Български двигателни масла
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
isoiso, не разбрах само що се палиш, аз само сравних двете български масла, които съм ползвал. Някъде да съм написал не ползвайте българско масло, напротив.
Борко, вземаш си българско масло (няма да се ангажирам с марка) и периодично доливаш, щом върви няма да ти пука че пуши.
Борко, вземаш си българско масло (няма да се ангажирам с марка) и периодично доливаш, щом върви няма да ти пука че пуши.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Доливаш ако колата ти е баракуда
Абе да ползваш Българско масло трябва да си малко фен и да не ти пука от разни всезнайковци, дето чул там нещо ама и той не знае какво. Ей тия класове, които посочи колегата ги знаят 1 от 100, иначе големи разбирачи. Отделно на Приста Бензин 10W40 4-те литра са 41,50лв, което не е малко, като се има впредвид, че се продава наливен Арал за 7лв
Ай сега някой да ми обясни от тия 7лв колко са за продавача, колко са за дистрибутора, колко са за мита и транспорти от Германия(Турция) и колко струва маслото реално при положение че в Г-я е по 10Е литъра
Германците ако знаят, че маслата са им толкова евтини тука ще си купуват от Б-я 




Последна промяна от isoiso на 02 дек 2007, 10:08, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия


От сърце желая да ти потръгне така бизнеса, че да си купиш чистак нов Майбах или Мондео , но поискай да ти го доставят зареден с Приста. А ако се чудиш защо много(некитайски) вносни стоки, не само масла, са по евтини у нас, драсни на лична, ще ти обясня

Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
http://www.prista-oil.com/technical/pro ... id=11&l=bg
Ето тук първите 3 вида масла може да да ги види всеки желаещ и да прецени може ли "слаба" фирма да произвежда 10W60RS, 5W40, 0W40, 5W30 и пълна синтетика за камиони след 2003г с пробег между смените 100 000км.
Ето тук първите 3 вида масла може да да ги види всеки желаещ и да прецени може ли "слаба" фирма да произвежда 10W60RS, 5W40, 0W40, 5W30 и пълна синтетика за камиони след 2003г с пробег между смените 100 000км.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Да повторим, че темата е за БЪЛГАРСКИ МАСЛА и да погледнем на проблема от друг ъгъл. Какво е българското на едно масло произведено със 100% вносни суровини, 100% вносно оборудване, 100 % вносна технология и 55% вносна ел.енергия. Българска е евтината работна ръка. Качеството на българските масла наистина е добро за 10-15 годишните ни фордове.
Макар и малко, има из форума колеги с нови коли и ще е интересно да споделят с какво масло карат.
Някой спомена, че производството на българските масла е по ноу-хау от Тексако. Чудесно, но нали знаете кога се продава ноу-хау за печатане на $20 банкноти...когато имаш технология за печатане на $50. Нямаме ли собствени технологии и разработки, забравете да сме конкурентноспособни при производството на български масла.
Макар и малко, има из форума колеги с нови коли и ще е интересно да споделят с какво масло карат.
Някой спомена, че производството на българските масла е по ноу-хау от Тексако. Чудесно, но нали знаете кога се продава ноу-хау за печатане на $20 банкноти...когато имаш технология за печатане на $50. Нямаме ли собствени технологии и разработки, забравете да сме конкурентноспособни при производството на български масла.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Ноу-хауто не е купено, 25% от Приста ойл доскоро бяха собственост на Техасо. Вземи прочети нещо, че напълни темата с размисли и страсти. А относно това кое е българско - българско е защото се прави в България, а доставчиците на суровини са няколко в целия свят и всички купуват от тях
Цепса, Мобил, Шеврон и др.

-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Аааа, не всички, недей да говориш така!!! Но тези, дето се опитват да надскочат ръста си - те да. Смешно е векове наред да си произвеждал лук и компири и изведнъж да станеш сила в производството автомобилни масла. Всички знаят как завършиха напъните ни в автомобилостроенето, електрониката и къде ли не
Ако някъде можем да сме лидери след 20-ина години, това е туризма. Останалото са сладки мечти...
ps Deutschland ueber Alles!!!!!!!!!!
pps Дано The Seven да е на парти тая вечер.

ps Deutschland ueber Alles!!!!!!!!!!

pps Дано The Seven да е на парти тая вечер.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- dimbatami
- потребител
- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Status: Извън линия
на колегата isoiso ще му кажа че първо да спазва добрия тон на разговор на форума и второто не склерозата на дядо ми е виновна а маслото в бензина го сложи баща ми които по онова време беше карал 13г варбург и със сигурнос е знаел кво прави и незнам що като занесохме двг на един маистор дето се разправяше с трабантите на целия град бе пълно с двг поради същата причина и използвали същия боклук за масло Приста що за толкова време на бащата варбурга не се счупи или трабана на дедо ми дотогава карали с Плама да не говарим за политическата страна на въпроса кои имаше големия интерес плама да фалира и що са зели точно техния технолог но стига глупости
- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Ти какъв тон спазваш като плюеш даден продукт. Извинявай ама на дядо ти трабанта. . . . нещо не ми се вижда сериозно
На тоя майстор спокойно можеш да му изкривиш една тръба в кухата тиква
в България всички са майстори за това сме в девета глуха, а cocoff това с лука . . ., недей да съдиш за хората по себе си, само това ще ти кажа. "Сладките мечти" са ти някога нещо значимо да създадеш в живота си, в което силно се съмнявам 



- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Дядо ти да не е сипал М10Д за по-евтино, знам че доста го практикуват с трабантите
Ще чакам да ми се случи, вече 5-та година карам с Приста на Мондеото и на 2 микробуса, единия Спринтер
Вече са пред затягане сигурно щото общо имат навъртяни над 250 000км.
Компетентен съм няма да ти обяснявам защо, а ти? а cocoff? Може би но в някоя друга област . . . 




-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Писнало ми е от надути празнодумци, но с теб се забавлявам истински
Компетентен си спор няма, само дето не се разбра в коя област
Но ти дерзай...важното е какво ТИ мислиш за себе си, а не какво другите мислят за теб
България на пет морета!!!!!!!!
Да удавим класовия враг в Моторно масло!!!!!!!!
Наистина ми е забавно да си бъбрим, но чакам гости.




България на пет морета!!!!!!!!
Да удавим класовия враг в Моторно масло!!!!!!!!
Наистина ми е забавно да си бъбрим, но чакам гости.

Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
doctordre написа:
нямам опит с това масло, но кокоф- обоснови се ако можеш, карал ли си с такова, имаш ли преки наблюдения да твърдиш че не е хубаво? дайте да спретнем една дискусия за бг маслата, все пак темата е затова
Как ще се обоснове като няма с какво?!? Айде стига вече наистина стана банално.
_________________
Не знам от какво ти е писнало, ама си виж коментарите - в тях няма нищо съществено само се правиш на остроумен ама нещо не ти се получава
Елементарното винаги си личи
Аз също няма да пиша в тая тема повече защото стила е кръчмарски 
нямам опит с това масло, но кокоф- обоснови се ако можеш, карал ли си с такова, имаш ли преки наблюдения да твърдиш че не е хубаво? дайте да спретнем една дискусия за бг маслата, все пак темата е затова
Как ще се обоснове като няма с какво?!? Айде стига вече наистина стана банално.
_________________
Не знам от какво ти е писнало, ама си виж коментарите - в тях няма нищо съществено само се правиш на остроумен ама нещо не ти се получава



- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колеги cocoff i isoiso тъй като май сте останали с впечатление че за вас не важат каквито и да е правила и независимо от забележките ми и двамата сте с последни предупреждения.
До кога зависи само от вас.
Няма да ви позволя да обърнете този форум на туннинг.бг
Следващите ви мнения в която и да е друга тема във форума съдържаща лични нападки или определения ще бъде изтрита.
Колега Georgiev ще те помоля да пуснеш темата отново. Технически не мога да разделя мненията по темата и тези извън нея.
До кога зависи само от вас.
Няма да ви позволя да обърнете този форум на туннинг.бг
Следващите ви мнения в която и да е друга тема във форума съдържаща лични нападки или определения ще бъде изтрита.
Колега Georgiev ще те помоля да пуснеш темата отново. Технически не мога да разделя мненията по темата и тези извън нея.
Поздрави


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост