Фокус 2001 - едната перка на радиатора не върти
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 06 юли 2009, 16:01
- Модел на автомобила: фокус
- Status: Извън линия
Фокус 2001 - едната перка на радиатора не върти
Здравейте
С две думи , имам усещането че едната перка на радиатора на фокус 2001 бензин 1.6 не се върти. На ръка се върти доста по тежко от другата, става въпрос за лявата по посока на движението, май е малко по малка от другата. Предисловието е че е била подбивана гредата на радиатора и е била изкривила пласмасата около перката, и би било възможно да се е опитвала в някакъв момент да се включи и да е заминала. Знае ли някой как да я проверя къде по точно да укъся, и всъщност тази перка за какво е, имали разделение за климатика и охлаждането на мотора, или и двете работят по тяхна си система.
може ли някой да помогне 
С две думи , имам усещането че едната перка на радиатора на фокус 2001 бензин 1.6 не се върти. На ръка се върти доста по тежко от другата, става въпрос за лявата по посока на движението, май е малко по малка от другата. Предисловието е че е била подбивана гредата на радиатора и е била изкривила пласмасата около перката, и би било възможно да се е опитвала в някакъв момент да се включи и да е заминала. Знае ли някой как да я проверя къде по точно да укъся, и всъщност тази перка за какво е, имали разделение за климатика и охлаждането на мотора, или и двете работят по тяхна си система.




-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 27 юли 2010, 13:38
- Модел на автомобила: още нямям
- Status: Извън линия
Re: Фокус 2001 - едната перка на радиатора не върти
Аз съм с фокус 1.6 zetec 2000г.
Тази по централната перка е за климатика, но се включва и при по-големи напрежения на двигатела. Двете са в едно тяло и не се продават по отделно, но би могъл да си намериш само моторче от някоя морга. Моита я смених с нова за 180лв. с намалението от EURO07. В МП предлагат някяква модификация на перката (явно подобрена), само една е-по мощна - цена 670лв. и ще трябва да променяш някой неща в техния сервиз.
И ако сменяш термостат или водна помпа, има нова изненада. Дефект в охладителната система не позволява обезвъздошаване и не се отваря големият кръг на водата. Заради което се сменя термостата с 74 градосов, заедно с ново казанче, капачка, маркуч и 2 скоби-270лв(в МП) и 140 лв за работа -пак там.
Тази по централната перка е за климатика, но се включва и при по-големи напрежения на двигатела. Двете са в едно тяло и не се продават по отделно, но би могъл да си намериш само моторче от някоя морга. Моита я смених с нова за 180лв. с намалението от EURO07. В МП предлагат някяква модификация на перката (явно подобрена), само една е-по мощна - цена 670лв. и ще трябва да променяш някой неща в техния сервиз.
И ако сменяш термостат или водна помпа, има нова изненада. Дефект в охладителната система не позволява обезвъздошаване и не се отваря големият кръг на водата. Заради което се сменя термостата с 74 градосов, заедно с ново казанче, капачка, маркуч и 2 скоби-270лв(в МП) и 140 лв за работа -пак там.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта