Страница 1 от 1
Проблем с перката/вентилатора на парното на Ескорт
Публикувано: 15 дек 2010, 10:30
от ReDDoG
Здравейте колеги по Ford
вчера вечерта ми се появи странен проблем карах колата имаше парно духаше вентилатора всичко ок , спрях я за 1 час след това се качам паля тръгвам и няма парно ( не духа ) въртя копчето във всички възможни посоки нищо пробвах да пусна климатика ( за да видя дали копчето прави контакт дали изобщо ще се чуе щракане на реле или ще развърти климатика ) и нищо

моля за помощ че е много студено в тея комбита

Re: Проблем с перката/вентилатора на парното на Ескорт
Публикувано: 15 дек 2010, 12:48
от Doin
А бушона провери ли?
Re: Проблем с перката/вентилатора на парното на Ескорт
Публикувано: 15 дек 2010, 16:42
от ReDDoG
оказа се че е прекъсната мостова връзка на платката на таблото с бушоните

Re: Проблем с перката/вентилатора на парното на Ескорт
Публикувано: 15 дек 2010, 19:09
от waffenss74
при мен е същото-неработи вентилатора и това стана оняден,не е от бущона-какво ще рече мостова връзка,че трябва да го правя на всяка цена
Re: Проблем с перката/вентилатора на парното на Ескорт
Публикувано: 05 окт 2011, 23:01
от Йонко
Отказа ми вентилатора тотално и съответно и климатика не тръгва. До вчера всичко бе наред, а днес неще. Изобщо врътката за степените не реагира. Проверих бушона - здрав е и до него стига ток, но от там нататък незнам къде да търся проблема. Дали врътката или мотора или някоя букса?!?. Има ли лесен достъп до някое от тези където да проверя с мултицета, че да локализирам проблема с по-малко разглобяване?
Re: Проблем с перката/вентилатора на парното на Ескорт
Публикувано: 05 окт 2011, 23:51
от paci
Re: Проблем с перката/вентилатора на парното на Ескорт
Публикувано: 06 окт 2011, 18:25
от Йонко
Днес свалих радиото и през дупката успях да стигна до куплунга на врътката, сваля се с издърпване назад. Има 8 гнезда, на никое от тях не идва напрежение. Явно и при мен проблема е в таблото с предпазители .......
Re: Проблем с перката/вентилатора на парното на Ескорт
Публикувано: 10 окт 2011, 21:34
от Йонко
Свалих кората под волана, откачих щипката която държи таблото с предпазители и то увисна надолу. С мултицета проследих кабелите от врътката за степени до таблото. На най-голямата букса която е точно над предпазителите, първите 4 кабела от ляво са за вентилатора: лилаво-черно е захранването +12v което отива към врътката за степените, от там се връща лилав за първа степен, лилаво-синьо за втора и лилаво-жълто за трета. Ако знаех това нямаше да свалям радиото и да бъркам като гинеколог. С външен кабел подадох +12v направо от бушона към лилаво-черния кабел и си реших проблема.