омаслен компресор на климатика на Фокус 1
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 06 фев 2013, 21:23
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 i /комби/ джиа
- Status: Извън линия
омаслен компресор на климатика на Фокус 1
Здравейте от месец съм с фокус 1 1.8 бензин джиа МК 1, оправих всички дребни проблеми ,но остана един голям.Компресора на климатика е омаслен.Какви са вариантите и какви са възможните причини.? Дайте съвет ако някой има опит с този проблем.
[url=http://drugstore-catalog.com/]drugstore-catalog.com[/url]
-
- потребител
- Мнения: 263
- Регистриран: 17 апр 2008, 21:56
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: омаслен компресор на климатика на Фокус 1
"О" пръстените са се предали вече.
Сваля се и му се сменят "О" пръстените и семеринга на вала.
Семеринга е слабата част по принцип.
Сваля се и му се сменят "О" пръстените и семеринга на вала.
Семеринга е слабата част по принцип.
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 06 фев 2013, 21:23
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 i /комби/ джиа
- Status: Извън линия
Re: омаслен компресор на климатика на Фокус 1
Благодаря , за помощта
[url=http://drugstore-catalog.com/]drugstore-catalog.com[/url]
- Isaac
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 28 фев 2013, 14:07
- Модел на автомобила: Focus 1998 1.8
- Status: Извън линия
Re: омаслен компресор на климатика на Фокус 1
Моят не е омаслен,но човека който ми напълни системата каза че от там някъде изпускал фреона.Възможно ли е да е от тези 'О' пръстени и лесно ли се сваля компресора за да се сменят?
[url=http://dobavi.info/cars/Ford/][img]http://dobavi.info/cars/Ford/m37796.gif[/img][/url]
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: омаслен компресор на климатика на Фокус 1
Ако става дума за уплътненията на вход/изход - не се сваля компресора, само се развива болта на планката, която държи тръбите към него и уплътненията са отдолу. Представляват алуминиеви шайби с гумен пръстен.Isaac написа:Моят не е омаслен,но човека който ми напълни системата каза че от там някъде изпускал фреона.Възможно ли е да е от тези 'О' пръстени и лесно ли се сваля компресора за да се сменят?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта