Страница 1 от 1

Изключва и включва климатика на празен ход, а иначе работи

Публикувано: 19 юли 2012, 18:44
от focus_zvqr
Здравейте, колеги. Имах проблем с изтичане на фреон, реших да си го дозаредя сам, имам елементарните познания и инструменти подсигурих за това. По-рано се изключваше през цялото време, сега му дозаредих на око около 200-300 гр., на високи обороти работи идеално, включва се втората скорост на вентилатора, обаче, като отпусна газта и оборотите започват да падат чувам как се изключва компресора, веднага за секунда скачат отново и комресорът се включва отново и така си работи, става това нещо веднъж, в момента, в който падат оборитите, по светофари се усеща, иначе на високи обороти си работи идеално, духа студено и не изключва. Какво да правя, изходната тръба от купето ми е яко изпотена, тече конденз от нея, на какво може да се дължи това изключване и включване, когато паднат оборите на двигателя? Знам на какви налягания го оставих да работи, не знам какви трябва да са :D Когато е на 800 оборота смукателно 3.5-3.7бара, нагнетателно около 16-17 бара, когато задържа на 2000 оборота смукателното е 2 бара, а нагнетателното е около 25-26 бара, трябва да се пуска още газ или какво да се прави :D:
Ако някой има предположение, може да го обсъдим, занимавам се с нещо подобно, но не баш автоклиматици :lol: Струва ми се, че 3.5-3.7 бара на празен ход смукателно налягане е много :)

Re: Изключва и включва климатика на празен ход, а иначе работи

Публикувано: 19 юли 2012, 23:48
от OgiDogi
focus_zvqr написа:Здравейте, колеги. Имах проблем с изтичане на фреон, реших да си го дозаредя сам, имам елементарните познания и инструменти подсигурих за това. По-рано се изключваше през цялото време, сега му дозаредих на око около 200-300 гр., на високи обороти работи идеално, включва се втората скорост на вентилатора, обаче, като отпусна газта и оборотите започват да падат чувам как се изключва компресора, веднага за секунда скачат отново и комресорът се включва отново и така си работи, става това нещо веднъж, в момента, в който падат оборитите, по светофари се усеща, иначе на високи обороти си работи идеално, духа студено и не изключва. Какво да правя, изходната тръба от купето ми е яко изпотена, тече конденз от нея, на какво може да се дължи това изключване и включване, когато паднат оборите на двигателя? Знам на какви налягания го оставих да работи, не знам какви трябва да са :D Когато е на 800 оборота смукателно 3.5-3.7бара, нагнетателно около 16-17 бара, когато задържа на 2000 оборота смукателното е 2 бара, а нагнетателното е около 25-26 бара, трябва да се пуска още газ или какво да се прави :D:
Ако някой има предположение, може да го обсъдим, занимавам се с нещо подобно, но не баш автоклиматици :lol: Струва ми се, че 3.5-3.7 бара на празен ход смукателно налягане е много :)
Необходимост от високи обороти говори за недозаредена система. Нормалните налягания са 2 за ниското (отговаря на 0 °С) и 15-18 за високото налягане (отговаря на 60-70 °С), в зависимост от системата. Прекалено високо налягане при недозаредена система говори за задръстен филтър дехидратор или клапан/капилярна тръбичка. Евентуално кофти пресостат или добре замазан кондензатор и ако чуваш шум по тръбите - въздух в системата, който се компресира и загрява, но не може да се втечни и после да се изпари.

Re: Изключва и включва климатика на празен ход, а иначе работи

Публикувано: 20 юли 2012, 00:51
от bravorumi
до 15.08 в Мото Пфое върви промоция-безплатна диагностика на климатик, изтеглят фреона, замерват и ако е нужно-доливат /заплащаш долятото/. същото е и с маслото от компресора. но иначе ако има др проблем го диагностицират. възползвай се :)

Re: Изключва и включва климатика на празен ход, а иначе работи

Публикувано: 20 юли 2012, 13:12
от urgan
И така на око как ще уцелиш точното количество хладилен агент, което не е маловажно предполагам знаеш?

Re: Изключва и включва климатика на празен ход, а иначе работи

Публикувано: 07 сеп 2012, 10:44
от bikercho
Здр колеги при мене на мондео МК2 точно по същия начин ми се вклучваше на ниски обороти и за секунда спира и пак пуска и така отидох допълниха ми го щото от 3 години както имам колата не сам го пипал и като ми го допълниха сичко се загуби работи си перфектно обаче забелязах че пак почна да го прави тоя номер със спирането и пускането когато откача акомолатора и след това като го закача при първите 1 2 км на климатик след закачане на акомолатора и пак го прави тоя номер след това се оправя за постоянно не знам що е така