Заключен волан на Ескорт
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 13 май 2008, 10:55
- Модел на автомобила: ескорт 95g. 1.8 16v бензин,комби двигател - Zetek
- Status: Извън линия
Заключен волан на Ескорт
Здравейте,днес се зблъсках със страховит проблем, не можах да завъртя ключа в стартера. Естествено извиках ключар, но и той не можа да се справи с проблема. Каза ми че проблема евентуално е в конзолата на кормилото и на място не може да се отремонтира
Молбата ми е ако някой е имал подобен проблем, или евентуално схема на конзолата (за да я ремонтирам сам ) , нека да пише
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
Молбата ми е ако някой е имал подобен проблем, или евентуално схема на конзолата (за да я ремонтирам сам ) , нека да пише
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Заключен волан на Ескорт
На първо време - пробвай с резервния. Не губи бързо търпение, ако нямаш такъв - малко по-внимателно и току виж успееш, поне да прибереш. Обикновено се получава така при износен ключ, следващото по честота на случки във форума - чужда интервенция.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 13 май 2008, 10:55
- Модел на автомобила: ескорт 95g. 1.8 16v бензин,комби двигател - Zetek
- Status: Извън линия
Re: Заключен волан на Ескорт
като махна клеймата ,която е за запалването,ключа не заяжда, а когато я сложа пак проблема остава 

- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Заключен волан на Ескорт
При мен ключа заяжда само понякога когато спра колата със завъртяни предни колела и след това даже и леко мръдна волана така че да блокира.
Не знам това дали ще ти е от помощ.
Предполагам че нещо счупено имаш там, което пречи на механизма. Доколкото съм видял при мен, при завъртане на ключа на положение 1 първо се освобождава волана от блокировката, а после същия механизъм подава контакт към датчиците и таблото. Това обяснява защо като си махнеш клемата, и проблема изчезва.
Не знам това дали ще ти е от помощ.
Предполагам че нещо счупено имаш там, което пречи на механизма. Доколкото съм видял при мен, при завъртане на ключа на положение 1 първо се освобождава волана от блокировката, а после същия механизъм подава контакт към датчиците и таблото. Това обяснява защо като си махнеш клемата, и проблема изчезва.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта