Страница 1 от 1

омаслен компресор на климатика на Фокус 1

Публикувано: 10 фев 2013, 23:43
от petergeorgiev
Здравейте от месец съм с фокус 1 1.8 бензин джиа МК 1, оправих всички дребни проблеми ,но остана един голям.Компресора на климатика е омаслен.Какви са вариантите и какви са възможните причини.? Дайте съвет ако някой има опит с този проблем.

Re: омаслен компресор на климатика на Фокус 1

Публикувано: 10 фев 2013, 23:48
от radorecord
"О" пръстените са се предали вече.
Сваля се и му се сменят "О" пръстените и семеринга на вала.
Семеринга е слабата част по принцип.

Re: омаслен компресор на климатика на Фокус 1

Публикувано: 11 фев 2013, 09:38
от petergeorgiev
Благодаря , за помощта

Re: омаслен компресор на климатика на Фокус 1

Публикувано: 09 май 2013, 00:50
от Isaac
Моят не е омаслен,но човека който ми напълни системата каза че от там някъде изпускал фреона.Възможно ли е да е от тези 'О' пръстени и лесно ли се сваля компресора за да се сменят?

Re: омаслен компресор на климатика на Фокус 1

Публикувано: 09 май 2013, 04:46
от OgiDogi
Isaac написа:Моят не е омаслен,но човека който ми напълни системата каза че от там някъде изпускал фреона.Възможно ли е да е от тези 'О' пръстени и лесно ли се сваля компресора за да се сменят?
Ако става дума за уплътненията на вход/изход - не се сваля компресора, само се развива болта на планката, която държи тръбите към него и уплътненията са отдолу. Представляват алуминиеви шайби с гумен пръстен.