Страница 1 от 1
Смяна на антифриза на Ескорт Zetek 1.6 16 V 1996г.
Публикувано: 10 окт 2007, 13:45
от vaskoneti
Здравейте колеги, дойде време да си сменям антифриза на колата, колко събира системата, откъде се източва стария, отговори със снимка са добре дошли, обезвъздушаване налага ли се ?
Благодаря Ви предварително !
Публикувано: 10 окт 2007, 14:21
от doctordre
ако нямаш пробка сваляш единия маркуч на радиатора (май беше този който е по-ниско

) и точиш

обезвъздушаване мисля че не трябва, поне при мен беше така. остави казанчето отворено и като запалиш малко да поработи то си го дръпва

така няколко пъти и си готов
Публикувано: 10 окт 2007, 14:37
от orlinm
Има пластмасова пробка на радиатора отдолу.
Като застанеш срещу колата, пробката е в долния десен ъгъл на радиатора, пластмасова е, развива се със кръстата отверка по-голяма.
Лягаш, развиваш и гледай да не си държиш лицето точно стещу пробката че да не се изпръскаш

Публикувано: 10 окт 2007, 15:08
от Dundee
Ето снимка на пробката (зад кривата метална тръба се пада):
Аз я развивам с монета от 50 стотинки. Докато източваш отвори капачката на казанчето за антифриза.
Публикувано: 10 окт 2007, 22:09
от Трол
7 литра трябва да ти е системата.
Публикувано: 10 окт 2007, 22:23
от paci
Трол написа:7 литра трябва да ти е системата.
Но ще източи 4!

Публикувано: 11 окт 2007, 14:04
от vaskoneti
Благодаря Ви ! Всичко премина гладко, специално на
Dundee, снимката му ми помогна доста, защото това винтче като го гледаш изобщо не прилича на пробка ! Желая Ви успех !!!

Публикувано: 08 дек 2007, 12:53
от Full_Speed
Dundee направо ме разби братле

С монета от 50стинки

И на Мондеото има такава пробка.
Публикувано: 08 дек 2007, 15:38
от Edinuser
И на Мондеото има такава пробка - точно под долния шланг на радиатора - пластмасова е и има зъбчета като се развие да не излиза напълно. И аз я развивах с монета от 50 ст. но голям зор беше, че трудно се бърка там - не ми се сваляше кората от долу и бърках отпред м/у двигателя и радиатора.
Сляд като източих и промих системата намазах резбата на пробката с течен сапун и се зави много лесно. Сега съм с нов антифриз.
Публикувано: 08 дек 2007, 18:45
от цеков
Аз я развивам с монета от 50 стотинки
А аз използвам ключа от входната врата.
Кръглата част пасва добре в пробката,
а назъбената става за дръжка.
Така и тръбата не пречи много.

Публикувано: 09 дек 2007, 13:34
от Full_Speed

Мале ще ме уморите направо колеги.Заболя ме корема да се смея мали

Със всичко става...

Публикувано: 15 дек 2007, 01:48
от Aicken
Какви сложни работи правите колеги.... аз само доливам не сменям

и все пак не съм закъсал
Публикувано: 15 дек 2007, 20:35
от TURBOTO
Публикувано: 16 дек 2007, 10:58
от DigiPro
Аз на мойта я развих тази тапа с една малка плоска отверка обърната настрани. Така хем имаш рамо с което да я развиеш по лесно ако е затегнала много.
Публикувано: 28 дек 2007, 18:14
от nino217041
с монета от 1 лв. става перфектно ,но преди това за да имам достъп отгоре до пробката м/у радиатора и двигателя свалих тръбата която влиза във въздушния филтър.