Поредна тема за парното на Ескорт

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
Потребителски аватар
Maverick
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 07 май 2007, 20:32
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D CLX 1996
Местоположение: Радомир
Контакти:
Status: Извън линия

Поредна тема за парното на Ескорт

Мнение от Maverick » 28 окт 2010, 15:28

Колеги появи ми се странен проблем, който до сега не бях срещал. Колата е Форд Ескорт 1996 1.8 Д. Колата си загрява нормално, но на празен ход парното духа нормално, дори при оптимална температура на двигателя. Ако и подавам газ и я държа около 2000 оборота парното започва да духа топло и в момента, който остане пак на празен ход започва студено. На какво може да се дължи това? Някой имал ли е подобен проблем?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Мнение от HACKO » 28 окт 2010, 15:48

Нормално е, замисли се кое движи течността във системата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Maverick
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 07 май 2007, 20:32
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D CLX 1996
Местоположение: Радомир
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Мнение от Maverick » 28 окт 2010, 15:53

Значи водна помпа?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Мнение от HACKO » 28 окт 2010, 15:58

Скороста на циркулация зависи от оборотите на водната помпа, а оборотите на водната помпа от оборотите на д-ля. Съответно ниски обороти на д-ля, слаба циркулация на течност през парното, съответно ниска температура. Заключение, всичко е наред.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Maverick
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 07 май 2007, 20:32
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D CLX 1996
Местоположение: Радомир
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Мнение от Maverick » 28 окт 2010, 16:00

Е нормално ли е загряла кола да няма абсолютно никакво парно при 900 оборота, а при 2000 да има перфектно парно. Все пак една кола дори и при ниски обороти трябва да има парно. Говоря, че при 900 оборота колата духа напълно студен въздух. До сега не е било така.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Мнение от paci » 28 окт 2010, 16:24

Танасе, стегни се бре човек :)
Човека ще умре от студ.
Мойта кочина на празен ход мога да варя яйца, а ти му викаш на човека, че е нормално да няма парно.
Я разджуркай тиквата и измисли нещо :D:

Потребителски аватар
Maverick
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 07 май 2007, 20:32
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D CLX 1996
Местоположение: Радомир
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Мнение от Maverick » 28 окт 2010, 16:28

Въпреки че не разбирам достатъчно от коли си мисля, че е от радиаторчето на парното. При по - високи обороти явно водната помпа го напвъа и има парно, а при ниските никакво. И ако все пак е така трябва ли да разглобя цялото табло за да сменя едно радиаторче?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Мнение от HACKO » 28 окт 2010, 18:38

Е па не знам, и на моя е така и на предишния беше, но не съвсем студено. Това 1996, дали има прословутия кран на парното, на по-старите циркулира постоянно? На Ескорта радиатора е на ниско и не задържа въздух, това което описваш може да е въздушна възглавница, но пък както казах се самообезвъздушава.
За свалянето има тема, но не ми се търси, не се сваля цялото табло.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Maverick
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 07 май 2007, 20:32
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D CLX 1996
Местоположение: Радомир
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Мнение от Maverick » 29 окт 2010, 20:04

Мерси много за отговорите. Интересното е, че от време на време има парно като колата е изключена от скорост, но през повечето време няма. И аз вече не знам от какво е, но определено преди нямаше разлика в парното независимо дали колата работи на 900 обоорта или на 3000.

Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Мнение от methodboy » 30 окт 2010, 00:57

Провери си нивото на охлаждащата течност. Имах същия проблем с бившия ескорт, само долях антифриз и парното запя. Другия вариант е да ти е запушено радиаторчето на парното(кофти вариант).
ИзображениеИзображениеИзображение

spas_85
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 27 ное 2008, 20:36
Модел на автомобила: ford fiesta 1.25i 16V Zetec-S
Status: Извън линия

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Мнение от spas_85 » 31 окт 2010, 13:26

Колега виж дали го имаш тоя кран на парното както е казал Наско,защото аз заради тоя кран смених чак термостата докато разбера,че е от него.Моята е бензинова,но в магазина казаха,че го имало и при Транзитите дори.И моето парно беше така.

vanko154
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 29 авг 2010, 12:14
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 16v 1998
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Мнение от vanko154 » 11 дек 2010, 09:18

Колега,провери си натегнатостта на ремъка към в.помпа и също дали някъде не е омазнен.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Мнение от HACKO » 11 дек 2010, 18:57

vanko154 написа:Колега,провери си натегнатостта на ремъка към в.помпа и също дали някъде не е омазнен.
Неговата помпа се задвижва от агренажа.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

varby
потребител
потребител
Мнения: 409
Регистриран: 15 фев 2010, 17:36
Модел на автомобила: Форд Фокус МК3 1.6 EcoBoost 150 к.с.2011 г. .
Местоположение: гр. Силистра
Status: Извън линия

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Мнение от varby » 11 дек 2010, 20:06

И на моят "Ескорт"-86г.като му падне нивото на охл.течност парното изчезва.След доливане на 1л. антифриз с парното няма проблеми ,и така до следващия път.

gibson58
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 03 сеп 2009, 21:02
Модел на автомобила: escort 1.6 clx
Status: Извън линия

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Мнение от gibson58 » 12 дек 2010, 13:49

И аз имам проблеми с мойто парно на ескорт 90г. Супер бавно загрява тази кола.Преди бях с термостат на 88градуса и мислех че е от него,сложих по-топлият 92 или 94гр. беше и почти няма разлика.Като се има в предвид че старият е бил зациклил и изобщо не си е вършил работата.Тръгвам от княжево и парното започва да духа горе-долу добре чак на НДК при температуи около 0 +5 градуса навън!!!Незнам какво да го правя умирам от студ всяка сутрин.Сега съм сложил кашон пред радиатора ,белким се стопли по-бързо де*а и кочината му.От какво може да е?
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Мнение от HACKO » 12 дек 2010, 19:49

Това 1.6, какво е, ZETEC (16кл) или CVH (8кл).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

gibson58
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 03 сеп 2009, 21:02
Модел на автомобила: escort 1.6 clx
Status: Извън линия

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Мнение от gibson58 » 12 дек 2010, 20:59

Знам само ,че не е zеtek и че е карбуратор.
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Мнение от HACKO » 12 дек 2010, 23:41

Ето решението:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... %D0%B5+CVH" onclick="window.open(this.href);return false;
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

gibson58
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 03 сеп 2009, 21:02
Модел на автомобила: escort 1.6 clx
Status: Извън линия

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Мнение от gibson58 » 13 дек 2010, 23:57

Мерси ,ще видя какво мога да направя с това парно.
Изображение

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта