за някои "фокуси" на климатроника при моят Фокус-2
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
за някои "фокуси" на климатроника при моят Фокус-2
Привет,
Питането ми е за следните "фокуси", които забелязвам при ползването на климатроника през няколко дни, или през седмица, или две( т.е. далеч не постоянно и винаги), а именно:
-карам колата, опитвам се да увелича, или намаля вентилатора-не може
-винаги преди да пристигна, за където съм тръгнал 5 мин. преди това изкл. клим., за да изсуша "питата"-пак не става, показанието на левият дисплей не се променя, ама всъщност клим. реално е изключен, но не винаги
-вкл.климатроника, ама не ще и наистина не тръгва
-включвам климатроника на "ауто", впоследствие искам да го изключа и да мина на ръчен режим, и не ще да се изключи-проблемът се решава с натискане на някоя от степените на вентилатора, или с:
-натискане на бутона "OFF" и впоследствие "АС" и всичко влиза в норми и решава, и гореизброените проблеми
Кажете това нормално ли е според Вас? Панелът на климатроника е заливан с кола, или кафе(видно е от левият дисплей), и много ме сърбят ръцете да го сваля и почистя, ако мога, та дали не е от това? Може и да си въобразявам, ама май, колкото по-голяма е жегата навън, толкова по-често ми върти тези номера. Не е болка за умиране, де ама страх лозе пази!
Благодаря предварително за отговорите!
Питането ми е за следните "фокуси", които забелязвам при ползването на климатроника през няколко дни, или през седмица, или две( т.е. далеч не постоянно и винаги), а именно:
-карам колата, опитвам се да увелича, или намаля вентилатора-не може
-винаги преди да пристигна, за където съм тръгнал 5 мин. преди това изкл. клим., за да изсуша "питата"-пак не става, показанието на левият дисплей не се променя, ама всъщност клим. реално е изключен, но не винаги
-вкл.климатроника, ама не ще и наистина не тръгва
-включвам климатроника на "ауто", впоследствие искам да го изключа и да мина на ръчен режим, и не ще да се изключи-проблемът се решава с натискане на някоя от степените на вентилатора, или с:
-натискане на бутона "OFF" и впоследствие "АС" и всичко влиза в норми и решава, и гореизброените проблеми
Кажете това нормално ли е според Вас? Панелът на климатроника е заливан с кола, или кафе(видно е от левият дисплей), и много ме сърбят ръцете да го сваля и почистя, ако мога, та дали не е от това? Може и да си въобразявам, ама май, колкото по-голяма е жегата навън, толкова по-често ми върти тези номера. Не е болка за умиране, де ама страх лозе пази!

Благодаря предварително за отговорите!
Много автомати-слаби резултати!
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: за някои "фокуси" на климатроника при моят Фокус-2
Не е нормално определено и не е никак изключено да е засъхнала някаква гняз по контактите на копчетата и заради това да не работи както трябва всеки път. Едно разглобяване най-малкото ще покаже дали проблемите са от това заливане с някаква напитка.
Знам всички вицове за Форд 

- Saggy
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 08 дек 2016, 23:47
- Модел на автомобила: Форд Фокус MK2.5
1.6 Duratec 100 к.с. бензин 2011г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: за някои "фокуси" на климатроника при моят Фокус-2
Не е нормално. При мен работи без гореспоменатите случаи. Единствено, че АВТО режимът се изключва като намаля ръчно степените на обдухване - друг вариант не съм намерил и явно е така програмирано.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: за някои "фокуси" на климатроника при моят Фокус-2
Благодаря за отговорите!
И, при мен "АУТО" се изключва, ако пипна степените на вентилатора.
И, при мен "АУТО" се изключва, ако пипна степените на вентилатора.
Много автомати-слаби резултати!
- margarit.hristov
- Потребител
- Мнения: 140
- Регистриран: 31 мар 2020, 19:21
- Модел на автомобила: Форд мондео мк4 комби 1.8тдци 125к.с.
- Местоположение: Свиленград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: за някои "фокуси" на климатроника при моят Фокус-2
'ауто' започва да духа на макс и на минимална температура,когато доближи желаната температура в купето започва да намаля вентилатора,а в последствие и температурата.ако пипна нещо(степента на вентилатора)'атото' се изключва.даже ако не се бъркам и когато се опитам да променя потока на въздуха ауто пак се изключва
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: за някои "фокуси" на климатроника при моят Фокус-2
И при мен е така. Явно идеята на аутото е да духа навсякъде с някакъв определен дебит на охладения въздух спрямо достигнатата температура. То затова е и ауто. Аз обаче не обичам да го ползвам.
Знам всички вицове за Форд 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта