Страница 1 от 1
Проблем с ДАТЧИК - Къде правят Диагностика в София?
Публикувано: 03 юли 2007, 10:53
от Meryk
Здравейте,
Знаете ли в София къде правят диагностика на колата?
Имам проблем с датчика за спирачната течност (може би се води датчик за спирачки, този който е с удивителна). Той постоянно ми свети, въпреки че всичко по колата е сменено - спирачна течност, масла и т.н. От един сервиз също не можаха да ми кажат защо продължава да свети този датчик и ме посъветваха да отида на диагностика.
Така че ще съм благодарна ако ме посъветвате.
Мерси предварително

.
Публикувано: 03 юли 2007, 12:16
от cossy
Звънни в Мото-Пфое да питаш, мисля, че беше около 30, 35лв... а лампата може да свети и от лош контакт на ръчната
п.п.Ето и колко струва диагностиката в Д&Н, ако в МП е същата цена, по-добре иди при Мото-то, все пак са официални вносители, а в тази цена не съм сигурен, но май се включваше и отстраняването на дребни дефекти

Успех!
Услуга Цена
Компютърна диагностика 36лв
Мерси!
Публикувано: 03 юли 2007, 15:14
от Meryk
cossy написа:Звънни в Мото-Пфое да питаш, мисля, че беше около 30, 35лв... а лампата може да свети и от лош контакт на ръчната
п.п.Ето и колко струва диагностиката в Д&Н, ако в МП е същата цена, по-добре иди при Мото-то, все пак са официални вносители, а в тази цена не съм сигурен, но май се включваше и отстраняването на дребни дефекти

Успех!
Услуга Цена
Компютърна диагностика 36лв
Благодаря за информацията!

Помогнете
Публикувано: 06 юли 2007, 15:39
от jorkata_30
Здравейте колеги ,
имам един проблем нещо отказа да ми показва на таблото температурата на моторчето мислих че е датчика един го погледна и каза че си е наред можело нещо по кабелите , имате ли си представа какво може да е и как мога да си помогна сам
мерси

Re: Помогнете
Публикувано: 06 юли 2007, 15:47
от Любо
jorkata_30 написа:Здравейте колеги ,
имам един проблем нещо отказа да ми показва на таблото температурата на моторчето мислих че е датчика един го погледна и каза че си е наред можело нещо по кабелите , имате ли си представа какво може да е и как мога да си помогна сам
мерси

Как го погледна? Защото само с поглед тоя датчик няма как да разбереш, че не е в ред.
Може да е заминал и самия уред на таблото.
Дай на късо кабелите които влизат в буксатна на датчика. После си виж уреда на таблото. Ако стрелката отида в червената зона "удари тавана" значи, че уреда е в ред, значи също, че и кабелите са в ред. Следователно датчика не е в ред.
Много малко вероятно е да се е пресъкнал кабела от самосеби си!!!
Съвсем нищо ли не показва? Не отлепя стрелката от долното положение!? Ако отлепя, но не влиза в нормален температурен режим си смени термостата.
Публикувано: 06 юли 2007, 15:52
от jorkata_30
да съвсем нищо въобще не отлепя ще проверя както казваш да видим.Лошото е 4е не сам в БГ ама мисля че не е много голям проблем но все пак не мога да виждам температурата но пак ина4е савсем нормално перката си се включва да охлажда когато е необходимо има ли някаква опастност

Публикувано: 06 юли 2007, 16:01
от Любо
Не би трябвало да има опасност, щом перката ти се включва. Но е тъпо да не виждаш температурата...
Напарви теста с късото и ще знаеш кое не е в ред.
Тук един такъв датчик струва от 14лв до 35-40лв зависи от къде го копуваш и какво марка е. Това последното ти го пеша, за да имаш някаква база за сравнение, защото каза, че не си в БГ.
Публикувано: 06 юли 2007, 16:08
от jorkata_30
зна4и ще прпбвам да видим ама иначе като не я натискам много по аутобаните се надявам да мине вси4ко нормално абе колега виждам 4е ми отговаряш да те питам според теб има да се смени някаква ролка или нещо такова не разбирам много като я запаля не 4е трака ама има един такав лек шум тук един майстор я погледна и каъа 4е някаква ролка е ъа сменяне която тук е много пари но каъа 4е не е толкова опасно и мога да мина 2,3000 км та как мисли6 4е нещо сам се паникьосал малко се тва ми е в акала ина4е като си додиа ще сменяма консумативи ясно е и ще я оправим тая ролка

Публикувано: 06 юли 2007, 16:17
от Любо
Каква е тази ролка?
Така като те слушам оставам с впечатлението, че съвсем скоро си взел колата? Аз на твое място не бих тръгнал на път без да сменя ремъци, ролки, масла и филтри, дори в сервизната книжка да пише, че са сменени ден преди покупката!!! Дори да е от познат, няма значение - свенят се.
Наумил си си да ги сменяш тези неща като се прибереш - добре твоя воля - дано няма аварии по пътя.
Един колега си взе кола (служебна), която познаваше и е водил на сервиз, знаеше й и кътните зъби. На 10 хил. км от смяна на ангренажен ремък. Същия се скъса след 200 км каране, защото не сменили ролките на ремъка. Но в книжката отразено "смяна на ангренажен ремък + ролки"
Публикувано: 06 юли 2007, 16:23
от jorkata_30
ами аз маслото го смених с филтъра а ремаците са добре поне така като погледна майстора каза 4е са добре ина4е трябва доста пари4ки тук да дам само тоя проблем такава ролка е към 400 ? тук мисля 4е ролката е до ангренажния како казваш
Публикувано: 06 юли 2007, 16:26
от jorkata_30
jorkata_30 написа:ами аз маслото го смених с филтъра а ремаците са добре поне така като погледна майстора каза 4е са добре ина4е трябва доста пари4ки тук да дам само тоя проблем такава ролка е към 400 ? тук мисля 4е ролката е до ангренажния како казваш
Публикувано: 07 юли 2007, 12:15
от gogo_21011
Както си решиш, но "Една ролка цял двигател събаря" Съвета ми е сменяй го докато е време, че то като се скъса там....