Страница 1 от 1
Уреда за температурата на форд ескорт
Публикувано: 05 авг 2007, 12:56
от timken
Публикувано: 07 авг 2007, 13:07
от The seven
Когато е паднала долу стрелката двигателя загрял ли е ? Т.е. в нормален температурен режим ли е ? Ако не е то си смени термостата, ако да не знам на какво може да се дължи.
Публикувано: 09 авг 2007, 18:22
от timken
Двигателя е с нормална работна температура и чак тогава пада стрелката на положение при което стои когато мотора не работи
Публикувано: 12 авг 2007, 15:11
от Трол
Сигурно имаш проблем с кабела.
Не съм запознат с колта, не мога да кажа при таблото ли е или при датчика или другаде, но 99% съм сигурен,че просто ти спира сигнала някъде. Дано някой се е справял с подобен проблем на тази кола и каже къде е най-вероятно да е станала мизерия.
Публикувано: 15 авг 2007, 08:34
от timken
Благодаря за съвета ще проследя и кабела

Публикувано: 15 авг 2007, 09:23
от 100yan
Мой приятел с Мондео имаше същия проблем. Оказа се от датчика - като го свали го закачих на Ом-метър и почнахме да го нагряваме с топла вода - до едно време се променяше и после изведнъж прекъсваше. Решението - 10 лв. от моргата и готово.
Публикувано: 15 авг 2007, 11:12
от wsi4koznaj
Аз търкалям същия форд. Имах и същия проблем - закачваше и си работеше и изведнъж стрелката падаше. Ходих на майстор - датчика, който е до термостата - 17лв. нов. В сервиза ми казаха, че тр. да се гледат някакви цветове(забравих вече какви) в/у самия датчик, защото давали разлика в показанията. В едно специализирано магазинче за Форд, ми казаха, че датчиците им винага са били едни и същи. Та купих си, без да сверявам цветове, но държи се добре - на дълъг път сочи точно средата на скалата, в града според задръстванията. Перката се включва някъде на м/у M/A от NORMAL. Моят съвет - поправи го. В един др. постинг разказвах как след като реших този проблем, поради др причини сменях и термостат. Та новия спря да отваря след 300км.... добре, че бях оправил датчика

Публикувано: 18 авг 2007, 07:26
от timken