Смяна уплътненията на парното Фиеста мк4

Как да живеем съвместно и в разбирателство.
Масла. Антифриз. Автокозметика. Консумативи.
Потребителски аватар
Kostadin21
потребител
потребител
Мнения: 514
Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
Местоположение: Петрич,Благоевград
Status: Извън линия

Смяна уплътненията на парното Фиеста мк4

Мнение от Kostadin21 » 10 юни 2011, 20:16

Онзи ден отворих таблото за да си сменя крушките(за спирачките лампата ми беше изгоряла)и когато разкачих таблото гледам отдоло около парното един дунапрен,ама сложи му пепел.Черен,прашен и разпадащ се.Това беше в противоречие с новия филтър купе който взех наскоро,така че отидох до железарията за дунапрен.Там ми казаха,че дунапрена вече не е на мода и ми предложиха гумени самозалепващи се уплатнения.Ето какво се получи след измиване с вода и окончателната смърт на стария дунапрен(пък и на цвят го докарах де`a):
http://media.snimka.bg/8792/023840236-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/8792/023840262-big.jpg?r=0
Резултата е че след като сложи новия филтър и парното задуха по-силно,започна да пращи като на прах и разпадащ се дунапрен отзад,а сега духа като самолет _friends_ Измийте и махнете добре старото лепило за да имате стабилна основа.Ако не ви се занимава може направо да ползвате двойно-залепващо.Удоволстивето излиза малко време и няколко стотинки.Дано съм бил полезен. :arrow:
Всеки който няма пари за кола,кара форд!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Смяна уплътненията на парното Фиеста мк4

Мнение от paci » 16 юни 2011, 23:45

УжасТ!
Не ми припомняй за парно лятото *00200*

Свалял съм решетката, но не си спомням за дунапрени там.
Нещо не разбрах за какво говориш.
Разпадащия се дунапрен ли е бил пречка за въздушния поток?
И защо пускаш парно в тази жега?
Аз се радвам, че всичко ми е наред и ми работи климатика та ми е хладничко, ти парно та парно :(
Значи пускаш топлото и ти духа по-силно?
Не съм забелязал зависимост м/у това да ли е парно или климатик или без нито едното за да е по-голям или по-малък въздушния поток от вентилатора.

Ще свалям решетката пак за да огледам за какво говориш.
Стига наричахте ПАРНО този вентилатор !
СТИГА!
Лято е, жега! :)

Потребителски аватар
Kostadin21
потребител
потребител
Мнения: 514
Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
Местоположение: Петрич,Благоевград
Status: Извън линия

Re: Смяна уплътненията на парното Фиеста мк4

Мнение от Kostadin21 » 17 юни 2011, 00:29

Добре де,айде вентилацията.Вечер е студено.Като завали дъжд,стъклата се потят(и не само :lol: :lol: :lol: ).Не се лъжи че не ти е нужна духалката. _friends_ Дунапрена(бившият) уплатнява централните 2 духалки,отзад влизат в една голяма черна пластмаса(тръбата за парното).Сигурен съм че на повечето се разпада тоя дунапрен.Taka духа отзад зад часовника и копчетата на централната конзола и при мен както казах имаше едно хруптене от разпадащия се дунапрен.Сега е уплатнено,не хрупа и струята е малко по силна. _friends_
Всеки който няма пари за кола,кара форд!

Отговори

Върни се в “ГРИЖИ, ПОДДРЪЖКА И ЕКСПЛОАТАЦИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта