как да се борим с ръждата
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
как да се борим с ръждата
започва вече да се затопля. повечето коли се измиха от солта и от мърсотията( е временно
), и започват да се появяват петна с ръжда, увеличават се вече съществуващите.
как да се борим ефективно с нея.
ръждопреобразувател,
изтъргване,
почистване,
китосване
боядисване ?
някой с опит да сподели и евентуално опише какво трябва да се направи


как да се борим ефективно с нея.
ръждопреобразувател,
изтъргване,
почистване,
китосване
боядисване ?
някой с опит да сподели и евентуално опише какво трябва да се направи


- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
а майстора какво ще направи според теб ?ivo9180 написа:Зависи от ръждата Ако е паднала боята и оголената ламарина е ръждясала не е фатално Но ако боята се е "надула"-ръждата е пробила ламарината отвътре И в двата случая е най добре консултация със майстор Със спрей почти нищо не става-само петна

- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Майстора, ще огледа колата, ще измърмори, че е форд. След това, ще погледне с леко съсредоточен поглед, ще огледа компетентно, ще каже цена.
След което, ако приемеш офертата му, оставяш колата, изтърква, местата с ръждата, намазва с кит, изтърква пак, след това с по-фин кит, след това търка, пръска с боя- 2-3 пъти.
Вариант 1: Ако сложи много кит, след около година ще се напука;
Вариант 2: Ако се постарае повече може да изкара 2-3 г, и се повтаря процедурата, ако са вежди или както някой колеги ги наричат "жеждички", то при следващата поправка задължително трябва да се сменят
След което, ако приемеш офертата му, оставяш колата, изтърква, местата с ръждата, намазва с кит, изтърква пак, след това с по-фин кит, след това търка, пръска с боя- 2-3 пъти.
Вариант 1: Ако сложи много кит, след около година ще се напука;
Вариант 2: Ако се постарае повече може да изкара 2-3 г, и се повтаря процедурата, ако са вежди или както някой колеги ги наричат "жеждички", то при следващата поправка задължително трябва да се сменят

FORD - Feel the difference.
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Много точно описано!
Polly ти та не спиш до някой майстор
!
А, да и като отидеш да я вземаш корония им номер - още 10-20лв. щото нещо там излязло ама той ти го оправил безнищо само за допълнителния кит и боя и тем подобни. Ама ако попиташ за майка му и сестра му и ги забравя тия 10-20лв.
!
Скоро ми предстоият "жеждички" и майката на майстора
.
Polly ти та не спиш до някой майстор

А, да и като отидеш да я вземаш корония им номер - още 10-20лв. щото нещо там излязло ама той ти го оправил безнищо само за допълнителния кит и боя и тем подобни. Ама ако попиташ за майка му и сестра му и ги забравя тия 10-20лв.

Скоро ми предстоият "жеждички" и майката на майстора

Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 11 мар 2006, 11:42
- Модел на автомобила: Eskort 1.4 CVH 92 хечбек
- Местоположение: Sofiq,Suha reka
- Контакти:
- Status: Извън линия
ръждата може ли и така да се бори?
Колеги,на разни изложения се появиха акглийски бои за метал на които пише,че се полагат и върху ръжда като я поглъщат и спират.Също има енда боя:ZINGA...за студено позинковане.Та въпросът ми е следния:ако се обработи ръждясалото място с една от тези ,после се китне с фин кит,шлайфа се и се пръсне с боя какво ще стане?Я казвайте,че ми писна от тенекиджии.Преди имах Фиестичка,смених и праговете с нови,майстора пооправи ръждивите петна и след като платих каза;хайде още 5 години ще изкара!Леле,оптимист!На по-следващата зима Фиестичката беше като швейцарско сирене отвсякъде.И аз просто я намзах обилно с антикорозионене грунд( тя беше червена гран при световрачанска),от което заприлича на боледувала яко от едра шарка,ама изкара ощр три години преди да я продам..и досега я карат така.Та пак на въпроса за тези нови технологии,дали би станало нещо?
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 11 мар 2006, 11:42
- Модел на автомобила: Eskort 1.4 CVH 92 хечбек
- Местоположение: Sofiq,Suha reka
- Контакти:
- Status: Извън линия
Защо?
Защо да не може да се боядисва.Аз работя в Кремиковци и там правим поцинкована ламарина с ПВЦ боя върху цинковия слой и прилепва отлично.Аз ще пробвам с една малка разфасовка Цинга върху почистена поръждясала преди това и китната черна ламарина и най отгоре спрей металик да видим какво ще стане..даже ще пробвам на стенда за изпитване на покрития в Кремика.Може пък да държи.Не виждам какво може каризно да има в Цингата,та да не може да се боядисва.Тя боята хваща върху стъкло ,та камо ли върху нещо по-грапаво.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост