В МП краденето от клиента - официална политика!
- S@sel@
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
- Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
- Местоположение: deep in Colorado mountains
- Status: Извън линия
Абе май ще взема аз да ида до ВеликоТърново за един оглед на количката !
ПС Много бих се радвал, ако успеем да постигнем едно благо за фен клуба на форд бг- да уредим обслужване за членовете на клуба при знаещите и можещите майстори, където да се държат с нас като с добри клиенти, хвалещи и радващи се на количките си. Никъде не пиша за отстъпки- да ще е добре да ги има, но другото е МОООООГО по-важно! А дотогава с този форум се опитваме да си помогнем дори и с адреси къде има свестен майстор и къде да не ходим. Тук също има интересно за майсторите...
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=43
ПСС в събота и неделя работите ли?



ПС Много бих се радвал, ако успеем да постигнем едно благо за фен клуба на форд бг- да уредим обслужване за членовете на клуба при знаещите и можещите майстори, където да се държат с нас като с добри клиенти, хвалещи и радващи се на количките си. Никъде не пиша за отстъпки- да ще е добре да ги има, но другото е МОООООГО по-важно! А дотогава с този форум се опитваме да си помогнем дори и с адреси къде има свестен майстор и къде да не ходим. Тук също има интересно за майсторите...
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=43
ПСС в събота и неделя работите ли?



БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз няма да споря кой мотор колко масло събира.Не разбирам и не ме интересува защото не ми е работа да го сменям. Затова си има майстори и сервизи за всичко. Лично аз съм много доволен от работата на Мото-Пфое - Велико Търново и колата си на друго място няма да закарам. Труда наистина е 18лв с ДДС но досега не съм имал никакви оплаквания от техните ремонти. Сменял съм разни тампони и други неща (хич не им разбирам) по ходовата част. Като си оставя колата сутринта и знам, че следобед ще е готова. Обаждат ми се когато е готова или ако има нещо допълнително за ремонт или смяна.
Служебните коли шефа ми ги кара по разни гаражни майстори и дребни сервизчета. Мотаят го по няколко дена и му вземат доста скъпо. Например за смяна на накрайници и биелети (пак казвам че не знам какво точно) на служебния Фиат Типо му взеха 200лв за части и 70лв за труд. Колата я държаха 3 дена !!!
Служебните коли шефа ми ги кара по разни гаражни майстори и дребни сервизчета. Мотаят го по няколко дена и му вземат доста скъпо. Например за смяна на накрайници и биелети (пак казвам че не знам какво точно) на служебния Фиат Типо му взеха 200лв за части и 70лв за труд. Колата я държаха 3 дена !!!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Еййй
Ще се оправят нещата бе !
Kefi, ами ти като си знаеш, че не ти трябват повече от 4 литра па що си се съгласил на 5?!
Незнам как е точно в МотоФое но сигурно :
на щанада гледат какво дават по каталог а не как е всъщност. Пише 4 и нещо си но като го точиш не излиза всичко и наливаш по-малко от 4-ри реално а си купил 5 защото така е по каталог. Е кой е виновен ?!
Нали останалия литър и нещо е в теб ? Друг е въпроса ако не си на място и ти кажат, че са сипали 5 а реално е по-малко от 4
Митко ще го има в предвид
Ае всички у Търново да си подържаме фордчетата
Яко Offtopic
Митко, като стана въпрос за твоя проблем с компа :
Имахме комп у нас, водеше се на сестра ми ... ожени се ... взе си го ... каквото му бях слагал от мен си остана при мен. Мога лееко да претендирам, че съм на ТИ с комперите .... така ... сестра ми носи машината в един магазин-сервиз да му сложат каквото му липсва и да го палят ... познай ? .... 3 пъти ми се обаждат, че не пали побеснях и и казах да се разкара от там и въпреки, че се бяхме скарали за компа и не исках да го виждам и казах, че ще ида у тях и ще го запаля .... 2 мин да развия болтчетата и светна ... нещо като са го носили явно са го тупнали
Даааа, .... толкова и им плащат на момчетата в тези магазин-сервизи и затова има такиви "професионалисти"
200 лв. и се бачка де събота де неделя ... мухаххаха ... отказах
смешници .. сега си плета едни плетки 

Ще се оправят нещата бе !

Kefi, ами ти като си знаеш, че не ти трябват повече от 4 литра па що си се съгласил на 5?!
Незнам как е точно в МотоФое но сигурно :
на щанада гледат какво дават по каталог а не как е всъщност. Пише 4 и нещо си но като го точиш не излиза всичко и наливаш по-малко от 4-ри реално а си купил 5 защото така е по каталог. Е кой е виновен ?!
Нали останалия литър и нещо е в теб ? Друг е въпроса ако не си на място и ти кажат, че са сипали 5 а реално е по-малко от 4
Митко ще го има в предвид

Ае всички у Търново да си подържаме фордчетата

Яко Offtopic
Митко, като стана въпрос за твоя проблем с компа :
Имахме комп у нас, водеше се на сестра ми ... ожени се ... взе си го ... каквото му бях слагал от мен си остана при мен. Мога лееко да претендирам, че съм на ТИ с комперите .... така ... сестра ми носи машината в един магазин-сервиз да му сложат каквото му липсва и да го палят ... познай ? .... 3 пъти ми се обаждат, че не пали побеснях и и казах да се разкара от там и въпреки, че се бяхме скарали за компа и не исках да го виждам и казах, че ще ида у тях и ще го запаля .... 2 мин да развия болтчетата и светна ... нещо като са го носили явно са го тупнали
Даааа, .... толкова и им плащат на момчетата в тези магазин-сервизи и затова има такиви "професионалисти"
200 лв. и се бачка де събота де неделя ... мухаххаха ... отказах


- vlad
- потребител
- Мнения: 646
- Регистриран: 22 мар 2005, 17:51
- Модел на автомобила: Mondeo MK III '07, 2.2 TDCi Ghia, sedan
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
От вси4ко описано в поста ми хрумна организирано посещение на клуба в Търново за прегледи.Петък сервиз и обсъждане по същество, събота почерпка на доволни фордфенове с добрите майстори.И после банер на сайта "Форд клуб препоръчва МП Велико Търново"S@sel@ написа:Абе май ще взема аз да ида до ВеликоТърново за един оглед на количката !![]()
![]()

Последна промяна от vlad на 17 дек 2005, 02:59, променено общо 1 път.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ей, май наистина има светлина в тунела....
Ако наистина е така - пак се повтарям, но само адмирации!
С удоволствие бих посетил сервиза Ви, но пък дано не ми се налага!
Въпреки, че Търново ми е любим град, а и стана такъв и на жена ми =D>:
Cossy, с тази синтетика промяната е чувствителна! В смисъл усеща се - промени се (макар и минимално) звука на двигателя, а и ми утихнаха повдигачите. Понеже, както знаеш, карах с полусинтетика на Мобил 10W40 преди смяната сипах добавка за почистване на двигателя, от тази с която можеш да караш до макс.160км. Е, аз карах само 30, но после от картера течеше...кафе с пяна барабар
нищо че карам основно на газ. Явно наистина наште двиг си искат по-тънко масло.
Колкото до литража на тубите - Мобил се продава в 4л туби и по навик търсих пак 4 (още повече не ми се е налагало да доливам, а в тубата оставаше 200-300гр). Затова и се ядосах - опитват се да ме убеждават в имагенерни неща, при условие че преди 2 години ми се наложи да си източвам литър масло през пробката с помоща на мед.система! Бяха ми сипали 4,5литра! Прибирам се спокоен в къщи, вадя щеката, а тя до половината в масло
Е как да не се ядосаш!
Споре мен, ако нещо не е както трябва - то би следвало да се промени! Това, че оставало масло не е от вчера и важи за всички коли...След като реално количеството необходимо масло е различно от предписанието - сменя се предписанието! Все пак в БГ повечето сме си пооцапвали ръцете и сме наясно за какво става въпрос, за разлика от средностатистическия западен потребител...
Ако наистина е така - пак се повтарям, но само адмирации!
С удоволствие бих посетил сервиза Ви, но пък дано не ми се налага!

Cossy, с тази синтетика промяната е чувствителна! В смисъл усеща се - промени се (макар и минимално) звука на двигателя, а и ми утихнаха повдигачите. Понеже, както знаеш, карах с полусинтетика на Мобил 10W40 преди смяната сипах добавка за почистване на двигателя, от тази с която можеш да караш до макс.160км. Е, аз карах само 30, но после от картера течеше...кафе с пяна барабар

Колкото до литража на тубите - Мобил се продава в 4л туби и по навик търсих пак 4 (още повече не ми се е налагало да доливам, а в тубата оставаше 200-300гр). Затова и се ядосах - опитват се да ме убеждават в имагенерни неща, при условие че преди 2 години ми се наложи да си източвам литър масло през пробката с помоща на мед.система! Бяха ми сипали 4,5литра! Прибирам се спокоен в къщи, вадя щеката, а тя до половината в масло

Споре мен, ако нещо не е както трябва - то би следвало да се промени! Това, че оставало масло не е от вчера и важи за всички коли...След като реално количеството необходимо масло е различно от предписанието - сменя се предписанието! Все пак в БГ повечето сме си пооцапвали ръцете и сме наясно за какво става въпрос, за разлика от средностатистическия западен потребител...

- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
E, точно това имах предвид - от 10 на 5W! В случая реших да опитам фордовско, което пък доскоро го поръчваха в Кастрол, сега нещо се чува, че е Мобилmuko написа:kEFi промяната която си усетил идва от това, че си минал на синтетика от полусинтетика, а не от това, че е фордовско. Аз отдавна съм се убедил, че фордовете искат само пълна синтетика 5W, а не полусинтеткика, стига да не много сдухан мотора.

- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Сега звънях в МП да ги питам нещо. 30 лв е труда за час без ДДС, това е цената и в Младост и в Люлин.
По-интересно е, че за едно и също нещо ми казаха различни неща като цени и на двете места, а и в Люлин и в Младост им обясних доста подробно и по два пъти какво питам. Явно са леко разсеяни и не ми се занимава да дават информация по телефона.
В тази връзка предполагам и затова дават и различни отговори за това кой двигател колко литра масло събира. И въобще плюс минус 1-2 литра масло или плюс минус 30-40 лв / в моя случай такава разлика се получи/ не е нещо, което има значение.
Но едва ли идеята им е да крадат, по-скоро и те не знаят и не правят връзка между това, което ги питаш и това, което си знаят и биха ти казали.
Но и незнание да е, пак не ги оправдава.
По-интересно е, че за едно и също нещо ми казаха различни неща като цени и на двете места, а и в Люлин и в Младост им обясних доста подробно и по два пъти какво питам. Явно са леко разсеяни и не ми се занимава да дават информация по телефона.
В тази връзка предполагам и затова дават и различни отговори за това кой двигател колко литра масло събира. И въобще плюс минус 1-2 литра масло или плюс минус 30-40 лв / в моя случай такава разлика се получи/ не е нещо, което има значение.
Но едва ли идеята им е да крадат, по-скоро и те не знаят и не правят връзка между това, което ги питаш и това, което си знаят и биха ти казали.
Но и незнание да е, пак не ги оправдава.
- Warren-G
- потребител
- Мнения: 266
- Регистриран: 11 фев 2005, 00:15
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i 16V MK6 '94, бивш собственик на Форд Фиеста '89 1.3 карб.
- Местоположение: В.Търново/ София- Студ.град
- Status: Извън линия
не може да се слагат всички под един знаменател!
аз в мото-пфое съм ходил един път- във В. Търново.
мн съм доволен от обслужването - и като звъннах по телефона предварително и като отидох в сервиза.
а и цените са добри ,поне около смяната на масло- 10В40 -3,5л (като 0.7л останаха за доливане) + маслен филтър +труд =38л
аз в мото-пфое съм ходил един път- във В. Търново.
мн съм доволен от обслужването - и като звъннах по телефона предварително и като отидох в сервиза.
а и цените са добри ,поне около смяната на масло- 10В40 -3,5л (като 0.7л останаха за доливане) + маслен филтър +труд =38л

-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 22 окт 2005, 10:43
- Модел на автомобила: Ford Fiesta '89 1.4 Ghia - на Пропан-бутан
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
За Търново не знам, но...
За Търново нямам впечатления, но с Камен Стратиев и "Боби" Спасов, и ... а бе стига сте ми говорили, че някой в МП знае за какво точно е там.
Всички са там за заплатата, а не за да свършат нещо.
Всички са там за заплатата, а не за да свършат нещо.

По-добре да си легнеш гладен, отколкото да се събудиш длъжен 

- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4782
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: За Търново не знам, но...
не съм съвсем съгласен с тебsteve написа: Всички са там за заплатата, а не за да свършат нещо.
когато бях на отворени в МП(май беше октомври) врати присъствах на диалог между колежка и колега ---ако може ТОЙ да види буса на нейния човек---
значи тя му има доверие като майстор а пък и всеки знае какво е да направиш услуга на колега
според мен работят тогава когато им е кеф а не когато трябва това им е проблема на МП
времето е като парите-никога не стига
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта