Как се отваря табло на мондео '96
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 18 сеп 2007, 11:41
- Модел на автомобила: FORD-Scorpio 2.0 16v 95g.
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Как се отваря табло на мондео '96
Колеги как да отворя табло на мондео.Имам проблем с парното...духа само под предното стъкло.
КАРАЙ ФОРД , ДА СИ ГОРД !!!
- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
С мамата, ама много
Малко по-напред съм. Свалих го днес, ама с много мамата... Тези дни ще пусна и снимки.
Има няколко винта - като свалиш пепелника, ще видиш гумена тапа (така пише по ръководствата). При мен тапа нямаше. Махаш пластмасовата капачка, през която минава запалката. Там имаш още един винт. Махни радиото - много е вероятно и там да намериш два винта. Малко отстрани се падат и бяха стегнати до скъсване.
След като направиш всичко това дърпаш панела. Възможно е долните уши на панела (тези, които са около пепелника) да са под ушите на централната конзола - Ханс когато е слагал GSM модула ги е заврял от долу
инък по ръководството го дават да е отгоре. По едно време имах чувството, че ще го счупя, но дърпах здраво
. Майката на Ханс също ми помогна много, що секс правихме с нея, не е за разправяне...
За всеки случай извади "врътките" на превключвателите - не знам как е при теб, но в някои ръководства дават, че панела, на който се държат копчетата е отделно от горе посочената пластмаса. При мен всичко е на едно.
След като си свършил всичко това погледни средното копче, то определя на къде да духа. Виж за откачен маркуч - системата се управлява с вакуум. Друг вариян е копчето да е заминало.
Стига толкова от мен да не ставам досаден.
Успех

Малко по-напред съм. Свалих го днес, ама с много мамата... Тези дни ще пусна и снимки.
Има няколко винта - като свалиш пепелника, ще видиш гумена тапа (така пише по ръководствата). При мен тапа нямаше. Махаш пластмасовата капачка, през която минава запалката. Там имаш още един винт. Махни радиото - много е вероятно и там да намериш два винта. Малко отстрани се падат и бяха стегнати до скъсване.
След като направиш всичко това дърпаш панела. Възможно е долните уши на панела (тези, които са около пепелника) да са под ушите на централната конзола - Ханс когато е слагал GSM модула ги е заврял от долу


За всеки случай извади "врътките" на превключвателите - не знам как е при теб, но в някои ръководства дават, че панела, на който се държат копчетата е отделно от горе посочената пластмаса. При мен всичко е на едно.
След като си свършил всичко това погледни средното копче, то определя на къде да духа. Виж за откачен маркуч - системата се управлява с вакуум. Друг вариян е копчето да е заминало.
Стига толкова от мен да не ставам досаден.
Успех
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 18 сеп 2007, 11:41
- Модел на автомобила: FORD-Scorpio 2.0 16v 95g.
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта