Страница 1 от 1

Плюй вода...

Публикувано: 06 апр 2005, 01:04
от cossy
... от ауспуха :shock:
На какво ли се дължи това явление :? ?
Дали е от перфектните ни горива, само конденз... или и още нещо? :roll:

Ако ти работи ката...

Публикувано: 06 апр 2005, 08:19
от kEFi
...е нормално. Плюс малко от конденз....ама е дестилирана :wink: . Ако те4еше нещо друго дестилирано от там-грешка нямаше да имат колите ни :D :D :D
В тази връзка - преди 2 месеца, докато чакаме КАТ бях оставил колата да работи (на газ) защото си беше адски студено. Като приключихме с полицаите отивам към колата и гледам под ауспуха сталагмит :?: А то нали си капело вода и на студения асфалт :D :D :D Ама си имаше към 2 санта височина...

Публикувано: 06 апр 2005, 09:42
от S@sel@
Това е просто конденз, особено ако като загрее изчезва. А ако си на газ май е още по- вероятно да си е нормално.

Публикувано: 06 апр 2005, 11:19
от swetul4o
Чувал съм, че ако ти капе вода от аспуха е признак, че двигателя има добро изгаряне на горивната смес! Поне така ми казаха като ходих на полседната диагностика на двигателя! 8)

Публикувано: 06 апр 2005, 17:48
от Brock
swetul4o написа:Чувал съм, че ако ти капе вода от аспуха е признак, че двигателя има добро изгаряне на горивната смес! Поне така ми казаха като ходих на полседната диагностика на двигателя! 8)
И аз така съм чувал


:twisted:

Публикувано: 06 апр 2005, 22:10
от _SLiThER_
хехехехе тя моята е като фонтан :lol: а не бих казал че работи префектно :lol: :cry: :roll:

Публикувано: 07 апр 2005, 11:44
от ewgeny
Но, колеги, аз съм на мнение че по-добре вода, отколкото бензин и масло! :wink:

Стига сте се стягали бе!

Публикувано: 07 апр 2005, 23:18
от dpower
На paci от ауспуха му ручи като от олук след дъжд, а двигателят му мърка като коте.

Публикувано: 08 апр 2005, 00:01
от cossy
Aбе не ми харесва така... и гърнето почва да подпръдва... а и двигателя не държи както преди оборотите точно на 1000... нещо не може да се нагласи както трябва явно :roll:

Re: Стига сте се стягали бе!

Публикувано: 08 апр 2005, 08:22
от paci
dpower написа:На paci от ауспуха му ручи като от олук след дъжд, а двигателят му мърка като коте.
Хе-хе-хе-хе :D
Cossy де да знам :?
За кондеза споко. Знам, че нямаш газово но ... аз карам само на газ и миналия месец сипах малко бенз да покарам и на бензинец малко. Обърнах внимание веднага, че имам конденз и на бензин, но карам все на къси разстояния и мотора няма време да загрее добре ... на дълго и на бензин нямам наблюдения. Иначе бачка перфектно нямам оплаквания даже му се кефа, да чукна на кухо (чукам си на главата в този момент :wink: )
Не мисля за сега, че кондеза ти е свъразан с променливите обороти но ми минават разни комбинации през главата.
Виж нещо друго :
динамика, разход ... вземи смени и бензинджииницата за пробата

Колега, не се коси!

Публикувано: 08 апр 2005, 09:25
от kEFi
cossy написа:Aбе не ми харесва така... и гърнето почва да подпръдва... а и двигателя не държи както преди оборотите точно на 1000... нещо не може да се нагласи както трябва явно :roll:
От водата изгниват гърнета, то е ясно. Материала, от който са направени тръбите ни хич не е устойчив и е нормално да станат малко по..RS. Виж за другото, което пишеш - поблема не е от водата.
Само ще спомена, че след като ми оправиха спойките в блока на бушоните - колата ми спря да се мъчи да изгасва сутрин(първите 2-3 мин), чистачките заработиха по-бързо :wink: , а индикатора за температурата на двигателя ми оживя, чак и показва вече :D :D :D

Публикувано: 01 окт 2005, 12:40
от fiestaracing
Водицата изотзадзе е нещо нормално-дори когато спре да си излиза започвам да се замислям дали всичко е о.к.!Проблеми с гърнетата немам-защото и такива немам-само прави резонатори-общо взето си е права тръба-от край до край-страшен тембър вади-разкош!!!Особено след 4500об/мин!Водицата си се оттича ...... и това е

Публикувано: 04 сеп 2006, 12:50
от веден
А къде забравихте ролята на катализатора....за тая вода ?

Публикувано: 04 сеп 2006, 16:03
от qwert
Сори, не е по темата, но в кои сервиз или майстор ти го направи
KEFI
Само ще спомена, че след като ми оправиха спойките в блока на бушоните - колата ми спря да се мъчи да изгасва сутрин(първите 2-3 мин), чистачките заработиха по-бързо , а индикатора за температурата на двигателя ми оживя, чак и показва вече

Публикувано: 04 сеп 2006, 16:19
от kEFi
qwert написа:Сори, не е по темата, но в кои сервиз или майстор ти го направи
KEFI
Само ще спомена, че след като ми оправиха спойките в блока на бушоните - колата ми спря да се мъчи да изгасва сутрин(първите 2-3 мин), чистачките заработиха по-бързо , а индикатора за температурата на двигателя ми оживя, чак и показва вече
Мото Пфое...

Публикувано: 04 сеп 2006, 16:29
от qwert
За, KEFI
А каква сума да си приготвя, и какво точно да и кажа (за проверка или нещо др.), може да звучи тъпо но не съм от посетителите на Мото Пфое и не съм имал достатъчно контакти с приемчици.
Съжалявам че пиша в на колегата темата, но нещо си мисля че и при мен може да има нужда от това което е написал KEFI.

Публикувано: 04 сеп 2006, 20:10
от evg2
Това е симптом за отличен бенз.двигател и бъдещи изгнили гърнета,
аз вече позакърпих предпоследното,карам и с полвин катализатор но водата си я има.През зимата когато се налага да се предвижвам на къси разстояния се събира още по-вече.