Страница 1 от 1

Моля за помощ! Мондео не пали!

Публикувано: 18 май 2008, 14:03
от Na4ista
Здравейте. Мондеото, което купихме наскоро прави няколко пъти номера с паленето! Дизел е 1.8 турбо '98 год. Проблема е следният - вкарвам ключа - въртя, подгрява, изгасва лампата, остава тази на маслото да свети, но изгасва, както и на abs-a, след което въртя ключа и все едно нищо не съм направил! колата няма имобилайзер, само аларма, която я отключва изаключва! интересното е, че се оправя веднага щом почна да пипам нещо по ключовете от таблото, примерно завъртя този на парното, но на сухо, без контакт това! после врътна вентилатора, той не се включва, защото няма контакт, но явно прави нещо, или аз си въобразявам! вчера например си включих и изключих фаровете, след което колата запали от четвърт оборот, колкото си пали по принцип..кажете моля ви от какво може да прави тия номера?
благодаря предварително

Re: Моля за помощ! Мондео не пали!

Публикувано: 18 май 2008, 15:28
от Na4ista
ето сега отново направи същия номер! този път лекарството беше да пусна духалките, но този път завъртях ключа на контакт, духалки и запали...какво му има ???

Re: Моля за помощ! Мондео не пали!

Публикувано: 19 май 2008, 20:50
от зуница
Провери предпазителите не само дали са здрави ,но и за добър контакт.Направи същото и с релетата.Провери дали нямаш чип на ключа.Моя Мондю е по-стар, но има имобилайзер.

Re: Моля за помощ! Мондео не пали!

Публикувано: 25 май 2008, 11:01
от goschog
колега,аз имам подобен проблем,само че моят/фм1.8д-комби/след обслужване отказа да пали по същия начин.И до сега нито един специалист не успя да промени положението.Дали не би могъл да споделиш опит,ако имаш вече такъв.

Re: Моля за помощ! Мондео не пали!

Публикувано: 30 май 2008, 20:33
от cecostar
А как е акумулатора? Моето правеше така - въртеше си нормално,обаче по време на въртенето,акумулатора падаше на 10 волта и палеше много трудно.Смених акумулатора и всичко се оправи.

Re: Моля за помощ! Мондео не пали!

Публикувано: 11 юни 2008, 10:54
от Na4ista
След десетина дни лутане из задънени пресечки най-накрая попаднах на майстор, който ми обясни, че това е своего рода имобилайзер! Сега колата пали безотказно! Просто като завъртя ключа на контакт и пускам духалките (ключа на духалките е разковничето)! Тъпото в случая е, че на практика няма специялна система, която да контролира това...просто от ел. верига нещо не е както трябва и сега като резултат имам имобилайзер... или нещо такова...