Страница 1 от 1

Акумолатор за Форд Фокус

Публикувано: 25 яну 2010, 22:35
от ValkataFF
Наскоро си купих Форд Фокус 1.8 TDCI 2001 и акумолаторът с който я купих е 60ah( маи така се пишеше :D )и сега покрай студовете не може да пали от парвия път.Според мен е малък за него ,някои да си каже мнението.И колко трябва да баде акумолаторът за Фордлето.

Re: Акумолатор за Форд Фокус

Публикувано: 25 яну 2010, 23:31
от MapTo_D
ValkataFF написа:Наскоро си купих Форд Фокус 1.8 TDCI 2001 и акумолаторът с който я купих е 60ah( маи така се пишеше :D )и сега покрай студовете не може да пали от парвия път.Според мен е малък за него ,някои да си каже мнението.И колко трябва да баде акумолаторът за Фордлето.
Моя е още оригиналния и е 80 ампера и пак върти като че ли леко мудно първия път на -15 ама пали без грижи за сега...

Re: Акумолатор за Форд Фокус

Публикувано: 26 яну 2010, 19:47
от NOS
Няма значение колко ампер часа е. За дизела е от значение какъв стартов ток може да му отдаде. На дизелите майче им трябваше около 350А стартов ток като тази стойност предполагам варира в зависимост от това колко литров е мотора. Моя акомулатор е 72Ah (ампер часа) и има 680EN (стартов ток). Това изглежда добре самоче тези стойности ги дават при 20 градуса. При -15 никой не знае колко е. Моя е Монбат (най-умрялата марка) и днес при минус 10 някаде все едно някой въртеше мотора с манивела (едвам едвам). Отплеснах се малко. Та мисълта ми е че амперчасовете са колко ток може да дърпате във времето а стартовия ток е колко ток може да дърпате моментно (при палене). При много голям стартов ток с малък капацитет на акумолатора значи че плочите вътре са повече на брой но по тънки и по лесно се разграждат затова е и хубаво дизела да е с по голям като капацитет акумолатор.. Дано съм помогнал с нещо. Ако съм сгрешил някъде ме поправете, защото пиша по спомен от това което четох при избора си на нов акумолатор.

Re: Акумолатор за Форд Фокус

Публикувано: 26 яну 2010, 19:55
от Vladek
NOS написа:Няма значение колко ампер часа е. За дизела е от значение какъв стартов ток може да му отдаде. На дизелите майче им трябваше около 350А стартов ток като тази стойност предполагам варира в зависимост от това колко литров е мотора. Моя акомулатор е 72Ah (ампер часа) и има 680EN (стартов ток). Това изглежда добре самоче тези стойности ги дават при 20 градуса. При -15 никой не знае колко е. Моя е Монбат (най-умрялата марка) и днес при минус 10 някаде все едно някой въртеше мотора с манивела (едвам едвам). Отплеснах се малко. Та мисълта ми е че амперчасовете са колко ток може да дърпате във времето а стартовия ток е колко ток може да дърпате моментно (при палене). При много голям стартов ток с малък капацитет на акумолатора значи че плочите вътре са повече на брой но по тънки и по лесно се разграждат затова е и хубаво дизела да е с по голям като капацитет акумолатор.. Дано съм помогнал с нещо. Ако съм сгрешил някъде ме поправете, защото пиша по спомен от това което четох при избора си на нов акумолатор.
Много добре си го казал
Е това у черното е най-важното

Re: Акумолатор за Форд Фокус

Публикувано: 27 яну 2010, 00:33
от G_o_c_e_v
днес на -20 си запали Фокуса. Верно въртя 10-15 секунди без прекъсване, но накрая си запали, акумулатора ми е Полски 75Ah, а колко му е стартовия ток не съм гледал.

Re: Акумолатор за Форд Фокус

Публикувано: 30 яну 2010, 22:53
от RaHzElChO
G_o_c_e_v написа:днес на -20 си запали Фокуса. Верно въртя 10-15 секунди без прекъсване, но накрая си запали, акумулатора ми е Полски 75Ah, а колко му е стартовия ток не съм гледал.
Колега, бягай за подгревни, какви са тия 20 секунди, тоя стартер за нищо ли го нямате?

Re: Акумолатор за Форд Фокус

Публикувано: 30 яну 2010, 23:41
от Vladek
G_o_c_e_v написа:днес на -20 си запали Фокуса. Верно въртя 10-15 секунди без прекъсване, но накрая си запали, акумулатора ми е Полски 75Ah, а колко му е стартовия ток не съм гледал.
Нещо ме притеснява в изправноста на автомобила ти(на мотора)

Re: Акумолатор за Форд Фокус

Публикувано: 31 яну 2010, 00:49
от G_o_c_e_v
Май не отчитате факта че е -20, двигателя е сцелен и трудно се развърта, колкото до колегата който се притеснява за стартера, ами затова е сложен там, да върти. Другото е че акумулатора е с понижен капацитет заради студа. Аве нали запалва, важен е крайния резултат

Re: Акумолатор за Форд Фокус

Публикувано: 31 яну 2010, 18:54
от Vladek
G_o_c_e_v написа:Май не отчитате факта че е -20, двигателя е сцелен и трудно се развърта, колкото до колегата който се притеснява за стартера, ами затова е сложен там, да върти. Другото е че акумулатора е с понижен капацитет заради студа. Аве нали запалва, важен е крайния резултат
В края на краищата не всеки ден в годината е -20града
Не смятам това за някакъв ...кардинален проблем(дори за проблем)

Re: Акумолатор за Форд Фокус

Публикувано: 31 яну 2010, 20:26
от G_o_c_e_v
Изображение