Смяна уплътненията на парното Фиеста мк4
- Kostadin21
- потребител
- Мнения: 514
- Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
- Местоположение: Петрич,Благоевград
- Status: Извън линия
Смяна уплътненията на парното Фиеста мк4
Онзи ден отворих таблото за да си сменя крушките(за спирачките лампата ми беше изгоряла)и когато разкачих таблото гледам отдоло около парното един дунапрен,ама сложи му пепел.Черен,прашен и разпадащ се.Това беше в противоречие с новия филтър купе който взех наскоро,така че отидох до железарията за дунапрен.Там ми казаха,че дунапрена вече не е на мода и ми предложиха гумени самозалепващи се уплатнения.Ето какво се получи след измиване с вода и окончателната смърт на стария дунапрен(пък и на цвят го докарах де`a):
http://media.snimka.bg/8792/023840236-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/8792/023840262-big.jpg?r=0
Резултата е че след като сложи новия филтър и парното задуха по-силно,започна да пращи като на прах и разпадащ се дунапрен отзад,а сега духа като самолет
Измийте и махнете добре старото лепило за да имате стабилна основа.Ако не ви се занимава може направо да ползвате двойно-залепващо.Удоволстивето излиза малко време и няколко стотинки.Дано съм бил полезен. 
http://media.snimka.bg/8792/023840236-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/8792/023840262-big.jpg?r=0
Резултата е че след като сложи новия филтър и парното задуха по-силно,започна да пращи като на прах и разпадащ се дунапрен отзад,а сега духа като самолет


Всеки който няма пари за кола,кара форд!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Смяна уплътненията на парното Фиеста мк4
УжасТ!
Не ми припомняй за парно лятото
Свалял съм решетката, но не си спомням за дунапрени там.
Нещо не разбрах за какво говориш.
Разпадащия се дунапрен ли е бил пречка за въздушния поток?
И защо пускаш парно в тази жега?
Аз се радвам, че всичко ми е наред и ми работи климатика та ми е хладничко, ти парно та парно
Значи пускаш топлото и ти духа по-силно?
Не съм забелязал зависимост м/у това да ли е парно или климатик или без нито едното за да е по-голям или по-малък въздушния поток от вентилатора.
Ще свалям решетката пак за да огледам за какво говориш.
Стига наричахте ПАРНО този вентилатор !
СТИГА!
Лято е, жега!
Не ми припомняй за парно лятото

Свалял съм решетката, но не си спомням за дунапрени там.
Нещо не разбрах за какво говориш.
Разпадащия се дунапрен ли е бил пречка за въздушния поток?
И защо пускаш парно в тази жега?
Аз се радвам, че всичко ми е наред и ми работи климатика та ми е хладничко, ти парно та парно

Значи пускаш топлото и ти духа по-силно?
Не съм забелязал зависимост м/у това да ли е парно или климатик или без нито едното за да е по-голям или по-малък въздушния поток от вентилатора.
Ще свалям решетката пак за да огледам за какво говориш.
Стига наричахте ПАРНО този вентилатор !
СТИГА!
Лято е, жега!

- Kostadin21
- потребител
- Мнения: 514
- Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
- Местоположение: Петрич,Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Смяна уплътненията на парното Фиеста мк4
Добре де,айде вентилацията.Вечер е студено.Като завали дъжд,стъклата се потят(и не само
).Не се лъжи че не ти е нужна духалката.
Дунапрена(бившият) уплатнява централните 2 духалки,отзад влизат в една голяма черна пластмаса(тръбата за парното).Сигурен съм че на повечето се разпада тоя дунапрен.Taka духа отзад зад часовника и копчетата на централната конзола и при мен както казах имаше едно хруптене от разпадащия се дунапрен.Сега е уплатнено,не хрупа и струята е малко по силна. 





Всеки който няма пари за кола,кара форд!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта