Страница 1 от 1
Парно Ескорт проблем-Решен !
Публикувано: 14 окт 2009, 20:42
от te40
Като включа парното на 2ра и 3та степен започва да ръмжи,чува се нещо от перката мисля.. Когато е на 1ва степен не ръмжи защото е в ниски обороти.. Ако някой знае къде се намира тая перка да отворя да я видя да помага.. Мерси предварително ! Пиша във форума защото не мисля че това е нещо за което трябва да ходя до сервиз да занимавам майсторите..
Re: Парно Ескорт проблем
Публикувано: 15 окт 2009, 09:09
от kEFi
От перката е. Намира се в корпуса на вентилатора. Той пък е отпред пред коша и под предното стъкло. За да се свали се демонтира част от преградната стена към коша и пластмасите отгоре. Мисля, че не се ремонтира или поне изглевда така. Моя го подмених. И той издаваше звуци на 2 и 3, ама така си изкара повече от 5 години. Чак като спря го подмених.
Re: Парно Ескорт проблем
Публикувано: 15 окт 2009, 12:25
от te40
kEFi написа:От перката е. Намира се в корпуса на вентилатора. Той пък е отпред пред коша и под предното стъкло. За да се свали се демонтира част от преградната стена към коша и пластмасите отгоре. Мисля, че не се ремонтира или поне изглевда така. Моя го подмених. И той издаваше звуци на 2 и 3, ама така си изкара повече от 5 години. Чак като спря го подмених.
Мерси много колега оправих го

незнайно защо перката беше засмукала някаква мокра кърпичка и от там бръмчало така грозно

Re: Парно Ескорт проблем-Решен !
Публикувано: 15 окт 2009, 15:19
от HACKO
Щото няма филтър, даже и предпазна мрежа няма и особено есен, много често се пълнят със листа.
Пак да е мокра кърпа добре, можеше да е и дамска превръзка.

Re: Парно Ескорт проблем-Решен !
Публикувано: 15 окт 2009, 17:07
от paci
В антифриза ли е влязла тази кърпичка и какви са тези степени на парното?
До сега на всички автомобили които съм виждал прехода от топло към студено при избор на температура става плавно.
И как е бръмчало?
Топлото идва от антифриза който е загрят при охлаждането на двигателя и се върти от водната помпа на двигателя!
Кое е бучало?
Re: Парно Ескорт проблем-Решен !
Публикувано: 15 окт 2009, 17:23
от te40
paci написа:В антифриза ли е влязла тази кърпичка и какви са тези степени на парното?
До сега на всички автомобили които съм виждал прехода от топло към студено при избор на температура става плавно.
И как е бръмчало?
Топлото идва от антифриза който е загрят при охлаждането на двигателя и се върти от водната помпа на двигателя!
Кое е бучало?
Значи като превключвах от тая ръчка която е за 1ва и 2ра степен на вентилация в купето независимо дали духа топло или студено и като се включи перката която вкарва въздуха бучеше.. и както каза колегата отворих капака отпред където се намира тая перка и в нея видях че се е оплела 1 кърпа мокра

махнах я и всичко се оправи

Re: Парно Ескорт проблем-Решен !
Публикувано: 16 окт 2009, 11:06
от paci
te40 написа:paci написа: ... 1ва и 2ра степен на вентилация в купето независимо дали духа топло или студено
Топлото е
парно!
Имал си проблем с вентилатора не парното!
Re: Парно Ескорт проблем-Решен !
Публикувано: 16 окт 2009, 14:18
от te40
paci написа:te40 написа:paci написа: ... 1ва и 2ра степен на вентилация в купето независимо дали духа топло или студено
Топлото е
парно!
Имал си проблем с вентилатора не парното!
Да,прав си.Моя е грешката

Re: Парно Ескорт проблем-Решен !
Публикувано: 07 дек 2009, 22:48
от MotorqgA
Добре колеги аз съм на 19 запознат съм принципно с ЕЛ но кажете ми само като на индианец къде е вентилатора 4е не мога да го разбера както работе6е и спря да работи да духа .
Re: Парно Ескорт проблем-Решен !
Публикувано: 07 дек 2009, 23:34
от paci
MotorqgA написа:Добре колеги аз съм на 19 запознат съм принципно с ЕЛ но кажете ми само като на индианец къде е вентилатора 4е не мога да го разбера както работе6е и спря да работи да духа .
При тебе трябва да е в отсека под предния джам под предния капак.