проблем сас загряването на Мондео 1998 1.8ТДи

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
Потребителски аватар
deyan grudev
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 04 ное 2006, 23:09
Модел на автомобила: MONDEO 1.8TDI
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Status: Извън линия

проблем сас загряването на Мондео 1998 1.8ТДи

Мнение от deyan grudev » 05 яну 2007, 14:47

колата достига оптимална работна температура най-рано след 25мин.работа на мотора. Термостата работи добре,понеже през тези 25мин.радиатора е студен. Това нормално ли е? Ако не, какъв е проблема?
[/quote][/b]

edit vlad: Колега давай следващият път на КИРИЛИЦА. Благодаря!:lol:

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 05 яну 2007, 15:35

Не е нормално!
Неможе да познаеш дали термостата работи добре по температурата на радиатора. Следи се температурата на маркучите след термостата и конкретно втория кръг (когато е оворен). По принцип всеки модерен двигател се темперира за няколко минути, с изключение на необичаен мраз.
Имаш ли парно преди 25-та минута и след това? Разлики?
Какво ти отчита индикатора на таблото и въобще отчита ли?
Проверявал ли си датчика за индикатора?
А този на термостата?

George
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 18 яну 2007, 10:35
Модел на автомобила: Orion 1.8D Ghia
Status: Извън линия

Мнение от George » 22 яну 2007, 16:32

Най-вероятно не ти работи термостата - не затваря когато е студен и пропуска течност през радиатора. Ако радиатора се затопля още от началото преди да е достигнала нормална температура течността със сигурност е термостата.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 22 яну 2007, 18:18

George написа:Най-вероятно не ти работи термостата - не затваря когато е студен и пропуска течност през радиатора. Ако радиатора се затопля още от началото преди да е достигнала нормална температура течността със сигурност е термостата.
Я се върни и прочети пак! :wink:
Ама по-бавничко този път. :)

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблем сас загряването на Мондео 1998 1.8ТДи

Мнение от aaleks » 22 яну 2007, 20:59

deyan grudev написа:колата достига оптимална работна температура най-рано след 25мин.работа на мотора. Термостата работи добре,понеже през тези 25мин.радиатора е студен. Това нормално ли е? Ако не, какъв е проблема?
Ако по-рано си карал бензинова кола, нормалное да ти се вижда, че бавно загрява - то си е така. Примен е същото /не по-рано от 15-20 мин./, само не съм засичал точно времето. При новите Канект /като на bTK - баничарките/ почити за същото време загряват и те. Така, че споко - щом радиатора е студен всичко е OK' .
Небойте се роби Спартак е с вас!

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта