Маслен филтър Sierra 1.6
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Маслен филтър Sierra 1.6
Не знам вече какво да правя с тая кола.Уж я е карал НЕбеден човек,сменял е един куп неща по нея,карал я е всеки ден по 60-70 км и е разчитал на нея..
Някак си се примирих с алтернатора,дето не е от тоя мотор.Всъщност...алтернатора може и да е,ама стойката му опредлено е от друга кола.Примирих се с хилядите кирилизации на всичко.Де що пипнах-изплуваше призрака на инж.Ганев.ОК,правено е да работи,без да се държи сметка какво и как.
Някак си преглътнах двете различни предни главини,дето всичко им е различно...дори спирачните маркучи са различна дължина,съпортите и дисковете са видимо различни.Колата мина стенд,спира перфектно,даже тоя на стенда се изненада че толкова стара кола дава толкова добри резултати.Доста нови не можели...Както и да е.
Понеже е минала година и нещо от последната смяна на маслото и 7-8 хил км,реших да го сменя.Купувам маслен филтър по каталог,купувам си масло...и що ми трябваше да отварям капака...
По каталога на Filtron за тоя модел дават филтър OP 533.
На колата в момента е OP 573
На пръв поглед...какво пък толкоз...
OP573 е за Mercedes 190, 200, 230, 260, 300
Сравнение на двата:

Mark: OP 573
Dimensions:
A: 75
B: 70
C: 62
D:
E:
F:
G: UNF 3/4'-16
H: 121,5
By-pass Valve: No
Anti-Drain Valve:
Anti-syphon Valve: Yes
Installation:

Mark: OP 533
Dimensions:
A: 93
B: 71
C: 62
D:
E:
F:
G: UNF 3/4'-16
H: 90
By-pass Valve: Yes
Anti-Drain Valve:
Anti-syphon Valve: No
Installation:
В червено са НЕеднаквите параметри.
И въпросът е....аджеба като как точно са го монтирали тоя филтър и аз какво да правя...да пробвам 533-ката или да отивам да го сменя за 573?
А си ляга добре навсякъде гадината...не личи нещо да се разминава съществено.
Някак си се примирих с алтернатора,дето не е от тоя мотор.Всъщност...алтернатора може и да е,ама стойката му опредлено е от друга кола.Примирих се с хилядите кирилизации на всичко.Де що пипнах-изплуваше призрака на инж.Ганев.ОК,правено е да работи,без да се държи сметка какво и как.
Някак си преглътнах двете различни предни главини,дето всичко им е различно...дори спирачните маркучи са различна дължина,съпортите и дисковете са видимо различни.Колата мина стенд,спира перфектно,даже тоя на стенда се изненада че толкова стара кола дава толкова добри резултати.Доста нови не можели...Както и да е.
Понеже е минала година и нещо от последната смяна на маслото и 7-8 хил км,реших да го сменя.Купувам маслен филтър по каталог,купувам си масло...и що ми трябваше да отварям капака...



По каталога на Filtron за тоя модел дават филтър OP 533.
На колата в момента е OP 573
На пръв поглед...какво пък толкоз...
OP573 е за Mercedes 190, 200, 230, 260, 300
Сравнение на двата:

Mark: OP 573
Dimensions:
A: 75
B: 70
C: 62
D:
E:
F:
G: UNF 3/4'-16
H: 121,5
By-pass Valve: No
Anti-Drain Valve:
Anti-syphon Valve: Yes
Installation:

Mark: OP 533
Dimensions:
A: 93
B: 71
C: 62
D:
E:
F:
G: UNF 3/4'-16
H: 90
By-pass Valve: Yes
Anti-Drain Valve:
Anti-syphon Valve: No
Installation:
В червено са НЕеднаквите параметри.
И въпросът е....аджеба като как точно са го монтирали тоя филтър и аз какво да правя...да пробвам 533-ката или да отивам да го сменя за 573?
А си ляга добре навсякъде гадината...не личи нещо да се разминава съществено.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Маслен филтър Sierra 1.6
Слагай и да не ти пука, 90% от филтрите са взаимозаменяеми, останалите 10% са със различна резба или диаметър на уплътнението и се използват от екзотични мотори. При някои д-ли околните части и агрегати не позволяват монтиране на филтри със по-голям външен диаметър, като пример ще дам 1.6D, където филтъра е близко до всмукателния колектор и стават само тесни филтри като този който е монтиран на твоята кола. При CVH и OHC моторите стават всички с резба UNF 3/4'-16 , минимални разлики в диаметъра на уплътнението не са съществени, тъй като контактната повърхност на блока е достатъчно широка.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Ghost_Rider
- потребител
- Мнения: 228
- Регистриран: 02 мар 2008, 14:59
- Модел на автомобила: escort '95 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: Маслен филтър Sierra 1.6
НАСКО е прав!
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Маслен филтър Sierra 1.6
Ясно..утре ще мия мотора и съм на визитация при бай маслар.Мина ми през главата съмнението дали не са фрезовали нещо...в посока по-голям филтър...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Re: Маслен филтър Sierra 1.6
Аз съм слагал и от двата, колата е същата тей че бухай там и да не ти пука.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта