Страница 1 от 1

Помощ за Форд Ескорт 91 година " ангренажен ремък "

Публикувано: 17 авг 2007, 02:34
от unknown85
Сменях сигменти на двигателя .След ремонта ангренажният ремък е в монета е на 1 зъб предварение !! Направиг го така понеже преди ремонта когато е на белег колата няма мощност и пуши синио ,а 1 зъб напреде мощноста остава същтата но не пуши ! сега колата прекъсва " патка " "все 1 нама центровка " !
Сменял съм ангренажната шаиба на резпределителния вал , но незнам от какъв фпрд е сегашмата. броят на зъбите съвпадат ,но възможно ли е белега да е различен спрямо моята . НА това не обарнах внимание ,а старата я нямам .
Някои може ли да даде малко информация !!!
ПЛС без тапи коментари !!

Публикувано: 17 авг 2007, 09:26
от nikolovvd
Мисля, че трябва да извадиш свещта на І-ви цилиндър и с една по-дълга отверка (като индикатор я ползваш) да нагласиш буталото в горна мъртва точка. След това погледни къде са белезите на съответните шайби. Това ще ти покаже дали това което правиш е това което искаш да направиш.
Ако имаш разминаване, то тогава нищо не правиш.

Публикувано: 17 авг 2007, 12:28
от EscortMK51.3
сигурен ли си че ремъка, които ти трябва е точно този ?

Публикувано: 17 авг 2007, 17:11
от buhap
Дизел? Един зъб на помпата или разп.вал

не бензин

Публикувано: 18 авг 2007, 00:06
от unknown85
1.4 бензин моно ...

Публикувано: 18 авг 2007, 12:21
от cossy
Слушах Buhap, не си зацепил някъде едно зъбче :)

Мерси

Публикувано: 18 авг 2007, 14:44
от unknown85
ОК мерси