Климатична система на Форд Маверик
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 23 юни 2023, 10:14
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Климатична система на Форд Маверик
Здравейте, притежавам Форд Маверик- 2005 г., 2.3, 150к.с, бензин. Имам някакъв проблем, може би с насочващите клапи или електрически, защото независимо в каква посока или степен завъртам копчето чрез което се насочва въздушната струя-топла, студена, винаги духа в краката и в предното стъкло.
Питането ми е: Някой имал ли е такъв проблем, ако да, от какво естество е, и какво е решението му?
Питането ми е: Някой имал ли е такъв проблем, ако да, от какво естество е, и какво е решението му?
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Климатична система на Форд Маверик
Ако се управлява с врътка, доколкото разбирам, тя задвижва клапите с помощта на жило. Поне при Фокус е така и не виждам причина при Маверик да е по-различно. Та жилата се късат или откачат от клапите. Затова вентилаторът духа през отворите, които са останали отворени при прекъсване на връзката между жилото и клапата. Оправя се с подмяна на жилото. Обаче, когато търсих нови такива за Фокуса, не се намираха, та реших проблема със здрави от друга кола. Купих целия преден панел с все врътките, жилата, часовника и каквото има там закачено по него. Когато стигнеш до монтажа на новото жило, провери дали клапата се движи нормално и ако не го прави, първо отстрани този проблем, за да не се скъса и новото жило.
Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 23 юни 2023, 10:14
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Климатична система на Форд Маверик
Да, с механична врътка е. Мислех си за някой бушон, но може би си прав за жилото. Предполагам се налага да се разглоби цялото табло, за да смени или само предния панел?
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Климатична система на Форд Маверик
Не знам как е при Маверик. На Фокуса се сваля панелът с врътките, за да се закачи новата, ако си намерил такава. Другият край на жилото отива под таблото, там, където парното духа в краката на водача. Иска се малко да се сгънеш, но не е нещо невъзможно. Твоята кола е по-голяма, така че би трябвало да стане по-лесно. Не вярвам жилото да е хванато от другата страна, при пасажера, ама кой да знае? Проследяваш го и това е.
Знам всички вицове за Форд 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта