Проблем след подмяна на IAC клапан Фокус СТ 170
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 27 юни 2015, 20:45
- Местоположение: Bulgaria
- Status: Извън линия
Проблем след подмяна на IAC клапан Фокус СТ 170
Здравейте колеги . Имам следния проблем . Реших да сменя IAC клапана , същевременно почистих и дросела. Появи се следния проблем, автомобила започна да работи на високи обороти на празен ход около 2000 след ,което рязко падат . При подаване и отпускане на газта се получава същото . При движение се движи без да подавам газ, при спиране пак оборотите скачат на 2000 за 4-5 сек. и рязко падат. Питането ми е след подмяна на въпросния клапан трябва ли програмиране на ЕКО то . Порових се в аутодата за този модел фокус ст 170 2002 г. пише че трябва да се програмира ЕКО то. Махах акумулатора няколко пъти , минах 150 км и пак същото.Кажете мнения ще съм благодарен . Поздрави Милко Петров.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем след подмяна на IAC клапан Фокус СТ 170
Проблемът е в това, че си изчистил клапата на дросела.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 6&start=20
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 6&start=20

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 27 юни 2015, 20:45
- Местоположение: Bulgaria
- Status: Извън линия
Re: Проблем след подмяна на IAC клапан Фокус СТ 170
Прочел съм всички теми . Правих какво ли не .... Нищо конкретно , на диагностика при подаване на газ клапана (за празен ход) от 3,33% достига 100% след отпускане на газта от 100% затваря рязко до около 35% след ,което пада постепенно до 3,33% .Колата е на празен ход загряла . Дайте ми някаква насока , направо ми къса нервите .. Благодаря предварително.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем след подмяна на IAC клапан Фокус СТ 170
Ако си прочел темата и линковете, значи си видял, че съм се оправил с центровка на клапата на дросела. Ти пробва ли това, защото не разбрах?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 27 юни 2015, 20:45
- Местоположение: Bulgaria
- Status: Извън линия
Re: Проблем след подмяна на IAC клапан Фокус СТ 170
Не съм правил центровка . Ще ти бъда благодарен да опишеш процеса . Не можах да разбера процеса от чуждия форум .
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем след подмяна на IAC клапан Фокус СТ 170
1. Моя го ръчках с часовникарска отверка и игла. Набито е нещо като смола, но се ронеше.
После го врътваш четвърт оборот, така че клапата да хлътне и да задере навътре. (ако гледаш винта откъм главата му, ще е обратно на часовниковата стрелка)
След това разхлабваш леко двата винта 2, които държат клапата. (Внимаваш много, ако ползваш отверка със сменяеми накрайници, защото каквото падне ще отиде в колектора)
После дръпваш леко остта и пускаш, няколко пъти, така че клапата да издрънка и да се намести.
Стягаш внимателно два винта на клапата. Трябва да усетиш, че леко задира(лепкава, както описват)
Връщаш стопиращия винт 1 в оригинална позиция- това е много важно!!!
Отвори и затвори клапата на ръка, за да провериш дали не задира.
Препоръчват тази процедура да се прави при свален дросел. Аз нямах време и не го свалях. Ако не се лъжа, главата на стопиращия винт беше същия като тези на винтовете, на клапата.
Успех! При мен това реши проблема.
Първо махаш смолата на стопиращия винтПосле го врътваш четвърт оборот, така че клапата да хлътне и да задере навътре. (ако гледаш винта откъм главата му, ще е обратно на часовниковата стрелка)
След това разхлабваш леко двата винта 2, които държат клапата. (Внимаваш много, ако ползваш отверка със сменяеми накрайници, защото каквото падне ще отиде в колектора)
После дръпваш леко остта и пускаш, няколко пъти, така че клапата да издрънка и да се намести.
Стягаш внимателно два винта на клапата. Трябва да усетиш, че леко задира(лепкава, както описват)
Връщаш стопиращия винт 1 в оригинална позиция- това е много важно!!!
Отвори и затвори клапата на ръка, за да провериш дали не задира.
Препоръчват тази процедура да се прави при свален дросел. Аз нямах време и не го свалях. Ако не се лъжа, главата на стопиращия винт беше същия като тези на винтовете, на клапата.
Успех! При мен това реши проблема.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 27 юни 2015, 20:45
- Местоположение: Bulgaria
- Status: Извън линия
Re: Проблем след подмяна на IAC клапан Фокус СТ 170
Благодаря за отговорите колеги. Закарах колата при Митко , оказа се проблем със софтоера некоректни настроики . Обновяване и всичко е наред. 

-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 27 юни 2015, 20:45
- Местоположение: Bulgaria
- Status: Извън линия
Re: Проблем след подмяна на IAC клапан Фокус СТ 170.. Проблем решен !!!
petrov24 написа:Здравейте колеги . Имам следния проблем . Реших да сменя IAC клапана , същевременно почистих и дросела. Появи се следния проблем, автомобила започна да работи на високи обороти на празен ход около 2000 след ,което рязко падат . При подаване и отпускане на газта се получава същото . При движение се движи без да подавам газ, при спиране пак оборотите скачат на 2000 за 4-5 сек. и рязко падат. Питането ми е след подмяна на въпросния клапан трябва ли програмиране на ЕКО то . Порових се в аутодата за този модел фокус ст 170 2002 г. пише че трябва да се програмира ЕКО то. Махах акумулатора няколко пъти , минах 150 км и пак същото.Кажете мнения ще съм благодарен . Поздрави Милко Петров.
-
- потребител
- Мнения: 1449
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем след подмяна на IAC клапан Фокус СТ 170
Не мисля че почистването на дросела влияе нещо двигателя аз лично моят съм го чистил със спрей за карбуратори два или три пъти единият път даже го свалях. И аз имах проблеми с оборотите на диагностиката не показваше нищо всички датчици работеха оказа че ангренажа е мръднал не е на белега.madboy написа:Проблемът е в това, че си изчистил клапата на дросела.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 6&start=20
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем след подмяна на IAC клапан Фокус СТ 170
Има го проблема, когато е износена клапата.aspasia написа:Не мисля че почистването на дросела влияе нещо двигателя .....madboy написа:Проблемът е в това, че си изчистил клапата на дросела.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 6&start=20

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем след подмяна на IAC клапан Фокус СТ 170
И моята клапа съм я чистил.
Застъпи с пета и жули с тая четка
С четка за зъби и обезмаслител я чистих.
Нищо й няма
А относно проблема по темата.
За колко време откачва акумулатора и не се оправяше проблема?
Винаги когато съм правил нещо по този клапан бях разкачвал акумулатора преди това докъто трае процедура.
Веднъж не го разкачих и после се видях в чудо докъто се усетя
Застъпи с пета и жули с тая четка

С четка за зъби и обезмаслител я чистих.
Нищо й няма

А относно проблема по темата.
За колко време откачва акумулатора и не се оправяше проблема?
Винаги когато съм правил нещо по този клапан бях разкачвал акумулатора преди това докъто трае процедура.
Веднъж не го разкачих и после се видях в чудо докъто се усетя

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта