Климатика ми
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Климатика ми
Днес реших да пусна климатика, и ООООО БОГОВЕ ТОЙ НЕ РАБОТИ
, от как съм я купил не съм го пускал /нали си е зима, сторими се че работи като ми я докараха/ но сега мъка. Утре вечер съм при "Дядо Коледа" - хлад. техник и ще се чуе какво е.
Да Ви питам какво му е, само ще си изтъркате клавиатурата, щото с тая техника не съм се занимавал, и вашата помащ- пипни и тук и там няма да ми помагне, щото ще изтръгна някой маркуч и ще се окаже че точно този не е трябвало да го пипам и тем падобни бели.
Така, че утре ще олеквам с някой лев и няма да съм на кеф, а мразя ти я олеквания, а и майсторите все отнасят по нещо за майките си. Не че не си го заслужават, ама само аз ли ще спа неспокойно.



Да Ви питам какво му е, само ще си изтъркате клавиатурата, щото с тая техника не съм се занимавал, и вашата помащ- пипни и тук и там няма да ми помагне, щото ще изтръгна някой маркуч и ще се окаже че точно този не е трябвало да го пипам и тем падобни бели.
Така, че утре ще олеквам с някой лев и няма да съм на кеф, а мразя ти я олеквания, а и майсторите все отнасят по нещо за майките си. Не че не си го заслужават, ама само аз ли ще спа неспокойно.

Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 20 фев 2005, 20:50
- Модел на автомобила: Mondeo TD
- Status: Извън линия
Преди да ходиш на хладилничар можеш да си направиш малка самодиагностика. В никакъв случай не трябва да дърпаш никакви маркучи, а първо да провериш дали работи ел.магнитния съединител на компресора( дали се развърта като е включен) и има ли газ в системата - налягането му ще е трудно да измериш без съответен манометър и преходник. Наличноста на фреон можеш да установиш сравнително лесно - има две пробки в системата - като застанеш при отворен капак с лице към мотора - отляво и отдясно отпред близо до фаровете.Ако имат капачета(черни пластмасови) отвий капачето на дясната пробка(ниско налягане) и натисни съчмата на клапана - трябва да има сериозно изфъшкване ако системата е пълна с газ - ако не е лошо - не те съветвам просто да зареждаш - щом го няма (газа) значи е фирясал отнякъде - и ще фирясва бързо докато не се отстрани проблема
Успех, Дано проблема е в управлението - че ти излезе по-тънко и подлежи на "побългаряване"


Успех, Дано проблема е в управлението - че ти излезе по-тънко и подлежи на "побългаряване"
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Има малка промяна, двигателя не се товари. Било е от вентилаторите на радиатора, те се вклю. винаги когато пусна климатика.Като ги изклучих никаква промяна при вклю. на клима. Ще проверя дали се вклю. някакъв ел.съединител в компресора. В него влизат две дебели жици и ще проверя имали ток в тях и по ел.схема от кой "бушон" се захранва. Но довечера срещата си остава с Дядо Коледа.
Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Благодаря "ivboje" , агента ми е изфирясъл. Тръбичката преди да влезе в купето има нада и там имаме /с Дядо Коледа/ съмнения за изпускане. Без да пробваме, но е очевидно.
Защото едната тръбичка се клати а другата не, ще проверя как може тази фабрична /занитена/ нада да я префосинирам. И лесно ли се вади радиаторчето на климатика, защото имам съмнения че тази нада е свързана към радиоторчето твърдо.
Защото едната тръбичка се клати а другата не, ще проверя как може тази фабрична /занитена/ нада да я префосинирам. И лесно ли се вади радиаторчето на климатика, защото имам съмнения че тази нада е свързана към радиоторчето твърдо.
Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 27 дек 2004, 22:28
- Местоположение: Mondeo 1,8TD
- Status: Извън линия
За климатика !!!
Здрасти и аз да кажа едно мнение !!
Значи приспособлението за което ти говори колегата е една тъпа ламаринка закривена по диаметъра на тръбичката.Натискаш към връзката и дърпаш тръбичката,това е философията.Може да имаш просто изхабена уплътнителна гумичка.За радиаторчето братле мога да те успокоя
))) Три дена и осем часа.Сваля се цялото табло.Под него има тръба и тя се сваля защото иначе не можеш да махнеш парното.И точно там е врътката.Тръбата е хваната с един гаден каучук и при малко напъване като нищо ти се пука предно стъкло.В сервизите като чуят за клима на Мондео вежливо отказват ако се нуждае от сваляне на табло.Изобщо е много трудоемка работа.Затова се моли да е само теч на фреон или някой бушон.
До чуване
Значи приспособлението за което ти говори колегата е една тъпа ламаринка закривена по диаметъра на тръбичката.Натискаш към връзката и дърпаш тръбичката,това е философията.Може да имаш просто изхабена уплътнителна гумичка.За радиаторчето братле мога да те успокоя

До чуване
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
За сега споко
, не е от тази нада, те всички така си мърдат като им се махнат скобите. След компресора двете тръби са застопорени с една скобакъм двигателя и под нея има пробив, поради различие на метали, малко ток и време"10г." и ето ти беля. Но е много близо до гумената част на маркуча и може да изгури маркуча.



Какво по точно представлява тая "джаджа" снимка ако не те затроднява ще ми изясни как точно става. Щото тия тръби ще трябва да ги извадя на вън за да ги заварява ме. А те са все такива надите и после как се съединяват отново.Значи приспособлението за което ти говори колегата е една тъпа ламаринка закривена по диаметъра на тръбичката.Натискаш към връзката и дърпаш тръбичката,това е философията.Може да имаш просто изхабена уплътнителна гумичка
Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 20 фев 2005, 20:50
- Модел на автомобила: Mondeo TD
- Status: Извън линия
като стана дума за климатици - и аз да си изплача
мъката.
моя климатик опеделено има газ и странно поведение - охлажда стабилно само на свободен ход - 850об/мин или по точно при равномерни обороти, пробвал съм го на 2000. като почнеш да тръгваш и спираш из града - лек освежаващ полъх, спираш на кръстовище - зимата пак дойде
дайте малко

моя климатик опеделено има газ и странно поведение - охлажда стабилно само на свободен ход - 850об/мин или по точно при равномерни обороти, пробвал съм го на 2000. като почнеш да тръгваш и спираш из града - лек освежаващ полъх, спираш на кръстовище - зимата пак дойде



дайте малко

-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 20 юни 2005, 22:06
- Модел на автомобила: sofia
- Местоположение: mondeo
- Status: Извън линия
Колега, имах същия проблем.ivboje написа:като стана дума за климатици - и аз да си изплачамъката.
моя климатик опеделено има газ и странно поведение - охлажда стабилно само на свободен ход - 850об/мин или по точно при равномерни обороти, пробвал съм го на 2000. като почнеш да тръгваш и спираш из града - лек освежаващ полъх, спираш на кръстовище - зимата пак дойде![]()
![]()
![]()
дайте малко
Оказа се, че нямам достатъчно фреон. След допълване на системата, всичко заработи нормално.
saturn
- СЕВА
- потребител
- Мнения: 266
- Регистриран: 04 мар 2005, 18:26
- Модел на автомобила: FORD model T 1914
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Понеже компресора на климатика е бутален конкретно на мондеото е с шест бутала /ако някой го интерусува имам разглобен компресор мога да пусна снимки/ вътре в системата се сипва специално масло поради тази причина е задължително на две години да се изтегли фреона машината която го тегли отделя от него маслото, и отново да се зареди със свежо масло и точното количество иначе се чупи компресора.При Мерцедес в компресора има вграден датчик който следи оборотите на компресора и ако се разминават от оборотите на мотора, тоест компресора е почнал да затяга го изключва да не се повреди,ето поради такива хитринки Мерцедес сие Мерцедес. Монтирам и ремонтирам климатици ако имаш други въпроси пиши или звъни на тел.
ФОРД КАЧИ СВЕТА НА КОЛЕЛА
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Бях го написал ама изчезна и немисля да го съчинявам на ново, бесен съм
!
Ама кво сте ми винавни, накратко:
Климатика все още не е тръгнал, оправих тръбите и да държи налягане, ама при вакумиране//преди пълнене с фреон 134/ неможем да стигнем до -1 атмосфера /вакуум/ смуче въздух от семерингата на компресора
!
Сега малко снимки на това дето безмалко да му "стана баща"-crossy ще го преведе
, ама аз се усмихнах, това е добре!

Ама кво сте ми винавни, накратко:
Климатика все още не е тръгнал, оправих тръбите и да държи налягане, ама при вакумиране//преди пълнене с фреон 134/ неможем да стигнем до -1 атмосфера /вакуум/ смуче въздух от семерингата на компресора

Сега малко снимки на това дето безмалко да му "стана баща"-crossy ще го преведе

- Прикачени файлове
Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 31 май 2005, 17:06
- Модел на автомобила: Ford Mondeo GLX, hatchback, 1994, 1.8, 115hp
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
СЕВА, мен колата започва да ми придърпва като ускорявам бързо с включен климатик. Обикновено става по магистрала, когато оборотите на двигателя са около и над 3 хил.
Възможно ли е това да е от различни обороти на двигателя и компресора, т.е. компресора да "затяга" както казваш по-горе?
Възможно ли е това да е от различни обороти на двигателя и компресора, т.е. компресора да "затяга" както казваш по-горе?
Ford Mondeo GLX, hatchback, 1994, 1.8, 115hp
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта