Страница 1 от 1
На D или N при пускане по инерция е по-икономично?
Публикувано: 05 авг 2008, 15:14
от imarh
Замислих се дали когато се пускам по магистралата по инерция е по-икономично да се изключвам от скорост (N) или да си седя на директ (D) за по-голяма икономия?
Re: На D или N при пускане по инерция е по-икономично?
Публикувано: 05 авг 2008, 16:15
от bai_Petko
Еднакво е колега.
Re: На D или N при пускане по инерция е по-икономично?
Публикувано: 06 авг 2008, 10:54
от cocoff
При спускане на директна разходът е по-нисък, дори никакъв
http://www.clubford.org/forum/search.ph ... 0%BD%D0%B5" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: На D или N при пускане по инерция е по-икономично?
Публикувано: 06 авг 2008, 10:58
от nikolovvd
Има само една разлика. На D колата не се ускорява както при N.
Re: На D или N при пускане по инерция е по-икономично?
Публикувано: 06 авг 2008, 11:10
от cocoff
nikolovvd написа:Има само една разлика. На D колата не се ускорява както при N.
Това значи ли, че при автоматиците няма ППХ?
Re: На D или N при пускане по инерция е по-икономично?
Публикувано: 06 авг 2008, 11:29
от bai_Petko
ППХ може би има, но само когато двигателя се използва като спирачка а това става на позиции 1, 2, както и при спортен режим когато е на 1ва или 2ра скорост.
Дали си на N или D няма разлика (или поне аз не съм усетил) стига педала за газта да не е натиснат.
Re: На D или N при пускане по инерция е по-икономично?
Публикувано: 08 авг 2008, 10:50
от cocoff
Според мен ППХ сработва винаги щом дроселът е затворен а оборотите са над тези на презния ход.
Re: На D или N при пускане по инерция е по-икономично?
Публикувано: 08 авг 2008, 16:20
от focusfocus
А според мен спускането и карането на N си е самоубийство.
Аз по инерция не карам.
Re: На D или N при пускане по инерция е по-икономично?
Публикувано: 08 авг 2008, 23:21
от fusion
Когато си на позиция D налягането в кутията се запазва , а когато си на N тогава нямаме този ефект. това е

Re: На D или N при пускане по инерция е по-икономично?
Публикувано: 09 авг 2008, 01:30
от cocoff
Въпросът не е за налягане, а за разход

Re: На D или N при пускане по инерция е по-икономично?
Публикувано: 20 авг 2008, 21:28
от mladen1984
Разхода е по-нисък на D.При джижение на D, по наклон, към вала на хидротрансформатора се подава сигнал и тои се върти свободно(не е зацепен) така се постига икономия на гориво.Сигнала може да бъде подаден по хидравли4ен или електронен път. Зацепването на вала става посредством планетарни механизми и про4ее.Карането по наклон на N е опасно за скоростната кутия поради натоварванията и пока4ването на Налягането!!В сервизните ръководства на Ford е споменато 4е преджижванетио на N се допуска при проблем на автомобила, дърпане на буксир!Тогава колата трябва да се движи с 50км/h за не пове4е от 50км пазтояние!
Re: На D или N при пускане по инерция е по-икономично?
Публикувано: 21 авг 2008, 13:44
от viktor_smk
Доколкото на мен ми е известно, карането на N, освен че е опасно, е и доста вредно за автоматичната скоростна кутия. Не ти препоръчвам да включваш N (т.е. да изключваш от скорост) в движение, особено с по-висока скорост.