Къде НАФТАТА е най-добра за зимните условия
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 24 май 2010, 14:49
- Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
- Местоположение: Димитровград, Харманли
- Status: Извън линия
Re: Къде НАФТАТА е най-добра за зимните условия
Преди малко си взех от BOMAR antigel (RS anti gel) от бензиностанция ЕКО, цена 3,60. Променен е цвета на тубичката е жълта. 
п.п Даже на етикета на щанда още пишеше RS anti gel

п.п Даже на етикета на щанда още пишеше RS anti gel
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Къде НАФТАТА е най-добра за зимните условия
Виждал съм на лукойлска касова бележка да пише Лукойл отгоре, а на същия ден на друга Лукойл бензиностанция, пишеше някаква си друга фирма в началото на бележката, на същото място.head2head написа:Как се разбира дали някоя станция е на аренда или не?


И как е, за скъпа добавка? На етикета може да го пише, но на тубичката никъде не го пише, огледах я онзи ден в Лукойл(4.20Иван Вълков написа:Преди малко си взех от BOMAR antigel (RS anti gel) от бензиностанция ЕКО, цена 3,60. Променен е цвета на тубичката е жълта.
п.п Даже на етикета на штанда още пишеше RS anti gel



-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 24 май 2010, 14:49
- Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
- Местоположение: Димитровград, Харманли
- Status: Извън линия
Re: Къде НАФТАТА е най-добра за зимните условия
Ми колега прочети по-внимателно един колега е попитал дали Bomer или RS antigel са различни добавки. Отговорът е че е едно и също. Поне според темата в офроуд форума. Не споря че може и да е менте вече, но аз ще се доверя на колегите пък каквото стане
. Лики-Моли трябва да има почти на всяка бензиностанция, аз лично от петрол съм си купувал. Днес докато си търсех добавка се агледах в едно лики-моли пишеше че е до -20 и беше около 6-7 лева пак за 50 литра
п.п Пише че е Плевенска Bomara , но като потърсих в гугъл за RS antigel във Фиат форума един колега беше споделил, че това си е добавка на MOTOREX но някой пресметлив търговец, купувал MOTOREX и бутилирал в малки тубички под въпросното име http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php? ... c&start=45" onclick="window.open(this.href);return false;

п.п Пише че е Плевенска Bomara , но като потърсих в гугъл за RS antigel във Фиат форума един колега беше споделил, че това си е добавка на MOTOREX но някой пресметлив търговец, купувал MOTOREX и бутилирал в малки тубички под въпросното име http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php? ... c&start=45" onclick="window.open(this.href);return false;
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Къде НАФТАТА е най-добра за зимните условия
Pcman твоя мотор не е помпа дюза ,такива мотори имат само коли на WV груп от 97-05 някъде ... Shell Vpower Diesel е обикновен дизел с добавка за почистване на горивната система ,а Алпин дизела е съвсем различно гориво ,внася се и не е от нашата рафинерия .. Алпин дизела е с много ниско съдържание на сяра ,и се препоръчва за комън рейл и помпа дюза
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Къде НАФТАТА е най-добра за зимните условия
Вчера видях в Карфур-а добавката на Лики Моли (аз също имам отпреди 2-3 години нея). Цената беше 26 лева за опаковката от литър 
До нея имаше и малка разфасовка от 150мл. И вижте кое е странното... На голямата (1000мл) пише, че е достатъчна за 1 тон гориво. Следователно трябва да сипя 50мл на 50л резервоар.
ОБАЧЕ на малката (150мл) пише, че е достатъчна за 50л резервоар. Ок, де, моята математика ли нещо куца или
150мл/50л НЕ Е РАВНО на 50мл/50л
Четох съдържанието им - пак същата работа, керосини в същите проценти и т.н. Странна работа

До нея имаше и малка разфасовка от 150мл. И вижте кое е странното... На голямата (1000мл) пише, че е достатъчна за 1 тон гориво. Следователно трябва да сипя 50мл на 50л резервоар.
ОБАЧЕ на малката (150мл) пише, че е достатъчна за 50л резервоар. Ок, де, моята математика ли нещо куца или
150мл/50л НЕ Е РАВНО на 50мл/50л

Четох съдържанието им - пак същата работа, керосини в същите проценти и т.н. Странна работа

- nikky
- потребител
- Мнения: 313
- Регистриран: 20 фев 2010, 20:01
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Zetec '08
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Къде НАФТАТА е най-добра за зимните условия
Тестът с шише във фризер никак не ми се струва меродавен.
Алпин дизелът за мен е най-добър, защото за мен лично се доказва в продължение на вече четвърта зима. Тази година сипах 25 литра обикновен дизел от бензиностанция ЕКО, след няколко дни температурите рязко спаднаха и колата започна да прави следният номер - пали, работи 2-3-4 секунди и гасне, после пали мъчно и палейки втори път - нещата се позакрепят. След като го направи този номер 2-3 сутрини, изгорих колкото се може повече гориво и долях догоре Алпин дизел от ОМВ... Същият автомобил, в същото състояние, при подобни климатични условия, да не кажа дори по-тежки -11,-13 сутрин, пали от раз и без колебание... Досега за 4-та година, само тази зима ми е правила този номер с гасненето, защото в останалите случаи винаги е била с Алпин. За мен това е предостатъчно.
Да, малко по-скъпо е, но зимата като цяло карам по-малко и като ударя калема, за цялата зима с Алпин излиза със 100-тина лева отгоре, но без притеснения и проблеми сутрин, предполагам по-добре е и за двигателя, който струва малко повече от 100-тина лева...
Разбира се това са чисто практически наблюдения при едно и също техническо състояние на автомобила - 1,600 кубика, HDI, 110 коня.
Алпин дизелът за мен е най-добър, защото за мен лично се доказва в продължение на вече четвърта зима. Тази година сипах 25 литра обикновен дизел от бензиностанция ЕКО, след няколко дни температурите рязко спаднаха и колата започна да прави следният номер - пали, работи 2-3-4 секунди и гасне, после пали мъчно и палейки втори път - нещата се позакрепят. След като го направи този номер 2-3 сутрини, изгорих колкото се може повече гориво и долях догоре Алпин дизел от ОМВ... Същият автомобил, в същото състояние, при подобни климатични условия, да не кажа дори по-тежки -11,-13 сутрин, пали от раз и без колебание... Досега за 4-та година, само тази зима ми е правила този номер с гасненето, защото в останалите случаи винаги е била с Алпин. За мен това е предостатъчно.
Да, малко по-скъпо е, но зимата като цяло карам по-малко и като ударя калема, за цялата зима с Алпин излиза със 100-тина лева отгоре, но без притеснения и проблеми сутрин, предполагам по-добре е и за двигателя, който струва малко повече от 100-тина лева...
Разбира се това са чисто практически наблюдения при едно и също техническо състояние на автомобила - 1,600 кубика, HDI, 110 коня.
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Къде НАФТАТА е най-добра за зимните условия
Онзи ден от втория тур по 4сек. запали сутринта на студа(с 2 пълни подгрявания преди всичко, въртеше не бавно, не е акумулатор), а колата е изправна винаги е ток и жица. Точно преди паркиране светна лампата, т.е. 5-6л да са били. Този V power не знам.. Ще си взема добавка, да ми е спокойно, като мин.зима(2 половин бутилки кастрол изгубих тогава..). Алпина не винаги ми е наблизо като шела, но го признавам за най-добрия, v power-a е лукойл с добавка, на някои станции 100% и добавка няма, щом още 2008ма в тестовете личеше кой е номер 1, а от тогава качеството на нафтите само скача по ред причини (не, че са стигнали европейските, но спрямо преди). Наистина алпина е вносен, заслужава си 20ст отгоре, особено за по-фини двигатели като CR и като цяло по-скъпи коли (->по-скъпи консумативи като например горивен филтър 90лв)
Ще друсна както казах един барум рс анти гел (ясно вече от къде) и zimnoto лики (не гледах за него, но съм сиг че имаше нещо на лики в метро, зимната ще да е била) и хайде в камерата за 8 чааса с термометъра и v power. Утайки, гел, всичко ще си излезе, така и така под минус 15 нaдали ще направи. Да, едно е 500мл, друго 20-50л, но теста си е тест, никога не е излишен, 2те шишета така и така излитат в резервоара после, март нов горивен и diesel purge(spulung), кой знае какъв е станал за 2 години.
Ще друсна както казах един барум рс анти гел (ясно вече от къде) и zimnoto лики (не гледах за него, но съм сиг че имаше нещо на лики в метро, зимната ще да е била) и хайде в камерата за 8 чааса с термометъра и v power. Утайки, гел, всичко ще си излезе, така и така под минус 15 нaдали ще направи. Да, едно е 500мл, друго 20-50л, но теста си е тест, никога не е излишен, 2те шишета така и така излитат в резервоара после, март нов горивен и diesel purge(spulung), кой знае какъв е станал за 2 години.

-
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 23 яну 2009, 10:43
- Модел на автомобила: Eskort CL 1.8 Дизел 60 конски сили
- Местоположение: гр. Благоевград, гр. Перник
- Status: Извън линия
Re: Къде НАФТАТА е най-добра за зимните условия
Моят глас също е за Алпин дизел. На - 18 запалих от първия път. При температури под - 5 слагам само алпин. Правя си и експерименти с 10л. алпин и 10л. обикновен дизел, но това не е за екстремни ситуации. Екстремни условия за мен са - 15, когато границата до даденото от производителя - 20 за обикновен дизел е твърде близка. Най-сериозни проблеми съм имал с Петрол и спрях да зареждам от там. Те бяха честни да ме попитат дали да ми сложат добавка. Отказах им и после нерви. Добавки не съм слагал досега.
До Алекси: имам приятел, който работеше в ОМВ. Той ме съветва да търся от някой настоящ работник там крадена добавка за алпин дизел. Според неговите думи, добавката се поставя при наливането на дизела в резервоара на бензиностатцията. Един вид той не идва готов, а се смесва на място, като основата е обикновен спринт дизел. Надявам се да не съм прав, защото това означава, че разчитаме на лоялността на персонала на бензиностанцията. Алекси, ако имаш информация за вноса на алпин от австрия, моля те сподели я, за да не откривам топлата вода отново. Поздрави на всички
До Алекси: имам приятел, който работеше в ОМВ. Той ме съветва да търся от някой настоящ работник там крадена добавка за алпин дизел. Според неговите думи, добавката се поставя при наливането на дизела в резервоара на бензиностатцията. Един вид той не идва готов, а се смесва на място, като основата е обикновен спринт дизел. Надявам се да не съм прав, защото това означава, че разчитаме на лоялността на персонала на бензиностанцията. Алекси, ако имаш информация за вноса на алпин от австрия, моля те сподели я, за да не откривам топлата вода отново. Поздрави на всички
- kinosko
- потребител
- Мнения: 42
- Регистриран: 06 окт 2010, 20:30
- Модел на автомобила: Форд фокус Turnier 1.8 tdci, 115 к.с., 10.2003 г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Къде НАФТАТА е най-добра за зимните условия
Не мисля, че това е вярно. Първо защото жена ми работи на OMV и ми се кълне, че алпина идва готов и тук нищо не му добавят и второ погледни цвета на алпина и на спринта и сам ще разбереш че трябва да си магьосник за да докараш от спринта чрез добавка цвета на алпина. Според мен алпина е съвсем различно гориво, произведено на съвсем друго място, по различна технология. А дали е австрийско ..... един господ знае.
-
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 23 яну 2009, 10:43
- Модел на автомобила: Eskort CL 1.8 Дизел 60 конски сили
- Местоположение: гр. Благоевград, гр. Перник
- Status: Извън линия
Re: Къде НАФТАТА е най-добра за зимните условия
И аз го използвам редовно и силно се надявам да отговаря качеството му на цената. Всъщност то се усеща при голям студ по запалването - по-лесно паля.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Къде НАФТАТА е най-добра за зимните условия
Нафтата е най-добра в Норвегия! 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Къде НАФТАТА е най-добра за зимните условия
Стига бе, в северните части на Норвегия колите им работят денонощно, значи !...............
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Къде НАФТАТА е най-добра за зимните условия
Не денонощно, а нощно! Там хората си имат полярна нощ! 

- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Къде НАФТАТА е най-добра за зимните условия
имам сериозни подозрения ,че в тия северните държави се карат главно бензини ,то тряа си мазохист да караш дизел при -30-40 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта