чистачки ФОрд Фиеста МК7
- mugurdi4
- потребител
- Мнения: 135
- Регистриран: 23 фев 2005, 19:33
- Модел на автомобила: EX-Ford Escort 1.6L-80PS/5800rpm;125Nm/3000rpm LPG '84
Ford Fiesta 1.4LPG '11 - Местоположение: София,България
- Status: Извън линия
чистачки ФОрд Фиеста МК7
Здравейте,
Искат ми над 70лв.за комплект.
Явно особените адаптори с копче дават основание за подобна цена.
Имате ли идеи от къде мога да закупя чистачки на нормална цена и разбира се да пасват.
Искат ми над 70лв.за комплект.
Явно особените адаптори с копче дават основание за подобна цена.
Имате ли идеи от къде мога да закупя чистачки на нормална цена и разбира се да пасват.
Създаден да бъде
FORD!
FORD!
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: чистачки ФОрд Фиеста МК7
От тук: http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-Genuine-M ... 256dbbb710
С доставката от Гъбко, ще ти стъпят на около 60 лв.
Или от тук: http://www.ebay.de/itm/ORIGINAL-WISCHER ... 257e4d3a34,
около 54 лв.
С доставката от Гъбко, ще ти стъпят на около 60 лв.
Или от тук: http://www.ebay.de/itm/ORIGINAL-WISCHER ... 257e4d3a34,
около 54 лв.
- mugurdi4
- потребител
- Мнения: 135
- Регистриран: 23 фев 2005, 19:33
- Модел на автомобила: EX-Ford Escort 1.6L-80PS/5800rpm;125Nm/3000rpm LPG '84
Ford Fiesta 1.4LPG '11 - Местоположение: София,България
- Status: Извън линия
Re: чистачки ФОрд Фиеста МК7
Благодаря, колега,
Някой от вас опитвал ли се е да смени само перото на подобна чистачка? Ако махна тапата изважда ли се свободно, за да вкарам просто друго перо?
Другия вариант е да махна самия адаптор, който държи чистачката и да сложа този от оригиналната чистачка.
Не ме разбирайте погрешно- средства за колата не пестя, но да дадеш 50-70лв. за чистачки, които вършат абсолютно същата работа, като такива за 20-30лв. си е чисто разхищение.
Поздрави!
Някой от вас опитвал ли се е да смени само перото на подобна чистачка? Ако махна тапата изважда ли се свободно, за да вкарам просто друго перо?
Другия вариант е да махна самия адаптор, който държи чистачката и да сложа този от оригиналната чистачка.
Не ме разбирайте погрешно- средства за колата не пестя, но да дадеш 50-70лв. за чистачки, които вършат абсолютно същата работа, като такива за 20-30лв. си е чисто разхищение.
Поздрави!
Създаден да бъде
FORD!
FORD!
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: чистачки ФОрд Фиеста МК7
Братушките ги правят тези фокуси, ама май не е много успешно. Ето една тема, ама трябва да се регистрираш, за да видиш снимките: http://www.s-maxclub.ru/forum/index.php?showtopic=3815
А тези 60 лв. за оригинални чистички повярвай се изплащат многократно, защото можеш да ги ползваш поне 3 години и за разлика от разни ментета по 10 лв., дето ще ги сменяш на 6 месеца, чистят перфектно до края на третата година.
А тези 60 лв. за оригинални чистички повярвай се изплащат многократно, защото можеш да ги ползваш поне 3 години и за разлика от разни ментета по 10 лв., дето ще ги сменяш на 6 месеца, чистят перфектно до края на третата година.
-
- потребител
- Мнения: 123
- Регистриран: 23 мар 2006, 22:48
- Модел на автомобила: Focus 1.6 2011
- Местоположение: София/Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: чистачки ФОрд Фиеста МК7
Не знам как е при Фиеста, но при Фокус МК2.5 има разлика между коли с ляв и десен волан в движението на рамената и от там лека разлика в джаджата за закрепване. Чистачките от Англия са главно за автомобили с десен волан. Аз така се наиграх с едни чистачки, добре, че не бяха оригиналните, а значително по-евтини.
Правил съм номера с подмяната на самите гумени пера (вече 3-4 пъти), не е голяма философия:
1. Свалят се пласмасовите капачки отстрани с отвертка. Първият път иска малко напъване, но не се чупят лесно
2. От едната страна на чистачката има метално зъбче, което натиска гумата за да не се движи свободно. С плоска отвертка се надига леко, колкото да се освободи перото (ако се нацели страничната капачка от страната на зъбчето от първия път, не е необходимо да се сваля и другата странична капачка)
3. Издърпва се старото перо и се поставя новото
4. Металното зъбче се натиска леко с клещи за да блокира перото. Не е необходимо да натиска силно, просто колкото да не се движи свободно
5. Пластмасовите странични капачки се поставят обратно
Ефектът е малко спорен и зависи от качеството на новото перо. Случвало се е да попадам на доста твърдо перо, което още като ново скърца и прескача по стъклото. Попадал съм на такова, което в началото е добре, но след около 2 месеца започва да маже. Най-доволен съм от перата на гореспоменатите английски чистачки (така или иначе се бях набутал, поне да минимизирам щетите като използвам само перата), които вече карат около половин година, но вече и те са тръгнали. Вероятно настъпва и умора на самия материал на металните ленти, които натискат перото към стъклото, което донякъде обяснява спорния резултат.
Правил съм номера с подмяната на самите гумени пера (вече 3-4 пъти), не е голяма философия:
1. Свалят се пласмасовите капачки отстрани с отвертка. Първият път иска малко напъване, но не се чупят лесно
2. От едната страна на чистачката има метално зъбче, което натиска гумата за да не се движи свободно. С плоска отвертка се надига леко, колкото да се освободи перото (ако се нацели страничната капачка от страната на зъбчето от първия път, не е необходимо да се сваля и другата странична капачка)
3. Издърпва се старото перо и се поставя новото
4. Металното зъбче се натиска леко с клещи за да блокира перото. Не е необходимо да натиска силно, просто колкото да не се движи свободно
5. Пластмасовите странични капачки се поставят обратно
Ефектът е малко спорен и зависи от качеството на новото перо. Случвало се е да попадам на доста твърдо перо, което още като ново скърца и прескача по стъклото. Попадал съм на такова, което в началото е добре, но след около 2 месеца започва да маже. Най-доволен съм от перата на гореспоменатите английски чистачки (така или иначе се бях набутал, поне да минимизирам щетите като използвам само перата), които вече карат около половин година, но вече и те са тръгнали. Вероятно настъпва и умора на самия материал на металните ленти, които натискат перото към стъклото, което донякъде обяснява спорния резултат.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта