Страница 1 от 2
					
				Купих си Мондео 1.8 турбо дизел.
				Публикувано: 26 сеп 2007, 22:58
				от Sasho Filew
				Привет любители на марката Форд.Радвам се,че и аз съм вече тук.Днес станах собственик на Форд Мондео 1993година, турбодизел-1.8.След като го регистрирах и се уморих,ми предстои смяна на консумативи.Бих помолил всеки,който има този точно двигател да сподели впечатления и как я поддържа.А аз,като я измия и парфюмирам,веднага ще я щракна за клуба! 

 
			
					
				
				Публикувано: 27 сеп 2007, 10:44
				от aaleks
				Добре дошъл, със здраве да си я караш и хиляди безаварийни км!
 
 аз все още не съм сменил ремъците, но риска е голям. Смяната не е ефтина, ако не греша само на ангренажа са три ролки и още две на пистовите ремъци /компресора и динамото/, но те не са фатални както на ангренажните.
 
			
					
				Благодаря!
				Публикувано: 27 сеп 2007, 11:25
				от Sasho Filew
				Да,и аз така знам,днес сутринта я закарах в един сервиз,но не на Форд,друг и им казах да направят пълна проверка и смяна на консумативи.Дано си свършат работата...лошото е,че незнам колко ще ми струва.Уж по ходовата част е добре,като я карах,е много тиха и няма нищо.Обаче....абе винаги е така,когато си купуваш друга кола.Но пък от сега мога да кажа,че съм доволен от салона...супер е.....
			 
			
					
				
				Публикувано: 11 окт 2007, 07:41
				от Radikn
				Честито и от мен!
Мондеото е супер, а за смяна на трите ролки и два ремъка приготви към 300лв.
Иначе ремъците на алт. и климатика са по 20 лв, нозасега ако не са нацепени не бързай да ги сменяш!
Обърни сериозно внимание на климатика!!!
Компресор , филтър(дехидратиращ), капилярна тръбичка, абе моли се да са наред иначе и за там 300лв.
			 
			
					
				
				Публикувано: 12 окт 2007, 19:40
				от msotiroff
				Честито за колицата и добре дошъл във форума.
Аз кихнах само 170лв. за комплект 3ролки и 2 ремъка + 70 за труда. Не знам кои са тези дето дават по 300, но...
Засега съм доволен - мисля, че 1.8 ТД е много добър избор.
Успех.
			 
			
					
				
				Публикувано: 16 окт 2007, 08:56
				от ofeto
				ми аз за моето мондео да дох 420лв за смяна на масло,ремъци,ролки,маслен,въздушен,горивен филтър и задни спирачни челюсти!като в цената влиза и работата!
			 
			
					
				Благодаря!
				Публикувано: 08 ное 2007, 08:26
				от Sasho Filew
				Благодаря на всички,които ми честитиха.Да,доволен съм и прегледах всички неща.Смених само ролките и ангренажа.Но се появи друг проблем,за който първо че потърся писано дали има и тогава ще пусна тема.А проблема е,че откакто застудя,парното едвам се затопля след 20 мин работа на двигателя  

 
			
					
				Re: Благодаря!
				Публикувано: 08 ное 2007, 09:20
				от mrdds
				Sasho Filew написа:А проблема е,че откакто застудя,парното едвам се затопля след 20 мин работа на двигателя  

 
 
  не се стряскай,с 30-40лв ще се стоплиш.Смени и термостата,но преди да сложиш новия го пусни в тенджера с вода и загрявай като мериш температурата.Преди време имах случай с еедин такъв,който отваряше на ~40 градуса.Добре,че колата ми беше вартбург и си го свалях и слагах за отрицателно време.на форда обаче няма да е за това отрицателно време. 

 
			
					
				Re: Благодаря!
				Публикувано: 08 ное 2007, 11:23
				от msotiroff
				
			 
			
					
				
				Публикувано: 08 ное 2007, 14:33
				от mrdds
				TIN написа:Закупена част: Термостат + опръстен 
Закупен за: 42лв 
Модел на автомобила: Форд Мондео 
Година на производство: 1994 
Двигател: 1,8 
Закупен от Мото-Пфое
 http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%F2#55461" onclick="window.open(this.href);return false;
 
			
					
				
				Публикувано: 08 ное 2007, 17:53
				от msotiroff
				Това съм го виждал, ама то е за бензинов ДВГ. Темата е за ТД.
Както и да е - вярвам, че за дизелака не е по - ефтин  

 
			
					
				
				Публикувано: 09 ное 2007, 10:08
				от ofeto
				не се шашкай колега провери си първо нивото на антифриза,че ако ти е под минимума това се отразява и на парното!освен това колата ти е дизел,тоест по-бавно загрява двигателя а от там неминуемо по-бавно ще ти стопли парното!а бе за дизел зимно време си е май май нормално парното да стопля след петнайсетина минути.според мен няма нищо притеснително и нередно,ама нека някой по-компетентен да каже!
			 
			
					
				
				Публикувано: 09 ное 2007, 20:14
				от 1.8d
				Как 15 мин.Че ти за толкова време на студа ще пукнеш.Трябва с ушанка да караш 

 ...Не си уточнил само че тези 15-20 мин,работа на място ли са или в движение.При мен нещата са такива,че на място когато климатроника е на AUTO започва да духа топъл въздух след 5-6 мин,а след 15 вече фучи с пълната си мощ,а в движение започва да духа след километър и половина,два градско!Правил съм си експеримент - при -2 до -5 градуса,след 1 - 1,2км. каране на 2-ра предавка с 2 700 - 3 000 об/мин. вентилатора започва да духа топло
 
			
					
				
				Публикувано: 09 ное 2007, 21:04
				от ofeto
				с климатроник или климатик да тр след 5 мин аз имах предвид нормално парно без да си пуснат климатик или климатроник!даже си мисля че за дизел ако работи на място май ще е необходимо и половин час докато задуха топло парното/и като казвам парното имам предвид парното,не климатика или климатроника/!
			 
			
					
				
				Публикувано: 10 ное 2007, 12:23
				от msotiroff
				Аз много се чудя дали да не сложа един картон от вътрешната страна на решетката на радиатора, за да не влиза студен въздух. Така някога слагах на жигулето и загряваше доста по - бързо...
Как мислите? Някой правил ли го е на Форд?
			 
			
					
				
				Публикувано: 26 ное 2007, 14:37
				от Mondi
				msotiroff написа:Аз много се чудя дали да не сложа един картон от вътрешната страна на решетката на радиатора, за да не влиза студен въздух. Така някога слагах на жигулето и загряваше доста по - бързо...
Как мислите? Някой правил ли го е на Форд?
Не разсмивай така де . Има грешка някъде (попрочети из темите ) . Започва да духа топло след 4-5м. работа на място или още по-бързо след 5-600метра каране а след 1км. трудно задържаш ръката си в/у "духалките" .
 
			
					
				
				Публикувано: 27 ное 2007, 22:55
				от Conan_1
				Честито за колата колега!Със здраве и безаварийно да я караш!А за термостата то и моят двигател е 1,8 ТДИ и термостата го купих по каталог за модела - 14,50 лв Така 4е тия цени от 40 малко много ми се виждат!А термостата си ми бачка супер и е топличко сега 

 
			
					
				
				Публикувано: 28 ное 2007, 00:28
				от msotiroff
				Mondi написа:...
Ми аз вече сложих картон отпред и колата загрява малко по - бързо. Работата ми е на около 11-12 км от вкъщи, а колата влиза в режим NORMAL на половината път. Първите 10-ина минути умирам от студ 

 Може и термостата да е блокирал в отворено положение нещо, не знам, но ще взема да го сменя да видим... то не се издържа... студ мори добитъкаааа...
Conan_1 написа:Честито за колата колега!Със здраве и безаварийно да я караш!А за термостата то и моят двигател е 1,8 ТДИ и термостата го купих по каталог за модела - 14,50 лв Така 4е тия цени от 40 малко много ми се виждат!А термостата си ми бачка супер и е топличко сега 

 
Колега, за колко време ти загрява колата, така че парното да духа топло.
Мерси.
 
			
					
				
				Публикувано: 28 ное 2007, 08:40
				от Conan_1
				Ами средно от 5 до 10 минути,ама тук се намесва факта че сутрин дизела иска даго караш по-леко без юркане поне 10-ина минути!Та ако настапваш газста може и по-бързо незнам!Смени си термостата и ако ефекта все още не те задоволява значи трябва да пипнеш и радиатора на парното!  

 
			
					
				Радиаторче на парното...
				Публикувано: 30 ное 2007, 17:53
				от Sasho Filew
				Колеги,след тотално разследване и смяна на разни не работещи малки неща се стигна до ГОЛЯМОТО НЕЩО....а именно радиаторче на парното.Та въпроса ми е какви са цените му за нов или втора употреба...ако пък някой от вас има излишно,нека да ми свирне..да го купя...работещо,разбира се...

Благодаря!
Колата е Mondeo 1.8TDI 1994 седан!