Connect with your social network account
Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
-
k3456ak
- потребител

- Мнения: 13
- Регистриран: 26 сеп 2005, 11:04
-
Status:
Извън линия
Мнение
от k3456ak » 18 фев 2007, 10:30
интересува ме как мога да избегна триенето на гумите ми в задните калници при натоварена кола карам с 225/45/р17 9й
карам мондео мк1 седан
edit vlad: кирилица
-
Дядо ти Яга
- потребител

- Мнения: 51
- Регистриран: 19 мар 2006, 20:08
- Модел на автомобила: форд сиера 1.6 GL
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Дядо ти Яга » 18 фев 2007, 11:00
смени си пружините със по твърди

Иначе съм Станислав !
-
dimbatami
- потребител

- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
-
Status:
Извън линия
Мнение
от dimbatami » 18 фев 2007, 13:54
наи просто е със тампони на пружините аз карам две години стях товаса тампони за пружините на жигула и стуват между 1-2 лева слагатсе на задните пружини по три броя на една прожина е ще вози по твърдо но решава продблема
-
HACKO
- Модератор

- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
- Местоположение: ХАСКОВО
-
Status:
Извън линия
Мнение
от HACKO » 18 фев 2007, 18:06
Сложи си нормални(за модела) гуми и няма а задаваш този въпрос.
-
kEFi
- потребител

- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от kEFi » 19 фев 2007, 11:49
HACKO написа:Сложи си нормални(за модела) гуми и няма а задаваш този въпрос.
Точно!
-
CEC0087
- Потребител

- Мнения: 660
- Регистриран: 14 юли 2006, 21:44
- Модел на автомобила: Ford Focus mk2 06
Ford Orion 1.4 92
- Местоположение: Пловдив
-
Status:
Извън линия
Мнение
от CEC0087 » 19 фев 2007, 12:56
мисля,че по твърди прожини ще свършат няква работа но при по голямо натоварване пак ще упира
-
brslv
- потребител

- Мнения: 152
- Регистриран: 29 яну 2007, 20:41
- Модел на автомобила: escort mkV Zetec 2.0T
- Местоположение: търговище
-
Status:
Извън линия
Мнение
от brslv » 23 фев 2007, 13:52
И аз карам ескорта с 17"235х45 и отзаде съм с такива тампони дето се слагат на витките на пружината. Но пак ако кача двама отзад/много рядко/ не се правя на състезател и много полека на дупки или в завои. Според мен каквито и пружини или гумени тампони да се сложат, винаги при достатъчно усилие ще подпре калника. Решението е да се сложи някаква подложка от метал или пластмаса и от определено положение да не потъва повече. За да не се вирни калата пък много, трябва по-къса пружина/съответно по-твърда/. В момента работя по въпроса само че на предницата, щото дето я засилвам из завоите вече подкалниците се изядоха.
-
1.8d
- потребител

- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
-
Status:
Извън линия
Мнение
от 1.8d » 23 фев 2007, 14:03
Другият вариан е да изрежете калниците

.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....
-
k3456ak
- потребител

- Мнения: 13
- Регистриран: 26 сеп 2005, 11:04
-
Status:
Извън линия
Мнение
от k3456ak » 26 фев 2007, 14:26
изкам 19ки
-
Прикачени файлове
-

-
nikolovvd
- потребител

- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
-
Status:
Извън линия
Мнение
от nikolovvd » 26 фев 2007, 14:46
brslv написа:.....
Направи го с активно окачване. Така системата ще се противопоставя на твоите опити да наведеш предницата, да накланяш колата стратично в завоите или при скачане в дупки.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта