Акумолатор за Форд Фокус
- ValkataFF
- потребител
- Мнения: 96
- Регистриран: 16 яну 2010, 21:12
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.8 tdci 115hp
- Местоположение: Pleven-Bankq-Sofiq
- Status: Извън линия
Акумолатор за Форд Фокус
Наскоро си купих Форд Фокус 1.8 TDCI 2001 и акумолаторът с който я купих е 60ah( маи така се пишеше
)и сега покрай студовете не може да пали от парвия път.Според мен е малък за него ,някои да си каже мнението.И колко трябва да баде акумолаторът за Фордлето.

- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Акумолатор за Форд Фокус
Моя е още оригиналния и е 80 ампера и пак върти като че ли леко мудно първия път на -15 ама пали без грижи за сега...ValkataFF написа:Наскоро си купих Форд Фокус 1.8 TDCI 2001 и акумолаторът с който я купих е 60ah( маи така се пишеше)и сега покрай студовете не може да пали от парвия път.Според мен е малък за него ,някои да си каже мнението.И колко трябва да баде акумолаторът за Фордлето.
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 05 юни 2008, 17:40
- Модел на автомобила: Nissan Primera P11-144 2.0TD
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Акумолатор за Форд Фокус
Няма значение колко ампер часа е. За дизела е от значение какъв стартов ток може да му отдаде. На дизелите майче им трябваше около 350А стартов ток като тази стойност предполагам варира в зависимост от това колко литров е мотора. Моя акомулатор е 72Ah (ампер часа) и има 680EN (стартов ток). Това изглежда добре самоче тези стойности ги дават при 20 градуса. При -15 никой не знае колко е. Моя е Монбат (най-умрялата марка) и днес при минус 10 някаде все едно някой въртеше мотора с манивела (едвам едвам). Отплеснах се малко. Та мисълта ми е че амперчасовете са колко ток може да дърпате във времето а стартовия ток е колко ток може да дърпате моментно (при палене). При много голям стартов ток с малък капацитет на акумолатора значи че плочите вътре са повече на брой но по тънки и по лесно се разграждат затова е и хубаво дизела да е с по голям като капацитет акумолатор.. Дано съм помогнал с нещо. Ако съм сгрешил някъде ме поправете, защото пиша по спомен от това което четох при избора си на нов акумолатор.
- Vladek
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 14 яну 2010, 18:23
- Модел на автомобила: Ford Tranzit - 2,5 D
Mercedes-Benz W124 - 250D - Automat
Mercedes-Benz W140 - S300TD
За повече контакти- ...използвайте разклонител - Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
Re: Акумолатор за Форд Фокус
Много добре си го казалNOS написа:Няма значение колко ампер часа е. За дизела е от значение какъв стартов ток може да му отдаде. На дизелите майче им трябваше около 350А стартов ток като тази стойност предполагам варира в зависимост от това колко литров е мотора. Моя акомулатор е 72Ah (ампер часа) и има 680EN (стартов ток). Това изглежда добре самоче тези стойности ги дават при 20 градуса. При -15 никой не знае колко е. Моя е Монбат (най-умрялата марка) и днес при минус 10 някаде все едно някой въртеше мотора с манивела (едвам едвам). Отплеснах се малко. Та мисълта ми е че амперчасовете са колко ток може да дърпате във времето а стартовия ток е колко ток може да дърпате моментно (при палене). При много голям стартов ток с малък капацитет на акумолатора значи че плочите вътре са повече на брой но по тънки и по лесно се разграждат затова е и хубаво дизела да е с по голям като капацитет акумолатор.. Дано съм помогнал с нещо. Ако съм сгрешил някъде ме поправете, защото пиша по спомен от това което четох при избора си на нов акумолатор.
Е това у черното е най-важното

Шофьорски стаж 28-29г.
- G_o_c_e_v
- потребител
- Мнения: 308
- Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
- Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
- Status: Извън линия
Re: Акумолатор за Форд Фокус
днес на -20 си запали Фокуса. Верно въртя 10-15 секунди без прекъсване, но накрая си запали, акумулатора ми е Полски 75Ah, а колко му е стартовия ток не съм гледал.
-
- потребител
- Мнения: 114
- Регистриран: 29 окт 2009, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI
- Status: Извън линия
Re: Акумолатор за Форд Фокус
Колега, бягай за подгревни, какви са тия 20 секунди, тоя стартер за нищо ли го нямате?G_o_c_e_v написа:днес на -20 си запали Фокуса. Верно въртя 10-15 секунди без прекъсване, но накрая си запали, акумулатора ми е Полски 75Ah, а колко му е стартовия ток не съм гледал.
- Vladek
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 14 яну 2010, 18:23
- Модел на автомобила: Ford Tranzit - 2,5 D
Mercedes-Benz W124 - 250D - Automat
Mercedes-Benz W140 - S300TD
За повече контакти- ...използвайте разклонител - Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
Re: Акумолатор за Форд Фокус
Нещо ме притеснява в изправноста на автомобила ти(на мотора)G_o_c_e_v написа:днес на -20 си запали Фокуса. Верно въртя 10-15 секунди без прекъсване, но накрая си запали, акумулатора ми е Полски 75Ah, а колко му е стартовия ток не съм гледал.

Шофьорски стаж 28-29г.
- G_o_c_e_v
- потребител
- Мнения: 308
- Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
- Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
- Status: Извън линия
Re: Акумолатор за Форд Фокус
Май не отчитате факта че е -20, двигателя е сцелен и трудно се развърта, колкото до колегата който се притеснява за стартера, ами затова е сложен там, да върти. Другото е че акумулатора е с понижен капацитет заради студа. Аве нали запалва, важен е крайния резултат
- Vladek
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 14 яну 2010, 18:23
- Модел на автомобила: Ford Tranzit - 2,5 D
Mercedes-Benz W124 - 250D - Automat
Mercedes-Benz W140 - S300TD
За повече контакти- ...използвайте разклонител - Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
Re: Акумолатор за Форд Фокус
В края на краищата не всеки ден в годината е -20градаG_o_c_e_v написа:Май не отчитате факта че е -20, двигателя е сцелен и трудно се развърта, колкото до колегата който се притеснява за стартера, ами затова е сложен там, да върти. Другото е че акумулатора е с понижен капацитет заради студа. Аве нали запалва, важен е крайния резултат
Не смятам това за някакъв ...кардинален проблем(дори за проблем)

Шофьорски стаж 28-29г.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта