Вентилатора ми работи само на 4 защо?
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 03 юни 2006, 21:47
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 16v 94г.
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
Вентилатора ми работи само на 4 защо?
Имам Мондео 1.8 94г. от извесно време вентилатора ми работи само на 4 и в двата края/имам и клима копчето е с 4 положения и в двете посоки/ смених филтъра за купето мерих кабела към мотора има напрежение само на 4 на всички останали изобщо няма ток , а когато го върна на 1 само премества клапата тази дето мени дали да духа отвън или отвътре.Смених и всички копчета на таблото работят със сигурност само несветят лампите при копчетата а има захранване.Моля помогнете плс!
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
На сиерата не се контролира притока..Това е безмислено..ПО вероятно е да се контролира въздухопровода.. Все пак Мондео е продължение на Сиера.Така ,че според мен ти механичен проблема.. Или ако при теб клапите се местят по електронен път..boliio написа:при мен не работи вентилационния превключвател и нямам парно възможно ли е да е от него? някой знае ли дали той контролира притока на топла вода кум радиатора?имам мондео94 тд
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Мондеото до колкото знам е с вакуум и се мести клапа която определя дали да взима топло от радяторчето или хладно (халдното незнам, отвън може би)
Помощ от Brock по мой проблем, но при мен е различно.
Помощ от Brock по мой проблем, но при мен е различно.
Brock написа:Съмнявам се да имаш кранче - по-вероятно е да имаш клапа, която да затваря/отваря пътя на въздуха през радиатора.
Ще трябва да видиш на какъв принцип ти работи управлението на парното - с жило или с вакуум /пък може и наистина да е електрическо/. Лесно можеш да разбереш дали е с вакуум - палиш колата /без да пускаш музиката/ и връткаш врътката за определяне на струята /към джама, към краката.../ - обикновено се чува как отварят и затварят клапите. После гасиш колата и правиш пак същото упражнение - ако си на вакуум ще можеш да направиш 1-2-3 смени на положението, след което колкото и да връткаш нищо не става.
Незнам дали съм ти помогнал - май не![]()
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 03 юни 2006, 21:47
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 16v 94г.
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
на Мондеото парното е комбинирано и с вакуум и с електричество,когато ключа на вентилатора е на 1 клапата е на положение отвън да влиза въздух и вече като превключиш да е отвътре тя се мести.Управлението откъде да духа/горе,доло ,на стъклото.../ става от едната час на средния клюя която е вакуумна а другата му час е електрическа и тя прехвърля напрежението на ключа за вентилатора които през реостатни намотки захранва електромотора.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Добре дошъл в клуба - това е кофти, но лошото е, че е заминал резистора - лошото тук /само това не разбрах как го измислиха при Сиерата си беше абсолютно независим контролер/ резистора е в едно цяло с целия блок /тоест трите врътки/ и за да се смени се сменя целия блок - на вс. втора употреба е изгорял въпросния резистор /пробвано/, цената на нов блок - ............ /призлями/ - та при мен като си купих моню вс. беше ок, но на втората зима ей така изведнъж останах само с четвърта степен /помислих си е все пак духа/ - така две зими и накрая изгоря и 4-та степен /януари месец/ - ходене по мъките /имах си собствена мъгла/ и накрая решението се оказа много просто - скрит ключ от лада с нула, бавна и бърза скорост - майстора хитро го скри в джобчето в ляво отдолу под волана!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта