Страница 1 от 1
Въпрос относно климатроника на Мондео МК2
Публикувано: 24 юли 2009, 21:04
от Treneraa
Значи въпроса е следния когато пусна климатика на място колата започват да и играят оборотите 800-1000 и ми се изключва и включва компресора на климатика и духа леко хладко, но когато задържа газта да вдигне 1500-1800 оборота компресора спира да се изключва и вкючва и почва да си работи екстра и да духа перфектно студено. Водих го на диагностика и ми казаха, че проблема е в оборотите на колата и като се пусне климатика тряябвало да държи по високи обороти а на мене не ми ги държало и за това на място ми се изключвал и включвал компресора, и ме пратиха да хода ма маистор да ми види датчиците които отговарят да оборотите. Вие мислите ли, че е проблема от датчиците за оборотите? Блягодаря предварително да отговорите!!!
Re: Въпрос относно климатроника на Мондео МК2
Публикувано: 27 юли 2009, 09:06
от momo76
Пусни един тест на климатроника и виж дали ще даде някаква грешка.
Тук пише как
http://www.mirez.co.uk/Tests.htm
Re: Въпрос относно климатроника на Мондео МК2
Публикувано: 28 юли 2009, 15:41
от urgan
При мене беше същото, отиди да ти видят нивото на фреона почти съм сигурен че е намаляло и заради това ти се включва и изклюва. Копресора изключва като падне нивото под незнам си колко там. При мен доляха системата и сичко си заработи нормално
Re: Въпрос относно климатроника на Мондео МК2
Публикувано: 28 юли 2009, 15:57
от by_cec
Колега momo76, интересува ме ако и ти си с климатроник дали при шофиране с установена скорост примерно 100км/ч усещаш придърпване при вкл/изкл на компресора ? Имам предвид момента когато температурата в купето е установена, не в момента на вкл. на А/С първоначално. Ще се радвам да чуя(прочеета) и други мнения.
Re: Въпрос относно климатроника на Мондео МК2
Публикувано: 29 юли 2009, 09:06
от momo76
Да. Усеща се придърпване при всяко включване и изключване на компресора особенно при по висока предавка. То и на ниски се усеща. Имам чувството че когато набия газта до долу и изключва компресора, щото натискам педала колата тръгва и след 2 секунди изключва компресора и излитам.
Все си мислех че при 2литра мотор и 130 коне (е сигурно са малко уморени) няма да се усеща толкова кога включва компресора ама се усеща. Стария ми Ескорт направо умираше като включи компресора.
Re: Въпрос относно климатроника на Мондео МК2
Публикувано: 29 юли 2009, 09:25
от by_cec
Благодаря ти Момо. Значи няма да търся проблем при мене. Между другото на пасажерското място не се усеща това придърпване. И още нещо: търсейки някакъв косур си поиграх да изчистя и смажа бапасният клапан и каточели имаше някакъв ефект.
Re: Въпрос относно климатроника на Мондео МК2
Публикувано: 30 юли 2009, 10:08
от Treneraa
Мерси на всички за отговорите!!! Бях на маистор е се оказа проблема в стъпковият електро двигател беше задръстен целия измихмего и сега държи уникалните обороти

>:D<:
Re: Въпрос относно климатроника на Мондео МК2
Публикувано: 30 юли 2009, 11:02
от by_cec
И къде се намира въпросният стъпков електродвигател ?
Re: Въпрос относно климатроника на Мондео МК2
Публикувано: 30 юли 2009, 23:53
от Treneraa
Точно под въздушната кутия кадето е на двигатела, като махнеш кутията с въздушният филтър и тръбата която отива към двигатела получаваш добър достъп до него!
Re: Въпрос относно климатроника на Мондео МК2
Публикувано: 31 юли 2009, 01:26
от paci
На дървени въглища ли е това Мондео?
При 1.8 вероятно е на едно място, а на 2.0 на друго.
При дизел няма такова нещо.
Този електро-стъпков мотор е заебан ненам си коя година и е направен на КЛАПАН.
Няма моторче с червяк, а има бобина с бутало и се нарича "Клапан за празен ход"!
Re: Въпрос относно климатроника на Мондео МК2
Публикувано: 31 юли 2009, 02:06
от diesel1.6
Paci, абе моя форд май има такова нещо?? Не знам дли е стъпков, но е моторче с бая редуктор и дърпа жилото за повишаване на оборотите на празен ход. Управлява се в зависимост от задна скоротст, климатик и незнам каква още глупост и много ме ядосва като прави някакви безмислени според мене работи. Та човека е бъзикал това моторче и явно е доволен от нещо.
Re: Въпрос относно климатроника на Мондео МК2
Публикувано: 31 юли 2009, 09:37
от by_cec
[quote][/Този електро-стъпков мотор е заебан ненам си коя година и е направен на КЛАПАН.
Няма моторче с червяк, а има бобина с бутало и се нарича "Клапан за празен ход"!]
Те това ми беше мисълта.....
Re: Въпрос относно климатроника на Мондео МК2
Публикувано: 31 юли 2009, 10:56
от Treneraa
Да Paci е прав верно е бобина с бутало, просто на мен маистора ми каза, че се нарича стъпков електро двигател който отговаря за оборотите на празен вход.
Re: Въпрос относно климатроника на Мондео МК2
Публикувано: 01 авг 2009, 12:37
от paci
Treneraa написа:Да Paci е прав верно е бобина с бутало, просто на мен маистора ми каза, че се нарича стъпков електро двигател който отговаря за оборотите на празен вход.
Сетих се аз, че си ходил на майстор и той е толкоз "актуален" горкия.
Добре, че ти свършил работа.
Не разбрахме какъв ти е двигателя?!
Re: Въпрос относно климатроника на Мондео МК2
Публикувано: 03 авг 2009, 01:11
от Treneraa
Zetec 1,8i 16V 115 ps
Re: Въпрос относно климатроника на Мондео МК2
Публикувано: 10 юни 2015, 00:13
от mclsdreal
Да съживя темата...при мен придърпването го има доста по-осезаемо....Има ли такова нещо при 1.8тд пак в мондео мк2, че не се издържа
