Неми работи парното на Фиестата,След доливане на Антифриз.

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
madboy128
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 02 май 2007, 19:21
Модел на автомобила: Нямам :D
Контакти:
Status: Извън линия

Неми работи парното на Фиестата,След доливане на Антифриз.

Мнение от madboy128 » 27 авг 2007, 15:08

Колеги след доливане на Антифриз на форда-Фиеста 99та,парното неработи ,тръбите на парното се загряват но до купето недостига нищо,та мисля си аз дане е направило въздушна възглавница?И от къде може да се обезвъздуши?
Фиестата е МК4 мисля,с тези по малките (по сърдити фарове отпред :D )

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 30 авг 2007, 13:06

Реактивните фиести нямат парно топлят се от триенето с въздуха .
Ама може и да не реативна ами дизелова или бензинова.
Имаше едни клапани ,които спираха (правеха баипас )на радиатора на купето.Включи ли да духа топло от врътката

madboy128
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 02 май 2007, 19:21
Модел на автомобила: Нямам :D
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy128 » 03 сеп 2007, 14:12

Фиестата е дизелка,1.8
МК4 мисля,че я водят,точно като тази на твоят аватар с тези "Сърдитите фарове"
Като имате това инфо Други идей.

П.С. Още нямам време да пробвам да обезвъздуша,но скоро ще пробвам,през това време ако някой има други идей дакаже,Мерси хора ;)

madboy128
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 02 май 2007, 19:21
Модел на автомобила: Нямам :D
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy128 » 06 сеп 2007, 19:29

Хора значи така,погледнах клапана,и му свалих буксата която го захранва,като я замерих,дава едно и също нещо ,при въртене на врътката на топло и студено,тя врътката,към клапана ли е вързана директно? можели някой бушон да е изгорел?
При пускане на климатика когато врътката е на топло,пак си духа студено се едно врътката е на студено.Дайте идей хора,става студено нема парно :shock: :roll:

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 06 сеп 2007, 21:13

я разгледай бушоните трябва някаде да се губи тоя пуст ток.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 06 сеп 2007, 21:25

buhap написа: ...
Чшш новобранец ... :)
Казва, че дава едно и също на всички положения на врътката кето се оказва че така трябва да бъде.
Това нещо което показва е 12 волта :)

Щом не е отворил без буксата начи проблема не е във врътката.
Малко е трудно но ще трябва да откачиш маркучите към радяторчето в купето и да видиш дали има проходност.
Ядосах се, че не каза че е дизел но се сетих, че кога се борих с моя клапан ми подадоха инфо че и на дизела е същото.
Виж дали имаш проходност на радятора в купето.
Дай контакт, завърти врътката на топло, заври се при клапана, дръж контрата на буксата да не заключва и цъкай леко да чуеш дали клапана клопа.
Ако не клопа и имаш проходност на радяторчето начи ще да е блокирал на затворено.

Опаа
Опитва ли да караш без буксата ?

madboy128
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 02 май 2007, 19:21
Модел на автомобила: Нямам :D
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy128 » 07 сеп 2007, 19:06

Несъм кавал,без буксата,трябва ли ?
То загрява,до преди клапана,след него е студено,значи клапана не е отворил,аз така си го обяснявам,мислехме си,че е от врътката (термостата)който пуска топло,студено,но неможахме да го свалим (ако знаеш как се сваля тази врътка?) Но след като казваш,че и на топло и на студено,завъртяна врътката,все поддава 12 волта (ние пробвахме с една крушка,и при въртене тя си свети постоянно,нетрябвали да се променя волтаж ли,смяна на + и - при типло и студено ?

П.С. Бушоните са добре,тука един "майстор" ги замери сичките.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 07 сеп 2007, 19:50

Знам, че са добре бушоните.
Карах те да откачиш буксата и да пробваш без нея за да изключим като проблем врътката.
Целия панел където е врътката е хванат с 2 види под CD-то (касетофона). Няма смисъл да сваляш там за сега.
Горе съм ти написал някои неща действай.

madboy128
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 02 май 2007, 19:21
Модел на автомобила: Нямам :D
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy128 » 11 сеп 2007, 15:04

Къде е това радяторче в купето?
То мъркучите преди клапана са Топли,след клапана точно преди да влязат в купето са студени,няма как да имам проходност и да се завирам при положение,че след клапана са студени трабите а преди него са топли,следователно клапана задържа или ?
Един нов клапан ли е решението,и ако да колко струва това чудо ?

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 11 сеп 2007, 17:10

Незнам дали е от него.
Както беше заял моя на отворено, така може би твоя на затворено.

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%EF%E0%ED

madboy128
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 02 май 2007, 19:21
Модел на автомобила: Нямам :D
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy128 » 27 сеп 2007, 14:15

Пиша това си мнение,с целта да помогна на някой с същият проблем,просто се оказа,че щуцерите са от нещо като бакелит,на клапана,и са се разяли,и са заяли в него,купих си нов клапан от мотофое за 110 лв (горе доло) Смених антифриза,и всичко е ток и жица,вътре е пещ вече :) :) :D

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 27 сеп 2007, 14:47

А браво!
Честито!
Има го в темата за която ти дадох линка!

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта