Двигателно масло в хидравликата
- Fiesta 1.3 Endura-E
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 07 дек 2013, 20:07
- Модел на автомобила: 1999 Fiesta MK IV 1.3 Endura-E
- Status: Извън линия
Двигателно масло в хидравликата
Здравейте,
Имам малък теч на хидравликата, който се влоши естествено точно когато бях на 320 км от вкъщи, близо до румънската граница - видях, че петното под колата е по-гомямо от обикновено, отворих капака и нивото на хидравличното масло беше много под минимума, някъде под средата на казанчето. Трябваше да се прибирам, нямах нищо повече от двигателно масло и реших, че е по-добре да допълня с него, отколкото помпата да върти на сухо. Долях около 300 мл 15W30 пълна синтетика и я карах така до нас (320-330 км) без видим проблем. Маслото, което по принцип ползвам е оригиналната спецификация на Ликуи Моли, което също е синтетика. Сега пак е към минимума и се чудя да наливам ли отгоре правилното или първо да точа цялата система? Сега нямам възможност да оправям теча, а не ми се сменя масло на неизправна система, предпочитам другия месец и двете да ми ги направят в сервиза - прекалено много време си изгубих по тая стара кошница. Има ли проблем да карам с малко 15W30 още седмица? То и без това си изтича и ще сипвам правилното отгоре? Няма балончета или признаци на пресичане, помпата е тиха.
Мерси предварително,
Антон
Имам малък теч на хидравликата, който се влоши естествено точно когато бях на 320 км от вкъщи, близо до румънската граница - видях, че петното под колата е по-гомямо от обикновено, отворих капака и нивото на хидравличното масло беше много под минимума, някъде под средата на казанчето. Трябваше да се прибирам, нямах нищо повече от двигателно масло и реших, че е по-добре да допълня с него, отколкото помпата да върти на сухо. Долях около 300 мл 15W30 пълна синтетика и я карах така до нас (320-330 км) без видим проблем. Маслото, което по принцип ползвам е оригиналната спецификация на Ликуи Моли, което също е синтетика. Сега пак е към минимума и се чудя да наливам ли отгоре правилното или първо да точа цялата система? Сега нямам възможност да оправям теча, а не ми се сменя масло на неизправна система, предпочитам другия месец и двете да ми ги направят в сервиза - прекалено много време си изгубих по тая стара кошница. Има ли проблем да карам с малко 15W30 още седмица? То и без това си изтича и ще сипвам правилното отгоре? Няма балончета или признаци на пресичане, помпата е тиха.
Мерси предварително,
Антон
[size=85]1999 Ford Fiesta MK4 1.3 Endura-E, три врати хечбек, серво, климатик, ръчка[/size]
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Двигателно масло в хидравликата
Доливай си, няма нищо страшно.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Fiesta 1.3 Endura-E
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 07 дек 2013, 20:07
- Модел на автомобила: 1999 Fiesta MK IV 1.3 Endura-E
- Status: Извън линия
Re: Двигателно масло в хидравликата
Мерси за бързия отговор. Ами ще я караем так явно.. Най-много ме притеснява, че уж само 300 мл , но това.си е една трета от цялата вместимост....
[size=85]1999 Ford Fiesta MK4 1.3 Endura-E, три врати хечбек, серво, климатик, ръчка[/size]
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта