Страница 1 от 1
Въпрос за хидравлика на фиеста
Публикувано: 24 май 2007, 17:16
от pifivo1
Привет на всички
Можели някой да ми каже колко побира хидравликата на фиеста 1.25 зетек с, как се сменя и дали мога да го направя сам. За течността мисля че беше ДОТ4.
Предварително благодаря

Re: Въпрос за хидравлика на фиеста
Публикувано: 28 май 2007, 15:56
от valerko1
pifivo1 написа:Привет на всички
Можели някой да ми каже колко побира хидравликата на фиеста 1.25 зетек с, как се сменя и дали мога да го направя сам. За течността мисля че беше ДОТ4.
Предварително благодаря

Това не е ли спирачна течност......или съм много зле.
Публикувано: 29 май 2007, 08:55
от cocoff
Хич не си зле даже

Руска спирачна течност е.
Публикувано: 29 май 2007, 18:12
от petkoff_pl
cocoff написа:Хич не си зле даже

Руска спирачна течност е.
Спирачните течности трябва да отговарят на изискванията на cneцuфukaцuя SАЕ J 1703 или на по-популярната FMVSS 116 DOT 3/4/5/ 5.1.
тази информация е от
Каква спирачна течност и защо?
Публикувано: 30 май 2007, 08:54
от cocoff
Заблуди ме това, че е написано ДОТ, а не DOT...и веднага асоциирах с "Нева", онази иначе толкова хубава спирачна течност...

Виноват!!!
DOT(Department Of Transportation) е наистина US стандарт за спирачни течности.
П.П. Ако говорим за хидравликата на волана, четох, че се сменява като се изсмуче съдържанието на резервоарчето и се налее новото масло. Защо не се източва цялото - не знам, но предполагам, че проблем е обезвъздушаването.
Публикувано: 30 май 2007, 13:05
от pifivo1
cocoff написа:Заблуди ме това, че е написано ДОТ, а не DOT...и веднага асоциирах с "Нева", онази иначе толкова хубава спирачна течност...

Виноват!!!
DOT(Department Of Transportation) е наистина US стандарт за спирачни течности.
П.П. Ако говорим за хидравликата на волана, четох, че се сменява като се изсмуче съдържанието на резервоарчето и се налее новото масло. Защо не се източва цялото - не знам, но предполагам, че проблем е обезвъздушаването.
Мерси, но тогава какво да наливам в хидравликата?

Публикувано: 30 май 2007, 13:53
от cocoff
http://www.eurooil-bg.com/contact.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://plovdiv.techno-link.com/ClientsS ... gp.htm#hid" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motobul.com/bg/products_castrol.php?id=78" onclick="window.open(this.href);return false;
1. Сваляш стария филтър (ако имаш такъв)
2. Източваш маслото с маркуча.
3. Доливаш ново масло.
4. Поставаш обратно капака на казанчето за да не се омаже наоколо при изпълнение на точка 5
5. Палиш и мърдаш волана да извърти маслото в системата с новото.
6. Гасиш, източваш пак и пак и така докато стане бистро.
7. Слагаш новия филтър, доливаш ако се налага и събираш всичко както си е било.
Ето ти и оръдията на труда:
- 2 кила кастрол (например) за 24лв
- един филтър от Хр.Ботев 112 (например)
- парцали
- 1,5м маркуч Ф8 (например)
- Празна бутилка от мин.вода три литрова
- Хубаво време, около половин час
(по материали от форум Мерцедес)
П.П. Би могъл и през някой отвор на рейката да го източиш ама доливай отгоре за да не шмръкне въздух.
Публикувано: 21 юни 2007, 07:32
от pifivo1
cocoff написа:http://www.eurooil-bg.com/contact.php
http://plovdiv.techno-link.com/ClientsS ... gp.htm#hid" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motobul.com/bg/products_castrol.php?id=78" onclick="window.open(this.href);return false;
1. Сваляш стария филтър (ако имаш такъв)
2. Източваш маслото с маркуча.
3. Доливаш ново масло.
4. Поставаш обратно капака на казанчето за да не се омаже наоколо при изпълнение на точка 5
5. Палиш и мърдаш волана да извърти маслото в системата с новото.
6. Гасиш, източваш пак и пак и така докато стане бистро.
7. Слагаш новия филтър, доливаш ако се налага и събираш всичко както си е било.
Ето ти и оръдията на труда:
- 2 кила кастрол (например) за 24лв
- един филтър от Хр.Ботев 112 (например)
- парцали
- 1,5м маркуч Ф8 (например)
- Празна бутилка от мин.вода три литрова
- Хубаво време, около половин час
(по материали от форум Мерцедес)
П.П. Би могъл и през някой отвор на рейката да го източиш ама доливай отгоре за да не шмръкне въздух.
А запушен филтър примерно, влияе ли на твърдостта на волана?Щото моя е малко твърдичък, но това си има и своите предимства.
Публикувано: 22 юни 2007, 21:06
от cocoff
1.25 май няма филтър на хидравликата на волана

А ти смени ли изобщо маслото? Ако разликата е малка, не се чуват някакви шумове откъм помпата, и рейката не тече, скоро ще свикнеш. Аз лично предпочитам малко по-тежък волан.
Публикувано: 23 юни 2007, 10:23
от pifivo1
cocoff написа:1.25 май няма филтър на хидравликата на волана

А ти смени ли изобщо маслото? Ако разликата е малка, не се чуват някакви шумове откъм помпата, и рейката не тече, скоро ще свикнеш. Аз лично предпочитам малко по-тежък волан.
Не съм го сменял, на вид изглежда бистро, а и не се чуват шумове.Твоят волан също ли е по-тежичък?

Публикувано: 23 юни 2007, 13:57
от cocoff
Ми от някои е по-тежък, от други е по-лек

Re: Въпрос за хидравлика на фиеста
Публикувано: 05 ное 2009, 13:06
от Velin bs
Да ви питам и аз. Карам Фокус дизел, ако си взема Castrol TQ-D и долея в казанчато без да източвам цялата система, дали ще има проблем??