Проблем с парното
- maptu4a
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 11 мар 2012, 18:50
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8d
- Местоположение: Велико Търново, България
- Status: Извън линия
Проблем с парното
Здравейте, колеги!
Имам следният проблем с моята фиеста. Колата е 92 г. с 1.8 дизелов мотор без турбо. След като загрее колата, пускам парното на 3-та степен (последна) и не духа толкова силно, колкото трябва и на всичкото отгоре духалката на стъклата която е, да не се запотяват също не духа? Каква може да е причината за това? Дали някоя тръба има запушена? Какъв може да е проблема и как мога да го отстраня? Благодаря предварително!
Имам следният проблем с моята фиеста. Колата е 92 г. с 1.8 дизелов мотор без турбо. След като загрее колата, пускам парното на 3-та степен (последна) и не духа толкова силно, колкото трябва и на всичкото отгоре духалката на стъклата която е, да не се запотяват също не духа? Каква може да е причината за това? Дали някоя тръба има запушена? Какъв може да е проблема и как мога да го отстраня? Благодаря предварително!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното
Разбирам, че имаш проблем с вентилатора на купето, а не с парното?!
Вентилатора е един за всички посоки
От това което съм срещал във форума им се разкачат въздуховодите вътре в таблото или се затлачват с боклуци поради липса на филтър за купето.
Изчакай и друго мнение преди да разглобяваш.
Да знаеш, че има разлика м/у перка и радиатор

Вентилатора е един за всички посоки

От това което съм срещал във форума им се разкачат въздуховодите вътре в таблото или се затлачват с боклуци поради липса на филтър за купето.
Изчакай и друго мнение преди да разглобяваш.
Да знаеш, че има разлика м/у перка и радиатор


-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 30 яну 2012, 13:32
- Модел на автомобила: Ford Fiesta
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното
Колегата paci е прав.Провери въздушния път,възможно е да има разкачен или запушен въздоховод.
- maptu4a
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 11 мар 2012, 18:50
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8d
- Местоположение: Велико Търново, България
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното
Колега, знам, че има разлика между перка и радиатор просто не се изказах правилно. Благодаря за бързия отговор!
Нека още някой искаже мнение и ще видя какво ще правя.

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното
Проблема ти е комплексен, не е само един.
По въпроса за духането на стъклото първо провери дали жилото за превключване е настроено правилно. Не знам точно къде е клапата, някъде под таблото, ще трябва да се понавреш отдолу и да огледаш. Като я намериш, откачи жилото и движи клапата на ръка и гледай какъв ще е резултата. Най-вероятно в някое от положенията ще започне да духа, тогава постави лостчето в съответното положение и виж дали жилото до клапата съответства. Ако не трябва да го регулираш, чрез преместване на бронята, ще видиш какво я държи. Ако не се оправя, както си наврян, огледай въздухуводите за откачени (май това трябва да е първата ти работа като се навреш).
За недостатъчния дебит на въздуха, ще трябва да почистиш питата на радиатора от боклуци, сигурен съм, че откакто е произведена никой не го е правил. За целта трябва да свалиш вентилатора, това се прави откъм двигателя и операцията е много по-лесна и удобна от навирането под таблото. Вдигаш капака и сваляш преградната ламарина между двигателя и отсега където е вентилатора и механизма за чистачките, хванат е със видии (ще ги видиш), после развиваш гайките които държат вентилатора и го изваждаш. Под него е радиатора, изгребваш по-грубия боклук с ръце и после с прахосмукачка или сгъстен въздух премахваш финното.

По въпроса за духането на стъклото първо провери дали жилото за превключване е настроено правилно. Не знам точно къде е клапата, някъде под таблото, ще трябва да се понавреш отдолу и да огледаш. Като я намериш, откачи жилото и движи клапата на ръка и гледай какъв ще е резултата. Най-вероятно в някое от положенията ще започне да духа, тогава постави лостчето в съответното положение и виж дали жилото до клапата съответства. Ако не трябва да го регулираш, чрез преместване на бронята, ще видиш какво я държи. Ако не се оправя, както си наврян, огледай въздухуводите за откачени (май това трябва да е първата ти работа като се навреш).
За недостатъчния дебит на въздуха, ще трябва да почистиш питата на радиатора от боклуци, сигурен съм, че откакто е произведена никой не го е правил. За целта трябва да свалиш вентилатора, това се прави откъм двигателя и операцията е много по-лесна и удобна от навирането под таблото. Вдигаш капака и сваляш преградната ламарина между двигателя и отсега където е вентилатора и механизма за чистачките, хванат е със видии (ще ги видиш), после развиваш гайките които държат вентилатора и го изваждаш. Под него е радиатора, изгребваш по-грубия боклук с ръце и после с прахосмукачка или сгъстен въздух премахваш финното.
А пък перката е само една част от вентилатора и сама по себе си нищо не върши.paci написа:Да знаеш, че има разлика м/у перка и радиатор![]()



Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта