Re: работа на климатроник Форд Фокус 1.8 бензин, 125к.с. 2006г.
Публикувано: 08 юни 2022, 19:53
Ако правилно съм разбрал важната информация е, че компресорът работи независимо дали климатроникът е на "Ауто", или на ръчен режим.
Защо тогава тук-там се казва, че климатроник вкл. на "Ауто" натоварва по-малко двигателя за разлика от климатика, а оттам и разходът на гориво е по-малък? Не ме интересува разходът на гориво, а дали горното твърдение е вярно, и ако е защо, че не мога да вдяна?
За Протокола-каква марка компресори се вграждат във "Форд" и качествени ли са, или...?
Инак и на мен никак не ми харесва компресорът да зацепва и да се развърта от 4000 об./мин., например.
П.С. Зяпах при руснаците, че при климатроник на "Фокус" (вероятно и при други модели) зад решетчицата под блока на климатроника има мъндзарко ел. моторче с трилопатно витло, което смуче въздух от купето, по чиято температура се ориентира как да реагира, но след години перчицата и кожухът и се затлачват с полепнал прахоляк, и не може да се върти, което затруднява преценката на електрониката, та е добре да се почисти.
Защо тогава тук-там се казва, че климатроник вкл. на "Ауто" натоварва по-малко двигателя за разлика от климатика, а оттам и разходът на гориво е по-малък? Не ме интересува разходът на гориво, а дали горното твърдение е вярно, и ако е защо, че не мога да вдяна?
За Протокола-каква марка компресори се вграждат във "Форд" и качествени ли са, или...?
Инак и на мен никак не ми харесва компресорът да зацепва и да се развърта от 4000 об./мин., например.
П.С. Зяпах при руснаците, че при климатроник на "Фокус" (вероятно и при други модели) зад решетчицата под блока на климатроника има мъндзарко ел. моторче с трилопатно витло, което смуче въздух от купето, по чиято температура се ориентира как да реагира, но след години перчицата и кожухът и се затлачват с полепнал прахоляк, и не може да се върти, което затруднява преценката на електрониката, та е добре да се почисти.