Демонтаж парно на Фиеста
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 09 яну 2011, 21:32
- Модел на автомобила: fiesta
- Status: Извън линия
Демонтаж парно на Фиеста
МОЛЯ АКО НЯКОЙ ЗНАЕ КАК СЕ СВАЛЯ ВЕНТИЛАТОРА НА ПАРНОТО НА ФИЕСТА 95 ГОДИНА ДА ПОМОГНЕ - БББЛАГОДАРЯЯЯЯЯ........
Моля, ако някой знае как се сваля вентилатора на парното да помогне!
Автомобила е Фиеста 95
Уважаеми колега, като за първо пост, ви давам примерен изглед на запитването Ви.
Писането с главни букви не се посреща добре от останалите участници - означава един вид крещене.
Моля, Имайте го предвид!
Възползвайте се и от търсачката!
kefi
Моля, ако някой знае как се сваля вентилатора на парното да помогне!
Автомобила е Фиеста 95
Уважаеми колега, като за първо пост, ви давам примерен изглед на запитването Ви.
Писането с главни букви не се посреща добре от останалите участници - означава един вид крещене.
Моля, Имайте го предвид!
Възползвайте се и от търсачката!
kefi
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 09 яну 2011, 21:32
- Модел на автомобила: fiesta
- Status: Извън линия
Re: Демонтаж парно на Фиеста
благодаря- наистина съм тук за 1 път и още се ориентирам бавно.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Демонтаж парно на Фиеста
Вдигаш капака на д-ля, сваляш преградната ламарина, между д-ля и отсега в който са разположени чистачките и вентилатора на парното(купето). След като свалиш преградата имаш директен достъп до вентилатора, той самия се държи с два болта от двата края (ще ги видиш).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 09 яну 2011, 21:32
- Модел на автомобила: fiesta
- Status: Извън линия
Re: Демонтаж парно на Фиеста



- nuHaKoJIaga
- потребител
- Мнения: 64
- Регистриран: 16 апр 2009, 17:45
- Модел на автомобила: Форд Фокус 2001 1.8 tdci 141к.с. 350 Nm
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Демонтаж парно на Фиеста
Ще се възползвам от темата на колегата да попитам, как се сваля преградната ламарина. От известно време вентилатора ми бръмчеше много силно в студа, а от време на време дори виеше и днес просто спря да работи. Та къде е захваната ламарината, понеже не успях да видя ? Търся снимки в интернет, но все пак смятам, че с обяснения също ще ги намеря.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Демонтаж парно на Фиеста
На Ескорта се маха гумената лента върху преградната стена, откача се изолацията на коша и след това се виждат панелите за демонтаж. Сглобяване в обратен ред. За достъп се демонтират чистачки + декоративната решетка по тях.nuHaKoJIaga написа:Ще се възползвам от темата на колегата да попитам, как се сваля преградната ламарина. От известно време вентилатора ми бръмчеше много силно в студа, а от време на време дори виеше и днес просто спря да работи. Та къде е захваната ламарината, понеже не успях да видя ? Търся снимки в интернет, но все пак смятам, че с обяснения също ще ги намеря.
Незнам дали и за Фиеста важи същото.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Демонтаж парно на Фиеста
На винтове е, огледай и ще ги видиш. Сваля се и комутатора. Нищо сложно, а като свалиш вентилатора ще се ужасиш колко боклуци има върху радиатора. На Фиестата е много по-лесно отколкото на Ескорта.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- nuHaKoJIaga
- потребител
- Мнения: 64
- Регистриран: 16 апр 2009, 17:45
- Модел на автомобила: Форд Фокус 2001 1.8 tdci 141к.с. 350 Nm
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Демонтаж парно на Фиеста
Май ще чакам да се позатопли, но не е сигурно. Междудругото успях да бръкна и да достигна перката и тя се върти много трудно. Преди няколко дена я се въртеше по-лесно, но от време на време се чуваше звук сякаш опира някъде, но не усетих да има луфт и да се клати. Явно е блокирала(дано е блокирала перката), но е възможно и моторчето да си е заминало.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Демонтаж парно на Фиеста
Вала е на втулки, които са се натъпкали с мизерии, затова се върти тежко.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- nuHaKoJIaga
- потребител
- Мнения: 64
- Регистриран: 16 апр 2009, 17:45
- Модел на автомобила: Форд Фокус 2001 1.8 tdci 141к.с. 350 Nm
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Демонтаж парно на Фиеста
Така, разглобихме всичко, сега остана да отделим перката от мотора(който за щастие работи). Как точно става отделянето?
едит: Както и да е, не ги разделихме да почистим, а през перката колкото можахме(нямахме ВД40, така че използвахме машинно масло, за да ги смажем). Проблема беше ръжда. Мотора явно е сменян, защото кабелите бяха свързани много зле(а и първите цифри на номера бяха 89, което не знам дали не е годината). Сложихме го на колата и вече работи почти без проблем. Останаха само 1-2 неща - Клапата, която отваря/затваря вътешния кръг не работи и никога не е работила от както имам колата. Дори нямам идея кое я задейства нея. Второто нещо е, нормално ли е като пусна да духа студено, въздушната струя да е поне 2 пъти по-силна от тази, като пусна да духа топло? А и от къде минава въздуха, когато е затворен пътя към радиатора(демек е пуснат студения въздух) - аз си мисля, че минава през радиатора на климатика, но може и да се лъжа ?
едит: Както и да е, не ги разделихме да почистим, а през перката колкото можахме(нямахме ВД40, така че използвахме машинно масло, за да ги смажем). Проблема беше ръжда. Мотора явно е сменян, защото кабелите бяха свързани много зле(а и първите цифри на номера бяха 89, което не знам дали не е годината). Сложихме го на колата и вече работи почти без проблем. Останаха само 1-2 неща - Клапата, която отваря/затваря вътешния кръг не работи и никога не е работила от както имам колата. Дори нямам идея кое я задейства нея. Второто нещо е, нормално ли е като пусна да духа студено, въздушната струя да е поне 2 пъти по-силна от тази, като пусна да духа топло? А и от къде минава въздуха, когато е затворен пътя към радиатора(демек е пуснат студения въздух) - аз си мисля, че минава през радиатора на климатика, но може и да се лъжа ?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Демонтаж парно на Фиеста
Не знам как е с климатик, но и на Фиестата и на Ескорта се получава същото като е на студено духа по-силно, дори и ката съм почистил питата на радиатора. Клапа за вътрешна циркулация нямам, при тебе ако има може би е заради климатика (стандартно това купе няма клапа).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- nuHaKoJIaga
- потребител
- Мнения: 64
- Регистриран: 16 апр 2009, 17:45
- Модел на автомобила: Форд Фокус 2001 1.8 tdci 141к.с. 350 Nm
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Демонтаж парно на Фиеста
Да, най-вероятно е заради климатика(той радиатора на климатика се пада над жабката, под еърбега. В жабката има един капак, който се сваля и се вижда радиатора, та лятото и хладилна жабка има
). А и пуста междинка, всичките и части са особени, всичко по 2 пъти купувам, защото толкова са и компетентни в повечето магазини.
Та мерси за помощта, определено беше полезна, защото иначе до пролетта тая кола нямаше да се кара.

Та мерси за помощта, определено беше полезна, защото иначе до пролетта тая кола нямаше да се кара.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Демонтаж парно на Фиеста
На ескорта клапата за регулиране/затваряне на външния въздух май е вързана за регулатора топло/студено. В крайно дясно захлопва, а на крайно ляво е максимално отворен...и на фиеста мисля, че е така.HACKO написа:Не знам как е с климатик, но и на Фиестата и на Ескорта се получава същото като е на студено духа по-силно, дори и ката съм почистил питата на радиатора. Клапа за вътрешна циркулация нямам, при тебе ако има може би е заради климатика (стандартно това купе няма клапа).
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Демонтаж парно на Фиеста
Така де, ама винаги смуче отвън, не може да върти въздуха в купето.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- GeMGeorgiev
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 07 мар 2010, 00:17
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Mk 3.5 Si 1995г. Двигател 1.8i 16V DOHC. АГУ - ГИ - MegaJet.
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Демонтаж парно на Фиеста
Добре дошъл в клуба на нестандартните колиnuHaKoJIaga написа:Да, най-вероятно е заради климатика(той радиатора на климатика се пада над жабката, под еърбега. В жабката има един капак, който се сваля и се вижда радиатора, та лятото и хладилна жабка има). А и пуста междинка, всичките и части са особени, всичко по 2 пъти купувам, защото толкова са и компетентни в повечето магазини.
Та мерси за помощта, определено беше полезна, защото иначе до пролетта тая кола нямаше да се кара.

-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Демонтаж парно на Фиеста
А някой да има идея каква смазка е подходяща за тези втулки? - двигателно масло, трансмисионно масло, графитна грес, вазелин, друго?HACKO написа:Вала е на втулки, които са се натъпкали с мизерии, затова се върти тежко.
Имам една водоустойчива грес на "Верила" - може би ще пробвам с нея, но ми се иска да знам с какво е правилно да се смазват втулките.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта