Страница 1 от 1

Проблем топло-студено на кораба

Публикувано: 06 ное 2006, 09:30
от Set
От известно време на кораба ми се наблюдава следната странност.

При по топло време и без термостат след известно време каране в градски условия колата загрява (отива в червената зона) седи малко там след което започва да пада до нормалната и после пак се качва в червената зона вече за по-постоянно.
Онзи ден в събота реших да сложа термостат. Колата отново загря. доста по бързо от преди. След това се варна за съвсем малко в нормалната температура и пак се откина в червената зона. Интересното беше че като пуснах парното от него не ме лъхна голямата жега която се очаква да се получи при прегряла кола и като пипнах тръбите на водната система не бяха кой знае колко топли - в смисъл че можеш да си ги държиш с гола ръка без да се изгориш.

Ако някой има идея от какво може да е това моля да я сподели.

П.П. Системата е промивана няколко пъти включително и със сода каустик.

Публикувано: 06 ное 2006, 09:43
от alexs
Провери ли да няма вьздушна вьзглавница . А перката нормално ли работи

Публикувано: 06 ное 2006, 11:24
от Brock
Така като те слушам, май ти е заминал датчика за температура, който дава информация на уреда на таблото. Другия вариант е да ти е заминал самия уред на таблото.

:twisted:

Публикувано: 07 ное 2006, 17:10
от Set
Обезвъздушена е системата. Перката е с вискозен съединител който когато е студена колата се върти с по бавни обороти а като загрее се развърта бая яко. Лошото е че сега като прегрее се забелязва съвсем леко повишаване на оборотите. Между другото този вискозен съединител съм го сменил преди 3 месеца (темета е някъде по надолу). Не мисля че проблема е в датчика защото показанията на уреда се сменят плавно, но все пак ще го сменя за да съм сигурен.

Примерно по времето на панаира в Пловдив когато времето си беше топло колата беше без термостат обикалях из града и показваше нормална темтература. Наложи се обаче да мина през задръстването на колелото на панаира и докато мина стрелката влезе в червената зона. На излиазане от задръстването температурата започна да пада. Покарах още малко и пак започна да се вдига към червеното. А примерно в неделя вечер след връщане от сбирката на клуба спрях да заредя газ. Стрелката на температурата сочеше в долната 1/4 от скалата. Когато тръгвах от бензиностанциятастрелката на температурата се качи над средата на скалата и докато се прибера падна под средата. (в момента пак съм без термостат)

Публикувано: 07 ное 2006, 19:14
от sashos
като прегре е колата спира порното а не се засилва знам от личен опит(никога не караите тойота за да нямате проблеми)

Публикувано: 11 ное 2006, 19:59
от Set
Оправих го!
Реших да почна от най-евтиното и колегата Brock се оказа прав.
Било е от датчика! Смених го и за сега е 6.

Публикувано: 11 ное 2006, 23:02
от jordj
Колегата Брок100% винаги се оказва прав.
Питам се ако пусне тото дали няма да улучи някоя шестица.