Хидравлично масло
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 11 мар 2005, 15:30
- Модел на автомобила: Mondeo 94', 2000, 136hp
- Контакти:
- Status: Извън линия
Хидравлично масло
Здравейте,
по какво се разбира, че трябва да се смени (или долее) маслото за хидравликата? Защото сега като дам пълен ляв или пълен десен, и се чува едно леко стържене, като че опира някъде - това ли е признак за смяна? Кои масла ще ми препоръчате да си купя.
Благодаря
по какво се разбира, че трябва да се смени (или долее) маслото за хидравликата? Защото сега като дам пълен ляв или пълен десен, и се чува едно леко стържене, като че опира някъде - това ли е признак за смяна? Кои масла ще ми препоръчате да си купя.
Благодаря
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Здравейте,
Преди 1-2 седмици в МП ми сменяха агренажния ремък и ролките. След като взех колата усетих много сериозен проблем: силно стържене (метал в метал) при десен завой (само десен!). Няколко часа се чудиха какъв е проблема. Оказа се са затегнали единия тампон (м/у двигателя и купето) накриво (не е центриран добре): при десен завой - двигателя се измества малко (до 1мм) и предава вибрациите на купето. Така че проблема може да е и в тампоните !?
Със старата ми кола (Орион 1.6D) имах подобен странен проблем: при краен десен или ляв - накладките се триеха в диска - оказа се скапан лагер (лагера има по-голям луфт и при завой се усуква).
Преди 1-2 седмици в МП ми сменяха агренажния ремък и ролките. След като взех колата усетих много сериозен проблем: силно стържене (метал в метал) при десен завой (само десен!). Няколко часа се чудиха какъв е проблема. Оказа се са затегнали единия тампон (м/у двигателя и купето) накриво (не е центриран добре): при десен завой - двигателя се измества малко (до 1мм) и предава вибрациите на купето. Така че проблема може да е и в тампоните !?
Със старата ми кола (Орион 1.6D) имах подобен странен проблем: при краен десен или ляв - накладките се триеха в диска - оказа се скапан лагер (лагера има по-голям луфт и при завой се усуква).
- TED
- потребител
- Мнения: 304
- Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07 - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Хидравлично масло на МОНДЕО не се сменя, само се долива при загуби поради неизправност. Така пише в Haynes Ford Mondeo Service and repair manual 1993-97. Задължително е също да се долива от същият вид масло, ако не сте сигурни подменете го всичкото.
Особеният звук при пълно ляво/дясно положение на волана се дължи на голямото натоварване на хидравличната помпа, в този момент и налягането в системата е най-голямо. За да предотвратите евентуален дефект просто върнете волана с (буквално) един градус и звукът (натоварването) спира.
Особеният звук при пълно ляво/дясно положение на волана се дължи на голямото натоварване на хидравличната помпа, в този момент и налягането в системата е най-голямо. За да предотвратите евентуален дефект просто върнете волана с (буквално) един градус и звукът (натоварването) спира.
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Звука при пълен ляв/десен може да се дължи и на разхлабен ремък на усилвателя на волана (както бе писал TED - тогава усилието е най-голямо) - особенно при студен двигател. Аз имах подобен проблем, но при смяната на агренажния ремък са затегнали всички други (клиновидни) - така че сега проблема ми го няма.
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Това с втвърдяването на волана, май го има само при по-новите коли. Мисля, че нашите са старички за да имат такива опции. Ако те успокоява и моя волан не се втвърдява при вдигане на по-висока скоростGreek написа:Стържещия звук при ляво и дясно е нормален според мен ,но искам да питам нормално ли е при увеличаване на скоростта волана да не се "втвърдява" както е при някои други марки например

И аз да кажа : моят волан си е по- твърд от един Пасат например , но ми е много по- лесно за каране - при 60- 80км. в час може спокойно да го пусна и не ме е страх , че ще се завърти самоволно. Нямам навика да въртя волана с длан. За маслото : долях му Декстрон на Плама за 4.50 бутилката:) Мото Пфое искат 27 лв.
Ford Mondeo 2.0 130hp TDiC Ghia 2003, kombi ,Silver Metalik
-
- потребител
- Мнения: 81
- Регистриран: 27 ное 2004, 11:18
- Модел на автомобила: София
- Местоположение: Escort MK5
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не навивайте волана до край, а дори, ако това се случи, побързайте веднага да отпуснете няколко сантиметра, така че да не се чувства напрягане на двигателя и лекия спад в оборотите. Но все пак, хидравличната рейка направена да издържа подобни леки натоварвания. Но не прекалявайте!
Внимавайте защото тази рейка струва майка си и баща си....
За твърдоста на волана....
Май всички фокуси го имат. За по-ранните модели на Форд не знам да са оборудвани с тази екстра. И Мондеото го има, но май следващата генерация
Примерно на другата кола Шкода, волана се вдървява над 75км/ч. Доста е полезно и удобно. Колата е Фабия 2003г.
Внимавайте защото тази рейка струва майка си и баща си....
За твърдоста на волана....
Май всички фокуси го имат. За по-ранните модели на Форд не знам да са оборудвани с тази екстра. И Мондеото го има, но май следващата генерация
Примерно на другата кола Шкода, волана се вдървява над 75км/ч. Доста е полезно и удобно. Колата е Фабия 2003г.

- Stoyan_5
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 23 фев 2005, 10:25
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1,8
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
И при мен се появи едно стържене-къркорене при най-леко докосване на волана.
Ясно е, че ще сменям ремъка на хидравликата, но трябва и да долея.
Въпроса ми е, как да разбера какво масло е доливано и дали в Мотопфое ще ми дадат от същото?
Какво всъщнист трябва да е означението на оригиналното хидравлично масло?
Ясно е, че ще сменям ремъка на хидравликата, но трябва и да долея.
Въпроса ми е, как да разбера какво масло е доливано и дали в Мотопфое ще ми дадат от същото?
Какво всъщнист трябва да е означението на оригиналното хидравлично масло?
- Митака-Пловдив
- потребител
- Мнения: 67
- Регистриран: 16 мар 2006, 19:29
- Модел на автомобила: eskort cabrio 1.6 efi
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
за маслото
А,от къде се източва това масло?И аз искам да го сменя,когато я взех и налях поне 300 грама хидравлично масло,даже не се и замислих какво е имало вътре,ама няма проблем.Това което беше вътре беше червено а аз и долях на Приста,и не се пресече.Маркучите ми са за смяна обаче чувам че са много скъпи,и ми се къса сърцето като се замисля,затова за сега само маслото.
ФОРД НЕ Е ПРОСТО МАРКА КОЛИ,А НАЧИН НА МИСЛЕНЕ.
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 18 юни 2008, 09:40
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Хидравлично масло
И моето масло е близо да минумума, и смятам да долея
Четох във форума, че за Фокус 99 е подходящо Castrol TQ-D . Но се чудя дали да сменя на цялото маслото... Дайте един акъл

-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 30 сеп 2009, 22:57
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2 1997 1,8 16 V , I , 115 hp
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
Хидравлично масло
мен не ме бърка хидравлично масло с варели
само доливаш и няма проблем бащата при 140 150 160 км/ч пуска кормилото няма поблем преди дърпаше на дясно и при леки неравности тракаше заводцко забраели да стегнат някъкав болт на магарето и в сервиза и от тоз който я купихме казаха тази кола заради това е продадена почнало да трака и са я махнали

- Sandra_ru
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 28 май 2010, 22:16
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI, 115 КС, hatchback, 2002 год., 3 врати.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Хидравлично масло
Здравейте,
Днес ходихме на сервиз и майстора ни каза, че хидравличното масло тече, и трябва да търсим оригинално за форд, защото може да се пресече, има ли такава опасност, и какво може да се случи по-лошо?
Също така каза, че някаква част от хидравличната помпа трябва да се рециклира за да не се стигне до по-голяма щета и да не се наложи да сменяме цялата помпа (не дай си боже де) или пък да блокира волана итн.
Става въпрос за Форд Фокус 2002, 1.8. ТDCI.
Може ли някой да ми помогне, ако е имал този проблем. Колко струва това масло и ако някой е рециклирал хидравлична помпа, колко струва това рециклиране?
Мерси предварително на всички.
>:D<:
Днес ходихме на сервиз и майстора ни каза, че хидравличното масло тече, и трябва да търсим оригинално за форд, защото може да се пресече, има ли такава опасност, и какво може да се случи по-лошо?
Също така каза, че някаква част от хидравличната помпа трябва да се рециклира за да не се стигне до по-голяма щета и да не се наложи да сменяме цялата помпа (не дай си боже де) или пък да блокира волана итн.

Става въпрос за Форд Фокус 2002, 1.8. ТDCI.
Може ли някой да ми помогне, ако е имал този проблем. Колко струва това масло и ако някой е рециклирал хидравлична помпа, колко струва това рециклиране?
Мерси предварително на всички.

- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Хидравлично масло
Старите втвърдяваха с оборотите на двигателя.Проста система с клапан на компресора.На високи обороти пада налягането в рейката.
При новите там има електроника и май взима данни от датчиците на АБС-а.Колкото повече обороти а колелата,толкова по-малко е налягането.
При новите там има електроника и май взима данни от датчиците на АБС-а.Колкото повече обороти а колелата,толкова по-малко е налягането.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 15 сеп 2007, 11:23
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.4i 2001
- Status: Извън линия
Re: Хидравлично масло
И на мен ми казаха, че леко е протекла хидравличната помпа. Майсторът нещо спомена за 200 лв. рециклиране. По принцип не съм много фен на рециклирането, че на един приятел му рециклираха рейката - сигурно 3 рейки смени, преди да попадне на добра. Доброто беше, че поне дават гаранция 3 месеца и не му се налагаше да дава всеки път пари. Ако някой може да даде идея къде може качествено да се рециклират хидравлични помпи ще му бъда много признателен. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта