Неми работи парното на Фиестата,След доливане на Антифриз.
-
- потребител
- Мнения: 93
- Регистриран: 02 май 2007, 19:21
- Модел на автомобила: Нямам :D
- Контакти:
- Status: Извън линия
Неми работи парното на Фиестата,След доливане на Антифриз.
Колеги след доливане на Антифриз на форда-Фиеста 99та,парното неработи ,тръбите на парното се загряват но до купето недостига нищо,та мисля си аз дане е направило въздушна възглавница?И от къде може да се обезвъздуши?
Фиестата е МК4 мисля,с тези по малките (по сърдити фарове отпред
)
Фиестата е МК4 мисля,с тези по малките (по сърдити фарове отпред

-
- потребител
- Мнения: 93
- Регистриран: 02 май 2007, 19:21
- Модел на автомобила: Нямам :D
- Контакти:
- Status: Извън линия
Хора значи така,погледнах клапана,и му свалих буксата която го захранва,като я замерих,дава едно и също нещо ,при въртене на врътката на топло и студено,тя врътката,към клапана ли е вързана директно? можели някой бушон да е изгорел?
При пускане на климатика когато врътката е на топло,пак си духа студено се едно врътката е на студено.Дайте идей хора,става студено нема парно

При пускане на климатика когато врътката е на топло,пак си духа студено се едно врътката е на студено.Дайте идей хора,става студено нема парно


- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Чшш новобранец ...buhap написа: ...

Казва, че дава едно и също на всички положения на врътката кето се оказва че така трябва да бъде.
Това нещо което показва е 12 волта

Щом не е отворил без буксата начи проблема не е във врътката.
Малко е трудно но ще трябва да откачиш маркучите към радяторчето в купето и да видиш дали има проходност.
Ядосах се, че не каза че е дизел но се сетих, че кога се борих с моя клапан ми подадоха инфо че и на дизела е същото.
Виж дали имаш проходност на радятора в купето.
Дай контакт, завърти врътката на топло, заври се при клапана, дръж контрата на буксата да не заключва и цъкай леко да чуеш дали клапана клопа.
Ако не клопа и имаш проходност на радяторчето начи ще да е блокирал на затворено.
Опаа
Опитва ли да караш без буксата ?
-
- потребител
- Мнения: 93
- Регистриран: 02 май 2007, 19:21
- Модел на автомобила: Нямам :D
- Контакти:
- Status: Извън линия
Несъм кавал,без буксата,трябва ли ?
То загрява,до преди клапана,след него е студено,значи клапана не е отворил,аз така си го обяснявам,мислехме си,че е от врътката (термостата)който пуска топло,студено,но неможахме да го свалим (ако знаеш как се сваля тази врътка?) Но след като казваш,че и на топло и на студено,завъртяна врътката,все поддава 12 волта (ние пробвахме с една крушка,и при въртене тя си свети постоянно,нетрябвали да се променя волтаж ли,смяна на + и - при типло и студено ?
П.С. Бушоните са добре,тука един "майстор" ги замери сичките.
То загрява,до преди клапана,след него е студено,значи клапана не е отворил,аз така си го обяснявам,мислехме си,че е от врътката (термостата)който пуска топло,студено,но неможахме да го свалим (ако знаеш как се сваля тази врътка?) Но след като казваш,че и на топло и на студено,завъртяна врътката,все поддава 12 волта (ние пробвахме с една крушка,и при въртене тя си свети постоянно,нетрябвали да се променя волтаж ли,смяна на + и - при типло и студено ?
П.С. Бушоните са добре,тука един "майстор" ги замери сичките.
-
- потребител
- Мнения: 93
- Регистриран: 02 май 2007, 19:21
- Модел на автомобила: Нямам :D
- Контакти:
- Status: Извън линия
Къде е това радяторче в купето?
То мъркучите преди клапана са Топли,след клапана точно преди да влязат в купето са студени,няма как да имам проходност и да се завирам при положение,че след клапана са студени трабите а преди него са топли,следователно клапана задържа или ?
Един нов клапан ли е решението,и ако да колко струва това чудо ?
То мъркучите преди клапана са Топли,след клапана точно преди да влязат в купето са студени,няма как да имам проходност и да се завирам при положение,че след клапана са студени трабите а преди него са топли,следователно клапана задържа или ?
Един нов клапан ли е решението,и ако да колко струва това чудо ?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Незнам дали е от него.
Както беше заял моя на отворено, така може би твоя на затворено.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%EF%E0%ED
Както беше заял моя на отворено, така може би твоя на затворено.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%EF%E0%ED
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта