На D или N при пускане по инерция е по-икономично?
- imarh
- потребител
- Мнения: 271
- Регистриран: 15 ное 2007, 10:09
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 16V 95г. автоматик, комби с теглич
Grand Cherokee 2.7 CRD 2004 - Местоположение: София
- Status: Извън линия
На D или N при пускане по инерция е по-икономично?
Замислих се дали когато се пускам по магистралата по инерция е по-икономично да се изключвам от скорост (N) или да си седя на директ (D) за по-голяма икономия?
-
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 27 юли 2007, 16:14
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 1996, комби автомат
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: На D или N при пускане по инерция е по-икономично?
Еднакво е колега.
У нас обаче КАТ служи за да те преебе, а не за да оправи движението.
М. Карбовски
М. Карбовски
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: На D или N при пускане по инерция е по-икономично?
При спускане на директна разходът е по-нисък, дори никакъв
http://www.clubford.org/forum/search.ph ... 0%BD%D0%B5" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.clubford.org/forum/search.ph ... 0%BD%D0%B5" onclick="window.open(this.href);return false;
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: На D или N при пускане по инерция е по-икономично?
Има само една разлика. На D колата не се ускорява както при N.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: На D или N при пускане по инерция е по-икономично?
Това значи ли, че при автоматиците няма ППХ?nikolovvd написа:Има само една разлика. На D колата не се ускорява както при N.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 27 юли 2007, 16:14
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 1996, комби автомат
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: На D или N при пускане по инерция е по-икономично?
ППХ може би има, но само когато двигателя се използва като спирачка а това става на позиции 1, 2, както и при спортен режим когато е на 1ва или 2ра скорост.
Дали си на N или D няма разлика (или поне аз не съм усетил) стига педала за газта да не е натиснат.
Дали си на N или D няма разлика (или поне аз не съм усетил) стига педала за газта да не е натиснат.
У нас обаче КАТ служи за да те преебе, а не за да оправи движението.
М. Карбовски
М. Карбовски
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: На D или N при пускане по инерция е по-икономично?
Според мен ППХ сработва винаги щом дроселът е затворен а оборотите са над тези на презния ход.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- потребител
- Мнения: 742
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
- Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
- Status: Извън линия
Re: На D или N при пускане по инерция е по-икономично?
А според мен спускането и карането на N си е самоубийство.
Аз по инерция не карам.
Аз по инерция не карам.
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 18 мар 2008, 21:30
- Модел на автомобила: mondeo
- Status: Извън линия
Re: На D или N при пускане по инерция е по-икономично?
Когато си на позиция D налягането в кутията се запазва , а когато си на N тогава нямаме този ефект. това е 

-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: На D или N при пускане по инерция е по-икономично?
Въпросът не е за налягане, а за разход 

Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: На D или N при пускане по инерция е по-икономично?
Разхода е по-нисък на D.При джижение на D, по наклон, към вала на хидротрансформатора се подава сигнал и тои се върти свободно(не е зацепен) така се постига икономия на гориво.Сигнала може да бъде подаден по хидравли4ен или електронен път. Зацепването на вала става посредством планетарни механизми и про4ее.Карането по наклон на N е опасно за скоростната кутия поради натоварванията и пока4ването на Налягането!!В сервизните ръководства на Ford е споменато 4е преджижванетио на N се допуска при проблем на автомобила, дърпане на буксир!Тогава колата трябва да се движи с 50км/h за не пове4е от 50км пазтояние!

-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 09 мар 2008, 17:41
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 '97 Zetec 1.25 16v 75hp
Focus MK2 '07 Duratec 1.6 100hp - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: На D или N при пускане по инерция е по-икономично?
Доколкото на мен ми е известно, карането на N, освен че е опасно, е и доста вредно за автоматичната скоростна кутия. Не ти препоръчвам да включваш N (т.е. да изключваш от скорост) в движение, особено с по-висока скорост.
6:00 I'm lifting shadows off a dream. Take the time another day ... and pull me under in the name of God! I'm learning to live as I wait for sleep.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта