2011, 14:32
- Модел на автомобила: ka
- Status: Извън линия
Re: Форд Ка- Изгорях
Благодаря сърдечно,майстор няма да търся,затова събирам мнения от препатили и действам с рогата напред. 

-
- потребител
- Мнения: 517
- Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
- Местоположение: В. Търново
- Status: Извън линия
Re: Форд Ка- Изгорях
Според мен пък не си с жило, а копчето за топло/студено е един потенциометър, който управлява един електрически вентил.
Този вентил регулира топло и студено. На моята фиеста ми прави също проблеми и мисля вече да го сменям.
Струва около 80 лева, но за сега успявам да го излъжа. Правя го така:
1. Усилвам на максимално топло (крайно червено) оставям да работи така 2-3 мин и после го връщам на крайно синьо.
Това упражнение се прави на включен двигател и ако може колата да е в движение.
Успех
Този вентил регулира топло и студено. На моята фиеста ми прави също проблеми и мисля вече да го сменям.
Струва около 80 лева, но за сега успявам да го излъжа. Правя го така:
1. Усилвам на максимално топло (крайно червено) оставям да работи така 2-3 мин и после го връщам на крайно синьо.
Това упражнение се прави на включен двигател и ако може колата да е в движение.
Успех
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Ка- Изгорях
Няма жило, всичко се регулира електронно. За онагледяване на нещата съм копирал схемата от Микрокат: http://www.4shared.com/document/_1JB-BI ... ntrol.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
И за да е всичко ясно качвам и сервизния бюлетин за отстраняването на този проблем. Най- общо проблема може да е електрически и механичен. Смятам, че ще се справиш сам ако имаш някаква техническа грамотност: http://www.4shared.com/document/d1ZVyFh ... empco.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Успех!
И за да е всичко ясно качвам и сервизния бюлетин за отстраняването на този проблем. Най- общо проблема може да е електрически и механичен. Смятам, че ще се справиш сам ако имаш някаква техническа грамотност: http://www.4shared.com/document/d1ZVyFh ... empco.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Успех!
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 16 мар 2011, 14:32
- Модел на автомобила: ka
- Status: Извън линия
Re: Форд Ка- Изгорях
Благодаря много, само да докопам колата от мама и я започвам.Сега съм я оставил малко да и се порадва но ще я взема и започвам да отстранявам дребните нередности които джамбазите умело успяват да укрият при огледа на колата.При първи удобен случай ще я щракна за да видите малкото бижу. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта