Заключен волан на Ескорт

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
NIKM73
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 13 май 2008, 10:55
Модел на автомобила: ескорт 95g. 1.8 16v бензин,комби двигател - Zetek
Status: Извън линия

Заключен волан на Ескорт

Мнение от NIKM73 » 23 юни 2009, 23:35

Здравейте,днес се зблъсках със страховит проблем, не можах да завъртя ключа в стартера. Естествено извиках ключар, но и той не можа да се справи с проблема. Каза ми че проблема евентуално е в конзолата на кормилото и на място не може да се отремонтира
Молбата ми е ако някой е имал подобен проблем, или евентуално схема на конзолата (за да я ремонтирам сам ) , нека да пише
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Заключен волан на Ескорт

Мнение от kEFi » 24 юни 2009, 13:00

На първо време - пробвай с резервния. Не губи бързо търпение, ако нямаш такъв - малко по-внимателно и току виж успееш, поне да прибереш. Обикновено се получава така при износен ключ, следващото по честота на случки във форума - чужда интервенция.

NIKM73
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 13 май 2008, 10:55
Модел на автомобила: ескорт 95g. 1.8 16v бензин,комби двигател - Zetek
Status: Извън линия

Re: Заключен волан на Ескорт

Мнение от NIKM73 » 24 юни 2009, 20:47

като махна клеймата ,която е за запалването,ключа не заяжда, а когато я сложа пак проблема остава :x

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Заключен волан на Ескорт

Мнение от peterdi_bg » 30 юни 2009, 00:37

При мен ключа заяжда само понякога когато спра колата със завъртяни предни колела и след това даже и леко мръдна волана така че да блокира.
Не знам това дали ще ти е от помощ.
Предполагам че нещо счупено имаш там, което пречи на механизма. Доколкото съм видял при мен, при завъртане на ключа на положение 1 първо се освобождава волана от блокировката, а после същия механизъм подава контакт към датчиците и таблото. Това обяснява защо като си махнеш клемата, и проблема изчезва.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта