ескорт не пали
- topeto
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 25 юли 2009, 15:28
- Модел на автомобила: ford
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
ескорт не пали
форд ескорт 1.4 бензин 92г.Вчера се опита да го запаля някаде към обяд въртя-върта на стартер няколко пъти почти падна акумулатора,изкарах я от гаража бутнахмея дали имаше и 5м и запали.Не беше пален от 3 дена.Изкам да попитам да ли на това се дължи или на нещо дръго.После като запали нямаше проблем.Стигнах до бензиностанцията тя е на 100м угасихго и запали от рас нямаше проблем.
Последна промяна от topeto на 29 яну 2010, 20:00, променено общо 2 пъти.
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2421
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ескорд не пали
Спорет мен е от акомолатора, штом си бутнал и е запалила. Мисли за нова батирийка докато не те исоставвил някъде и няма кои да бута 

- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ескорд не пали
Не е сигурно че само акумулатора е причината, още повече че не е палена колата 3 дни. Аз моята два дена като я оставя на тоя студ после зареден акумулатор пак не я развърта добре веднага - съмнява ме освен стартера (с който утре ще се позанимая) че маслото като е гъсто и от тоя студ се сгъстява още повече. Ако можеш, намери си зарядно за акумулатор, някоя вечер го сваляш и си го зареждаш вкъщи и на другата сутрин е готов да го слагаш пак. Това е хубаво да се прави от време на време зимата, щото ги мъчим акумулаторите доста повече с фарове, чистачки, парно, реотани и незнамсиощекакво.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 14 яну 2010, 12:05
- Модел на автомобила: ford escord xr3i
- Status: Извън линия
Re: ескорт не пали
Прав е колегата за акумолатора,но преди палене винаги давай на контакт и изчакай няколко секунди за да качи бензиновата помпа и тогава върти.Ако не е пален отдавна завърти няколко пъти така се разбива маслото ,след това изчакай и тогава пали .Не се старай да запалиш от първия път.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: ескорт не пали
От къде разбра, че е бензинов?elkosio написа:Прав е колегата за акумолатора,но преди палене винаги давай на контакт и изчакай няколко секунди за да качи бензиновата помпа и тогава върти.Ако не е пален отдавна завърти няколко пъти така се разбива маслото ,след това изчакай и тогава пали .Не се старай да запалиш от първия път.
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ескорт не пали
Паци, както винаги, е прав!
На този етап не може да се гадае (успешно) къде е проблема.

На този етап не може да се гадае (успешно) къде е проблема.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: ескорт не пали
1,4 93та го е пишел в началото, но вече явно не се чувства длъжен да ни вкарва в подробности.peterdi_bg написа:Паци, както винаги, е прав!![]()
На този етап не може да се гадае (успешно) къде е проблема.
Или ровете каква е колата на човека или метайте боба.
Как па не можете да запомните кой с каква е кола е бе баси

4ри дена и 8 мнения за уточняване на това за какъв автомобил става дума!!!!
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ескорд не пали
Иво,да си купиш една нова клавиатура,че тази нещо не работи както трябваIvailo_ Georgiev написа:Спорет мен е от акомолатора, штом си бутнал и е запалила. Мисли за нова батирийка докато не те исоставвил някъде и няма кои да бута



- topeto
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 25 юли 2009, 15:28
- Модел на автомобила: ford
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: ескорт не пали
извинявам се за неоточнението 1.4 бензин моно инжекция вчера пак не изкаше да запали на стартер.Бутнах ме я малко,но двама човека малко трудно и само предърпа и после завъртях на стартер и запали веднага.А първоначално неизка немога да разбера защо така става.
.Относно изчакването бензиновата помпа да подкачи изчаквам то се чува нещо като ""бззз"" и след това запалвам,но в моя случей трябва да бутна малко.Това започна да го прави като застудя времето преди нямаше проблем.

Последна промяна от topeto на 30 яну 2010, 11:35, променено общо 1 път.
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ескорт не пали
Колега препоръчвам ти да прочетеш http://clubford.org/forum/faq.php?mode=rules#f03 , след което да си попълниш профила като уточниш там колата ти карбуратор или моноинжекция е.
Поздрави


- topeto
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 25 юли 2009, 15:28
- Модел на автомобила: ford
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: ескорт не пали
Ескортчето пак не изка да запали



-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 16 яну 2010, 09:50
- Модел на автомобила: escort 1.4
- Status: Извън линия
Re: ескорт не пали
Провери дали стига захранване до бобината /когато не иска да пали/
Провери датчика на Хол /измери съпротивлението му/
Провери ЕДИС а дали не е за смяна
Провери датчика на Хол /измери съпротивлението му/
Провери ЕДИС а дали не е за смяна
Англиски форум : питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум : питаш нещо и в замяна също те питат нещо.
Български форум : питаш нещо и всички се впускат да ти обясняват колко си тъп!
Руски форум : питаш нещо и в замяна също те питат нещо.
Български форум : питаш нещо и всички се впускат да ти обясняват колко си тъп!
- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ескорт не пали
Само да вмвтна, че някой хора слагат и на бензинки клапан, който не позволява на горивото да се връща, като на дизел!Дали помага не мога да кажа.
Последна промяна от Ianaki на 11 апр 2010, 08:16, променено общо 1 път.
- topeto
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 25 юли 2009, 15:28
- Модел на автомобила: ford
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: ескорт не пали
и аз така предполагам,че може да връща бензина и после неможе да го подкачи,защото това само го прави при първоначално запалване после си пали без проблем
- Sparco24
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 16 мар 2010, 22:20
- Модел на автомобила: Ford Escort Turnier
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ескорт не пали
като даваш на контакт.. чуваш ли помпата дали се вкл?!?!
Едит: .. погледни там където са бушоните.. виж и релето дали е окислено нещо.. защото моя Ескорт правеше същите истории... смених му релето и сега пали от рас... успех! :p
Едит: .. погледни там където са бушоните.. виж и релето дали е окислено нещо.. защото моя Ескорт правеше същите истории... смених му релето и сега пали от рас... успех! :p

- topeto
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 25 юли 2009, 15:28
- Модел на автомобила: ford
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: ескорт не пали
да чува се звук (бзз),ноо...
- Sparco24
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 16 мар 2010, 22:20
- Модел на автомобила: Ford Escort Turnier
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 11 ное 2011, 13:15
- Модел на автомобила: Escort 1,6 16V
- Status: Извън линия
Re: ескорт не пали
При ме се оказа от китайско радио,ако имаш такова си измери консумацията на ток в акумулатора и махни бушона на радиото ако е от него проблема!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта